Informacja

78 4 0
                                    

Hejka przychodzę do was z pewną informacją a tak na prawdę to w sumie kilkoma.

Pierwsza to taka że dziękuję za tyle wyświetleń i głosów. A co najważniejsze że jesteście tu ze mną❤️❤️❤️

Druga to... Chciałam was poinformować że w tą niedzielę (14.01) rozdział się nie pojawi.

Dlaczego?

Dlatego że pracuje nad rozdziałem 9 i 10 ale głównie nad 10. Chciałabym żeby były one zabawne i wyciągnęły was z tej monotonnej części rozdziału i żeby w końcu coś się działo.

Rozdział 9 pojawi się już w przyszłą niedzielę.

Trzecia informacja to tak ogólnie zastanawiam się nad swoimi pomysłami na inne książki pierwsza to "Nauczyciel Bkdk" a druga to "Nocne Wspomnienia Bkdk"

Pierwsza jest o nauczycielu Katsuki Bakugo który uczy historii ma 21 lat i dopiero rozpoczął swoją karierą aż na drugim roku nauczania dochodzi nowa klasa której staje się wychowawcą i tak poznaje Izuku Midoriyie.

Druga zaś opowiada o tym jak Izuku ma koszmary z przeszłości co zauważa Katsuki bo mają razem pokój w akademiku 1a wtedy. Bakugo postanawia jakoś pomóc Izu.

I właśnie chciała się spytać co myślicie o tym i czy chcielibyście coś takiego czytać.

A i jeszcze jedno.

Chciałam was zaprosić do czytanie mojej drugiej książki która była robiona specjalnie na święta zobaczycie ją na moim profilu.

To tyle papa Misiaki❤️✨ i dobranoc😘❤️

Nigdy więcej•Bkdk•omegoverseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz