26. Bölüm: Hareket etmezsen acı üzerinde birikir.

78 9 22
                                    

"Ne hissettiğimi unutup neyi hak ettiğimi hatırlama dönemi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne hissettiğimi unutup neyi hak ettiğimi hatırlama dönemi."

━━━━━━━༺༻━━━━━━━

2 hafta sonra.

"Çok gerginim Jimin, umarım bir şeyler ters gitmez."

"Biraz sakinleşmeyi dene, eminim iyi olacaksınız."

"Söylemesi kolay, bir şey olur da üzülürse diye ödüm kopuyor."

Jimin, Yoongi'nin endişesini elbette anlıyordu, bayan Sofia ile tanışacağı zaman benzer duyguları kendisi de yaşamıştı ama şimdi arkadaşına nasıl yardımcı olabileceğini bilmiyordu. Çünkü bu bir tanışma mevzusu değildi, Yoongi annesine Taehyung ile çıktığını söyleyecekti.

"Taehyung ne düşünüyor?" Diye sordu, konuyu değiştirmek için. Yoongi sıkıntılı bir iç çekmiş, "Bilmiyorum," demişti kısık bir sesle. "Bilmiyor musun? Bu konu hakkında hiç konuşmadınız mı?"

"Konuştuk tabii ki ama duygularını gizliyor gibiydi. Heyecanlı olduğunu biliyorum ama başka şeyler de var sanki,"

"Onun da senin gibi endişeleri vardır Yoongi, belki de biz abartıyoruzdur. Taehyung'un duygularını gizleme sebebi seni daha çok germemek içindir muhtemelen."

"Öyle mi diyorsun?"

"Elbette. Hem, Taehyung'dan bahsediyoruz, Yoon. Bir şekilde herkese kendisini sevdiriyor. Zaten annen Taehyung'u seviyor, öyle değil mi? Öğrendiğinde birazcık şaşırır ve belki bir süre seninle konuşmaz ama sonra ikinizi de kabullenir bence."

"Umarım, Jimin. Umarım..."

Bir süre ikisi de susmuş ve tuhaf bir sessizlik oluşmuştu. Jimin ne demesi gerektiğini bilmediğinden susuyor, Yoongi'de biraz daha rahatlamış olduğundan sessizce düşünüyordu.

"Teşekkür ederim," dedi Yoongi, sessizliği bozup. Jimin gülmüş, "Lafı olmaz, yardım edebildiysem ne mutlu." Demişti. İkili bu sözlerden sonra vedalaşıp telefonu kapatmıştı.

Jimin kısa bir süre elindeki telefona bakmış, mola zamanı geldiğinden iç çekip yerini iş arkadaşına bırakmıştı. Fazla uzun olmayan bir yürüyüşün ardından kafe'nin arka tarafına çıkmış ve sandalyelerden birisini çekip oturmuştu. Cebinden çıkardığı paketten bir dal sigara çıkarıp yakmış ve bir süre dumanı ağzının içinde bekletip üflemişti.

Eli yeniden telefona gittiğinde rehberinden Taehyung'un numarasını bulmuş ve aramıştı. Yoongi'ye basit bir endişedir, demişti ama kendisi emin olamıyordu. Taehyung belli etmese bile her zaman ince düşünen birisiydi ve konu Yoongi olduğunda çok hasas oluyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Young Lovers, JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin