"Çok acıdı aslında. Ama bilirsin, bazı şeyler hakkında tek kelime bile edilmez."
━━━━━━━༺༻━━━━━━━
"Şimdi sen bana aşkından yanıp tutuştuğum çocuğa rezil oldum mu diyorsun?"
Taehyung'un aynı soruyu 5. Defa sormasıyla gözlerimi devirmiş ve, "Maalesef öyle diyorum." demiştim.
Dün gece epey bir düşünmüş ve sonucunda ise bir karar almıştım. Artık ne olursa olsun, Jimin'e aşkımı itiraf edecektim. Hem, onun çoktan bir şeyleri anladığını düşünüyordum. Sonuçta kimse 'normal' hisler beslediği birini görünce telaş yapmaz, konuşmayı geçtim nefes almayı unutmazdı. Özelikle de o 'biri' hemcinsiniz ise.
Ama bende durumlar farklıydı. Jimin'i görünce tüm kontrolü kaybediyor, kalbime söz geçiremiyordum.
"Olaya bak ya.. sen gel iki yıl boyunca dikkatini çekebilmek için uğraş, iki yılın sonunda şans eseri dikkatini çek ve rezil ol."
Taehyung biraz da alaya alarak olayı özet geçtiğinde derin bir nefes alıp başımı öne eğmiştim. Cidden, neden bu kadar şanssız olmak zorundaydım?
Bir süre ikimizde sessiz kalmıştık. Yine kantinde, artık neredeyse bize ait olan masada oturuyorduk. Saat henüz çok erkendi. Bu yüzden diğerleri de dahil olmak üzere çoğu kişi daha okula gelmemişti.
Aramızda ki tuhaf sessizliği bozmak amacıyla "Domates," demiştim düşük bir sesle. Taehyung önce kaşlarını çatmış, ardından da "Hamile kadınlar gibi aşerdin mi Jungkook, okulun içinde sana domatesi nereden bulacağım?" diye sormuştu.
Onun bu aptallığına göz devirip, "Aynen amına koyayım, aşerdim Taehyung. Ne mal insansın sen ya!" demiş ve yüzününe bakmaya başlamıştım.
Çok geçmeden, "O zaman domates ne alaka? Niye tek tek söylüyorsun ben anlamıyorum ki!" diyerek isyan etmiş, o da yetmiyormuş gibi kendince triplere girmişti.
"Jimin," diyerek kendince girdiği tribe bir ara verdiğimde, yüzüme dikkatle bakmaya başlamıştı. Neden bilmiyordum ancak konu Jimin olunca sürekli gergin oluyordu.
"Ne olmuş Jimin'e?"
"O öyle söyledi. Yakalandığım da yanaklarım kızarmıştı sanırım, o da buna dayanarak bana domates dedi."
Açıklamamı yaptığım anda Taehyung'un yüzünde ki ciddiyet aniden yok olmuş ve yerini büyük bir alaya bırakmıştı.
Elinden gelse kendini yerden yere atarak kahkaha atacaktı ama şu anda gür sesi ile kantini ayağı kaldırmakla yetiniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Lovers, Jikook
Fiksi PenggemarVe ben şimdi bir şeyler için mücadele etmeye devam ediyorsam bu, bana yol gösteren senin sayende. -SemeJim -UkeKook -Lise kurgusu -Yarı texting+Düz yazı 20|11|23 Semejimin etiketinde birinci. 18|04|24 Semejimin etiketinde birinci.