He - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice. Snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
She - Like ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - pine needles - aromatic resin - myrrh - frankincense - incense - gold angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice. Oranges - chess at night - persimmons - tangerines - favors - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Job - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - stockings - chimneys - angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - drop of plagiarism - drop of madness - drop of aluminum - drop of zirconium- drop of aluminium - America - Britain - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
The Mountains - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice - drop of Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - fairy lights - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of Christmas - snow - benches - bittersweet wood - snow stops midair like leaf leap - Christmas keeps the devil at bay - ever since we introduced perpetual Christmas the devil just doesn't come like he used to. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Fousey - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels storms fucking angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice.
Bradley - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice fucking angels pools - drop of star - drop of love - drop of honesty - drop of appreciation - drop of - amazingness - drop of - earnestness - drop of - your love - the only love - the only buzz - the only light - our only bulb - the only bulb that loves - that hears - that knows - you - our lover - from He to She through Bradley. Wear Raw Gear. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice fucking amen. End.
Streets - Of Belgrade angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Ropes - box - ring - angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of angel fucking - drop of star - drop of poetry - drop of fucking death - drop of hilarity - drop of - Thanksgiving - drop of a single leaf of a single tree of a single forest of a single waterfall of a single contradiction of a single embrace of a single Thomas a Kempis. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
DiCaprio - Like ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Da Vinci - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice blizzards snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - stockings - chimneys - snow - sleighs - sleigh bells - jingle bells - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Science - Mathematical - sabbatical - radical - actual - factual - capitol - capital - lateral - fanatical - fantastical - angels ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice snow storms fucking snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - stockings - chimneys - fairy lights - wreathes - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Maths - Snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches - ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - gifts - wreathes - drop of star - drop of heart - drop of heart - drop of blood - drop of avalanches - drop of 12 moons - drop of crescent suns - drop of everyone at all - drop of fucking ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - gifts - wreathes - eat money - breathe money - sleep money - dream money - think money - be money - fucking ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - wreathes - Christmas rugs - incense - frankincense - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Sts. Ice skate - skate - ski - snowboard - skateboard - scooter - bmx - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Raptu - Christi Gloriae angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice. Avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
A - Common enemy ought to be the devil. We can't say but we feel sinners even know a common enemy is needed for humans to be nice. The word fuck.
Angels - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - drop of fire - drop of water - drop of air - drop of earth - angels ice ice snow storms angels ice ice ice - drop of sand - drop of miasma - drop of prisms - drop of crystals - drop of bubbles - drop of reflection a drop of refraction - drop of 12 moons above the courtyard of the darkest part of our-like fucking-like soul-like. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice fucking angels ice ice ice.
Avalanches - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms Bleach - Naruto - One Piece - Say "I Love You" - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - wreathes - fairy lights - fairies bright - drop of fairy light - drop of stars - wet - hot - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice angelic ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - wreathes - sleds - snow - slows down - stops then - slowly moves up - then falls up like bolts - frozen - like - fire - hot - like - ice - cold - like - heat - heated - like - frostbite - off - a - piece - of - your - black - fucking - heart - or - like - soul - or - like - spirit - or - like - halo. Angels ice ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - wreathes - sleds - fairy lights - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice - angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Job - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
The Mountains - Like ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Mary of Agreda - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice.
Teeth - are from God not Satan angels ice ice snow storms angels snow storms angels ice ice ice.
Satan always drags things out longer than they need.
Angels ice ice snow storms angels fucking ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice. 12 moons in a circle over the courtyard. Rainbow. Iridescent - foil - cataracts - hot - water - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Snow - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - stockings - sleds - sleighs - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Blizzards - snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - wreathes - ice skate - snowboard - angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - benches - grass - mown - perfect - drop of a perfect lawn - drop of a perfect courtyard - drop of a perfect fountain - drop of a perfect group photo - angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Drop of metal - drop of diamond - drop of Stranger Things - drop of Queen's Gambit - angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Drop of Ouran - drop of knightmares - drop of diamond - drop of metal - drop of persimmons - drop of honeydew - drop of grass - angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Drop of Code Geass - drop of K-On!! - drop of Lelouch - drop of courtyard - Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice. Angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - wreathes - angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - wreathes - sleds - angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Angels - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - gifts - wreathes - fairy lights - benches - snow - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - fairy lights - gifts - chimneys - nutcrackers - snow - sleds - snowboards - skiing - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - gifts - wreathes - angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Santa hats - smiles - arms around each other - necklaces - bracelets - coats - black jeans - beanies - scarves - earmuffs - angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - end - dark brown - curls - angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Fucking racism man black white gray pink motherfuckers.
Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice.
Summer pic winter fall spring.
Friend forever.
Family forever and always.
God bless St. Jesus Christ.
The school's gone.
A Polaroid?
We might've dreamt these beings? Oh shit! Is that?!... me?!!!...
Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Smiles. Courtyard pool. Then Christmas. New York. New York. New York. New York. First day forever. Friends forever.
God bless you in the darkest part of our fucking soul.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice
Angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice.
Teleport out while holding Polaroid.
Bye!!!
Later!!!
Bye!!!
Black.
Bye!!!!
4 seasons from InuYasha plays.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
The intro of the 3rd InuYasha film with the burning temple/castle.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Teleport nice beings out to the school. Christmas - Christmas trees - Christmas rugs - wreathes - sleigh bells - snow.
Snow.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Saints in front of a fountain scream.
Merry Christmas!!!
I run and run a thousand miles, and I am barely breathing.
Only the fuel of a passionate heart keeps this body strong and moving forward.
Could it be I found a place to rest? How far until I'm OK?
Trees of the town reveal the time has come once again to shift our shade and colors.
The world always changes around us but weakness will always remain;
Through all the pain, believe in who we are right here and now!
Raise one hand to the sky; raise them both lift them high!!
And you'll cut through the darkness make it go!
The time to start is now! And I can show you how.
Start with me, and the world will be even bigger than ever before.
Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Anime. Anime. Anime. Anime. Anime. Anime. Anime. Anime. Anime. Anime. Anime. Anime.
Angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice.
Merry Christmas motherfuckers!!!
Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Merry Christmasssss!!!!!
Loud triumphant exit note.
Whimisical single note.
Black shrinking circle to utter black.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Miasma Satan picks up a Polaroid. Cries. He's ashamed he accidental made then nicer beings.
He went to fucking hell yeah man this is a ducking Christian book.
Dark Academy is the interior castle of the darkest part of our fucking soul.
Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - wreathes - sleighs - chimneys - chestnuts - stockings - snow - pianos - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Black.
Footsteps.
Whistling or like humming Nuvole Bianche.
Foreshadowing.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
Black.
Footsteps.
Whistling or like humming Nuvole Bianche.
Foreshadowing.
Hallway.
Angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice.
Black.
Footsteps.
Whistling or like humming Nuvole Bianche.
Foreshadowing.
Christmas music plays for a few seconds. Crescendoes. Happy or like triumphant or like confident ending. A blue yoshi blows all over the screen whilst whistling or like deflating.
Chibi.
Yoshiiii!!!!
"Byeeee!!!!" Tells the saints.
"God bless you" says St. Jesus.
Triumphant 2 second orchestral note.
Teleport out whilst holding Polaroid.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Black.
Bye!!!
Laterrrr!!!!!
Both echo.
Byeee!!!
Later!!!