19. Bölüm: Park Jimin'in Zaafı

180 20 119
                                    

"Bilirsin, bazı ölümler fiziksel değildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bilirsin, bazı ölümler fiziksel değildir."

━━━━━━━༺༻━━━━━━━

Jungkook'ların evinden çıktığımda ağır adımlarla yürüyor, düşüncelerimin arasında boğuluyordum.

Başım ağrıyor, midem bulanıyor ve gözümün önü kararıyordu. Vücudumda ki tüm kaslar adım atmayı geçtim nefes alamayacağım kadar yorgundu ama bir yandan kendimi o kadar enerjik hissediyordum ki, bunu açıklaması benim için çok zordu.

Zihnimde Sofia annenin dedikleri dolanıp duruyordu.

"Baban olmadığı için mi erkek orospusu oldun," Jungkook'a sordukları bu sikik soru karşısında bedenimi ele geçiren intikam duygusu o kadar yüksekti ki bu öfkenin sonuçlarının iyi olmayacağını adım kadar iyi biliyordum.

Üstelik, o şerefini siktiklerim sadece Jungkook'a değil, Sofia anne'ye de laf etmişlerdi.

Sinirden gülmeye başladığımda hafiften çiseleyen yağmurla birlikte bir anda sinirden gülmeye başlamış ve gözlerimi yumup ancak birkaç metre uzaklaşabildiğim eve bakmıştım hüzünlü gözlerle. O ev rengarenkti, öyle de kalmalıydı. Bir evin daha benimle birlikte kararmasına izin vermeyecektim.

Gülüşümü bastırıp cebimden telefonumu çıkardığımda rehberi açmış ve Yoongi'yi aramıştım. Telefon, ilk çalışında açılmış ve Yoongi'nin sesi duyulmuştu.

"Efendim?"

"Woobin itinin nerede olduğunu nasıl bulabiliriz?"

Uzatmadan direkt konuya girmemle birlikte, "Biz onu hallettik ya," demiş ve gülmüştü Yoongi. Şu anda onu görmüyordum ama o serseri gülüşü gözümün önündeydi.

"Nasıl?" Diye sordum kaşlarımı çatarken, "Eh, Jin'in çevresi epey geniş biliyorsun ki.." Yoongi mırıldanır gibi konuştuğunda, "En son okul da kavga çıkmamış mıydı Yoongi? Millet nasıl oluyor da size laf veriyor?" Diye sormuş ve yürümeye devam etmiştim.

"Of Jimin ya, sıktın beni anasını satayım. Okul dışında birisi işte, ne kurcalayıp duruyorsun?"

"Anlamaya çalışıyorum sadece,"

"Çalışma kanka, çalışma. Atacağım konuma gel sen sadece."

"İyi, bekliyorum."

Yoongi telefonu kapattıktan saniyeler sonra konumu atmış ve, "Çok eğleneceğiz :D" yazmıştı. Attığı konuma bakarken kaşlarım mümkünmüş gibi biraz daha çatılmıştı çünkü Woobin iti şu an bir bardaydı. Benim Jungkookum'un hiçbir suçu olmamasına rağmen acı çekerken o barlarda gönlünce eğleniyor, kafayı buluyordu.

Young Lovers, JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin