"Sizin hiç unutamadığınız anılarınız neler?" veya "Mutlu olanları hatırladıkça bir yandan tekrar heyecanlanıp kalbinizin daha çok kan pompalamaya başladığını hissettiğiniz, midenizde bir yerlerde kelebekler uçuştuğunu bildiğiniz; kötü daha doğrusu hüzünlü olan anıları hatırladıkça tekrar hüzünlenip kalbinizde bir sızı veya midenize bir yumruk hissettiğiniz oldu mu hiç?" diye sorsam ne cevap verirdiniz? Eğer bana sorarsanız, bende söylediklerim her şey oldu. Ve olmaya da devam edecek gibi duruyor. Nasılsa dünya dönmeye devam ediyor öyle değil mi?
Ben yaşadığım mahalledeki arkadaşım İlaydaların evlerinin önlerinde İlayda'yı bekliyordum. İlayda, görünüşüne çok fazla önem veren bir kızdı ve ayrıca çok da güzeldi. Ve bir yere gideceğimiz zaman beni kapının önünde ağaç ederdi. Ben İlayda'yı beklerken tam o sırada arkadan gelen bir ses duydum.
"Yağmur, yine İlayda'yı mı bekliyorsun burada?"
Arkadan gelen ses mahallenin en yakışıklısı olan ve en yakın arkadaşım İlayda'nın da abisi Talha abiydi. Talha abi benden 5 yaş büyüktü. Ve kendisi bir avukattı. Beni küçüklüğümden beri korumuş, bildiği her şeyi bana öğretmişti.
"İlayda'yı bekliyorum Talha abi. Bugün birlikte alışverişe gidecektik de."
Talha abi şaşırmış şekilde bana bakarak:
"Yağmur ama sen alışverişe çıkmayı sevmezdin ki." dedi. Ben de bu şaşkın surata onun yeşil gözlerine gülümseyerek cevap verdim.
"İlayda beni zorlayınca ben de kabul etmek zorunda kaldım. Yani bildiğin gibi hala alışverişleri sevmiyorum." Dedim ve o da bana gülümsemeye başladı.
Sonra Talha abi İlayda'ya seslenmeye başladı ve İlayda hızlı bir şekilde elindeki çantasını savurarak merdivenlerden aşağı indi. Ve biz de daha fazla vakit kaybetmeden mağazanın yolunu tuttuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS KURABİYESİ
RomantizmAşk böyle bir şey mi? Karmaşık ve çıkılmaz bir karadelik mi? Emir ve Yağmur adında iki genç, ikisi de aşk hakkında bir şey bilmiyor. Emir, çapkın birisi olmasına rağmen gerçek aşkı bulamadığını Yağmur sayesinde anlıyor ve ne olursa olsun onu bırakm...