31. Song of Academia 41

0 0 0
                                    

Angels - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - fairy lights - Christmas rugs - wreathes - stockings - snow - gifts - candy canes - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - avalanches - ice ice ice.
Snow - Angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - snow - sleighs - Santa hats - sleigh bells - Jingle Belle - snow - Amana - Senir - Hermon - angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice.
Angels - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - Christmas trees - fairy lights - snow - angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
Christmas - Angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas - Christmas lights - Christmas rugs - gifts - wreathes - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Angels - Like ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Avalanches - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Santa hats - angels - snow - storms - angels - snow - storms - angels - ice - fairy - lights - angels - snow - storms - angels - snow - angels - snow - storms - angels - ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels - angels - snow - storms - angels - snow - angels ice ice ice.
Do a leap of faith - courtyard - snow - persimmons - persimmons - apples - ice - ice - stone - diamond - fucking - adamant - angels - like - ice - snow - storms - angels - ice - angels - ice - ice - snow - angels - ice - ice - angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Angels - Like ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Courtyard - a drop of snow - a drop of air - a drop of earth - a drop of fire - drop of water - cryless ourless love. Snow. Angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Snow - Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels - angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice. Angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Avalanches - Angels ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - angels - ice - snow - Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - fairy lights - a drop of paint - a drop of persimmons - a drop of persimmons - a drop of persimmons - fucking - a drop of honeydew - a drop of perfume - a drop of courtyard - a drop of toenail polish - fucking - love - fucking - marriage - love - hope - love - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Snow - falls - or - like - ice - ice - snow - snow - angels - ice - ice - snow - storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow - a drop of perfume - a drop of persimmons - a drop of rain - a drop of a single blade of grass - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
A single drop of flashback - a single drop of grief - a single drop of heartbreak - a single drop of power - a single drop of flowers - fucking - a single drop of group photo - a single drop of blue sky - a single drop ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice.
St. John the Baptist - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - a single drop of persimmons - do a leap of faith - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice. A single drop of fucking coincidences - a single drop of sweet perfumed persimmons - a single drop of love - a single drop of persimmons - fucking - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Juan - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - a single drop of host club - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice ice - a single drop of chlorine - a single drop of pure oxygen - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Teresa - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice. Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - fairy lights - stockings - chestnuts - chimneys - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Ignatius - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - a drop of torn paper - a drop of chess at night - a drop of Ranma ½ - a drop of refracting - reflecting - boiling - freezing - tickets - popcorn - nachos - cheese - sour - sweet - broken heart - stained glass - prisms - refract - the intentions or like purposes of a prism - angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Bonaventure - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - huge medium little Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Da Vinci - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - Christmas trees - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice.
Michelangelo - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice blizzards - snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice ice a drop of a single green living leaf of a tall tree - snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Mary of Agreda - Like ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. A drop of anxiety - drop of lies - drop of kissing - fucking - drop of hypocrisy - drop of hell - drop of heaven - fucking - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice
Ellen - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice a drop of contradictions - a drop of paper - drop of double running up either glass wall either kick Miasma Satan - like ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Niebuhr - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. A drop of a backflip off the 8th floor/ roof - 50 feet in air - onto Miasma Satan - like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - angels - avalanches - a drop of air we want some day - angels - fucking - snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - love - God bless Dua and Ariana.
Torrey - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - avalanches - snow - storms - ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice - a drop of kamehameha - drop of Christmas - drop of Christmas trees - drop of fairy lights - drop of angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Luther - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - a drop of Germany - a drop of hope - a drop of martyrdom - fucking - a drop of Christmas - a drop of Christmas trees - a drop of ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Calvin - Admonition Against Astrology - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of reekfish - drop of oranges - fucking - drop of big juicy oranges - drop of perfume persimmons - fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of Christmas - drop of Christmas trees - drop of Christmas rugs - drop of stockings - drop of chestnuts - drop of snow - fucking - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Wycliffe - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of persimmons - drop of reekfish - drop of Twilight Princess - fucking - drop of Twilight Princess - drop of big Mexican oranges - drop of ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice gym cars crashing in - let gooses word - gym cantinas know meds - fucking - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Snow - storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - snow storms angels ice ice snow storms angels - ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
St. Sebastian - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice. "Some keep the Sabbath going to Church —I keep it, staying at Home —With a Bobolink for a Chorister —And an Orchard, for a Dome —Some keep the Sabbath in Surplice —I just wear my Wings —And instead of tolling the Bell, for Church,Our little Sexton — sings.God preaches, a noted Clergyman —And the sermon is never long,So instead of getting to Heaven, at last —I'm going, all along."
St. Jerome - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Augustine - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Ambrose - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice a drop of martyrdom - fucking a drop of friendship - a drop of rivers - a drop of angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - fairy lights - stockings - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
The Mountains - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Proverbs - Kohelet - Canticle - icicle - wind chime - pan flute - angels ice ice - Christmas - Christmas trees - stockings - Christmas rugs - fairy lights - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Agur - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Avalanches - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Ithiel - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of Christmas - drop of Christmas trees - drop of Christmas Eve - drop of yuletide - drop of God Rest Ye Merry Gentlemen - fucking - Drop of Angels We've Heard on High - drop of frostbite us off like the smallest piece of your esoteric beloved heart - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Lemuel - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Ezekiel - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice - angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of Christmas - drop of Christmas trees big like buildings - drop of Christmas snow white like Christmas clouds - Christmas wool - Christmas fleece - Christmas linen - Christmas blankets - Christmas pillow cases - Christmas angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of martyrdom - fucking - God bless Penn - No Cross No Crown - fucking so few - but in a fucking way - everyone - no pretention - no everyone at all - drop of nostalgia - drop of heaven - drop of SAO - drop of ice ice snow storms angels ice ice snow storm angels ice ice ice.
St. Isaiah - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drop of academia - fucking drop of polaroid - fucking drop of friendship - fucking drop of uniforms. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Jeremiah - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice. Drop of Crossing Field - fucking - drop of SAO - fucking - drop of no fear - no dignity for idiots. Fucking - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Jonah - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of fairy lights - drop of rainbow snow - drop of rainbow rain - drop of rainbow cataracts - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Joan - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of oranges - big juicy oranges - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Lumena - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of martyrdom - fucking - drops of blood - fucking - crowns of thorns - fucking - heartless wicked fucking motherfuckers. Think before you speak. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Agnes - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of broken hearts - drop of drops of blood - drop of martyrdoms - fucking - drop of victory - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Cecilia - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of rain - drop of upside down tsunamis - drop of upside down lava tsunamis - drop of upside down light diamond rain. Fucking. Snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice.
St. Catherine of Alexandria - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of bodywash - drop of deodorant - drop of shower - fucking - drop of bath - fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Margaret of Antioch - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
JN - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Bates - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of SAO - Drop of Crossing Field - drop of Japan - drop of fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Springer - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of Floor of Beginnings - drop of dual-wield - drop of magic - fucking - drop of love - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. David - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of you - drop of you - drop of condescending - fucking - drop of patronizing - fucking - drop of appropriating - fucking ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Peter - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice. Drop of wonder - drop of grace - drop of youth - drop of academia - fucking black rain or like paint or like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Paul - Like ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of abstinence - drop of light light or like feathers or like marbles of pure light falling slowly but no marble but all light - alright - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow - interior castle - City of God - God bless Anne - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Anne - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of oranges - drop of Swedish oranges - drop of Swedish tangerines - drop of Swedish persimmons - drop of angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - avalanches - blizzards - drop of infinity - drop of abstinence - drop of you - drop of drops of rain - drop of drops of light or like sparklers or like lava or like embers or like sparks angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Job - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of Uz - drop of tragedy no... whole pools of it... oceans drown in the memories of lost forever. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Moses - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of drops of eternity - forever - infinity - memories - flashbacks - remember - who - God - always - intended - or - like - purposed - you'd - be. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Matthew - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Big Swedish oranges - for the love of Sweden - have - no - fear - be - brave - fight - even - fucking - be - willing - to - pass - away - for - God. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Persimmons - big Swedish oranges - big Swedish grapes . Angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Augustine - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of City of God - Drop of big fat oranges - drop of big fat grapes. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Ellen - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. If you're team God no one can hurt you. Remember we're on His team, He's not on our team. Drop of arrogance... no whole pools of it. The wicked fucking drown in the water or like lava of their fucking incompetence ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Job - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of silver excellence - drop of diamond apples - drop of big fat oranges. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice or like fucking hypocrite who fucking denounce all but God Sabaoth. Sovereign. God on high - highest - sabaoth - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice. The wicked are strangers - they can never guess what you're up to - they don't know your faves - they don't know your friends - strangers. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Job - Or like brothers or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of... no whole pools of grief we wade in for persecution from wicked souls or like spirits or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of... no... whole pools of grief. Like Emily said. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
The Mountains - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - big fat Swedish oranges or like large or like gigantic or like gigundus - fucking - ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fuck perverts angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - fairy lights - stockings - chimneys - like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of Christmas - drop of... no... whole oceans of Christmas lights lights lights.
Santa hats - smiles - hats - bangs - curls - dark brown - black - pink - green - white - coats - pants - boots - scarves - ear muffs - santa hats - mittens- buttons - zippers - necklaces - bracelets - patience - condescending - no fear. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Dinner - rice - beans - imitation - meat - corn - mashed - potatoes - broccoli - plates cleaned. Dogs fed. Laughter. True friendship. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms and angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice. True friendship - family - loved one - fucking love no one more than God. Quality over quantity - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Glasses - Leadership - fucking - similar - Christians - royalty - fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Vulnerability - sensitivity - like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice - friends or like family - admiration - no homo - fucking anyway... love - friendship - companionship - kinship - family or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice. Be willing to fucking pass away for God. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Anime - anime eyes - anime uniforms - anime hands - anime shoes - anime faces - anime noses - anime ears - anime hair - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Jesus - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice - wicked are like fucking monsters... no they are monsters. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Anime teens - fucking - St. Jesus only teacher - fucking - only adult - fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Donald - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Anime - fucking - anime beings - anime eyes - anime eyelashes - anime eyebrows - fucking ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Bridgette - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of... no metaphors - condescending - Christianity - so - different - can't - compare - true - Christianity - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Job - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Drop of... no yeah no yeah no yeah no. Context. Drop of a single blade of grass. Meetings. We love beings more over time no less. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms. Even the same sayings to us 1,000 times 4 times over fucking... are nice... truly.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Anime Christmas - snow gate locked. Empty field.
Polaroid in grass... is that... us? Are we... anime?! HAHAHAHA.
Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice. Teleport. "Later!" echoes. Camera quickly pans up to full moon. "Later!" echoes.
Black.
Becomes black or like soon like when the sound ends. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice.
Black. Black black black black black.
End. end end.

Song of Iron HeartsWhere stories live. Discover now