17. Song of Pride

2 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice angelic ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice.
God - Do things at the proper time.
Secrets - Are hidden within the deepest part of the heart angels ice ice snow storms angels ice ice angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice angelic ice ice.
Snow - Storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice angelic ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow.
Soul - Angelic ice ice snow angelic ice ice snow storms avalanches ice ice snow storms angels ice ice conspiracy - laughingstocks - angels - laughingstocks - the word fuck - crushed hope - hypocrites - the word fuck - snow snow.
Strawberries - banana.
Snow - Angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow.
Said - Out loud.
Sinners talk too much.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice church snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
Trees - Angelic ice ice avalanches ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels snow snow storms angels ice ice - laughingstocks - conspiracy - lies - shrewd - snakes - advice - patience - worlds - apart - can't - touch - no - matter - what - heaven - hell.
Angels - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice chaos is random but patterns are ordered atheists are hypocrites they say don't care about ethics but will chip in on Palestine... I'm good.
Atheists are delusional.
HS believes God man nice nice.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
Money - kills.
Fuck.
The word fuck one more time.
Love - heals.
Angels - Like ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice.
Alcohol - cigarettes - weed - cursing.
Fucking we don't care man so please don't say we do.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow storms angelic ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow snow.
Atheists can't hear.
Fuck em.
We... don't care.
God bless Muslims atheists are just lost... sad.
Angels - Like ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice.
Crypto - fucking - don't - know - how - come - swearing's - a - sin- don't - judge.
Snow.
We don't care.
Neither do sinners. 
Us less.
The - end.
The - end.

Song of Iron HeartsWhere stories live. Discover now