17. Bölüm: İftira

200 24 267
                                    

"Çünkü onca acıdan sonra yola çıkanla, hedefe varan kişi aynı olmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çünkü onca acıdan sonra yola çıkanla, hedefe varan kişi aynı olmaz."

━━━━━━━༺༻━━━━━━

[2 hafta sonra.]

Jimin gözlerini açtığında son iki haftadır olduğu gibi baş ağrısıyla uyanmıştı. Bunun sebebi hakkında birkaç tane fikri olsa da tam olarak nedenini bildiği söylenemezdi. İlk kez bu kadar uzun süre baş ağrısı yaşıyordu ve bunu çok düşünmesine bağlıyordu. Üst üste gelişen olayların negatif getirisi olmalıydı.

Gözlerini yumup yatakta biraz daha bekledikten sonra ağır hareketlerle doğrulmuş ve sırtını yatağın başlığına yaslamıştı. Bugün haftasonuydu ve doktor randevusu vardı. Jungkook'a dediği gibi Bay Do-yun'a sevgilisinin de gelip gelemeyeceğini sormuştu ve Jimin'in yeniden hayata dönmesinde etkisi olan çocuk ile tanışmayı reddetmek Bay Do-yun için büyük bir aptallık olacağından Bay Do-yun bu teklifi anında kabul etmişti. Sonuç olarak Jimin bugün yalnız olmayacaktı.

Yüzünde ki gülümseme ile hemen yanında duran telefonunu almış ve kilit ekranında ki bildirimle göz gezdirdikten sonra Jungkook'dan gelen mesajları görünce direkt bakmıştı.

Güzelim

Günaydın Jiminie~

[07.08]

Sanırım biraz erken uyandım..

Olsun, erken hazırlanmış olurum.

Hâlâ uyuyor musun?

[07.37]

Hadi amaaa

Ben nedense erkenden uyandım

Sanırım fazla heyecan yaptım..

Jimin ya

[08.08]

Uyan artıkk

Of, ben de uyusam mı ki acaba

[09.17]

Siz

Güzelim

[10.09)

Günaydın

Saat 11.30 da olan bir randevu için bu kadar erken kalkılır mı hiç

Güzelim

Young Lovers, JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin