18. Bölüm: "Benim Hakkımda Ne Bok Biliyorsun?"

184 24 157
                                    

"Sakla kalbini küçüğüm, kıracaklar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sakla kalbini küçüğüm, kıracaklar."

━━━━━━━༺༻━━━━━━

Jimin hiçbir zaman kontrol sahibi birisi olmamıştı.

Hayatı her zaman yokuş aşağı olduğu gibi gelişigüzeldi de. Jimin her şeyi anlık yaşar, kendinden başkasını düşünmezdi. Bir olay olduğunda önemli olan tek şey kendi iyiliğiydi. Başkaları umrunda olmazdı.

Jungkook'a kadar.

Bukle bukle saçları, renkli kişiliği ve masalsı gülümemesiyle Jeon Jungkook, Park Jimin'in kurtarıcısıydı sanki. Jimin, Jungkook ile sevgili olduktan sonra hiç şüphesiz bencil kişiliğinden sıyrılmıştı. Artık hayatta başka öncelikleri vardı. Gözünü açtığı güne lanet etmiyor, gün içinde ölmeyi dilemiyordu. Jungkook'u vardı artık. İstese canını bile verebileceği sevgilisi.

Jimin, Jungkook'u her daim mutlu görmüştü. Jungkook ağlasa bile kısa süre sonra güler, bir şekilde toparlanırdı. Jimin daha üç hafta önce söz vermemiş miydi kendine? Hani koruyacaktı Jungkook'u, hani izin vermeyecekti onu kırmalarına? Yapamamıştı işte, tutamamıştı sözünü.

Kendisini kötü hissettiği için bugün okula gitmemişti ama şu an olabilecek en hızlı şekilde okula doğru koşuyordu. Okul fazla uzak sayılmazdı ama yakın da değildi. Jimin hasta haliyle ve sıktığı yumruklarıyla birlikte okula doğru koşarken kendisini kaybetmek üzereydi.

Nefes alamıyordu. Midesi bulanıyor, zemin ayaklarının altından kayıyormuş gibi hissediyordu ama umrunda değildi. Jungkook orada, o iğrenç insanların arasındaydı ve onu bulmalıydı. O iğrenç zihinlerini silip onlara hakikati göstermeliydi.

"Sikeyim," diye mırıldandı bir anda kaslarına saplanan sancıyla. Acıdan iki büklüm olmuştu ama duramazdı, acı çekmenin sırası değildi şimdi.

Aksayan adımlarla yeniden ilerlemeye başladığında çalan telefonunu cebinden çıkarmış ve ekranda ki yazıyı okumasıyla kaşlarını çatmıştı, Hoseok arıyordu.

- Jimin, neredesin?

+ Geliyorum, Jungkook nerede?

- Jimin burası inanılmaz karıştı. Taehyung Jungkook'a laf atan ite saldırınca onun grubu da Taehyung'a saldırmaya başladı. Sonra Yoongi dahil oldu olaya, bir kaç kişinin kolu kırıldı galiba hiç emin değilim. Okulun bahçesi birbirine girdi.

+ Jungkook nerede?

- Geri tutuyoruz onu, SeokJin sınıflardan birisine kilitledi ama sinirden deliye döndü Jungkook'da. Diğerlerini tutmaya çalışıyorum ama ortalığın ağzına sıçıyorlar Jimin.

Young Lovers, JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin