régi szép emlékek

7 1 2
                                    

Mikor oda ertünk katsukiek házához a kis katsumi egyből beszakadt a lakásba és leült a nappaliba barbizni.
-Rég nem voltam már itt bár nem hinném hogy sokminden megváltozott volna. Neztem körül.
-A gyerek szoba meg mindig meg van egyedul a vendéget csináltuk meg katsuminak. Igen AZ a bizonyos játékszoba amire gondolsz. Most dta egy győzedelmes vigyorral.

-Katsumi gyorsan megy föl kerlek a játszó szobaba es mond ha oda értél. Mondtam neki. Majd mikor szolt higy felért katsukival össze néztünk es egyszerre kezdtünk el futni az emeletre. En persze megint leelöztem katsukit a lépcsőn.-És 5 év után is veretlen vagyok! Mondtam diadalmasan. Majd beleugrottam a labda medencébe ami ugyan ott volt mint régen. Katduki a nyakába vette katsumit és ők is beugrottak a labda tengerbe.

-juhuuuu! Mondta katsumi. -Rég érzetem magam ilyen jol! Mondta majd ásított egyet. Nem csodállom ha álmos volt hisz este 6 van mivel katsuki volt kedves még megállítani minket hogy ő éhes szoval mehettünk a pékségbe és sikeresen lekéstuk a buszt.(ahogy barátnőm mondaná : ilyen is csak a mesékbe meg velunk történhet meg🤣) na mindegy. Lefektettuk katsumit aludni majd lementünk a nappaliba tévézni.
-Tök olyan mint régen! Mondtam boldogan.
-Aham csak mi a ház és a játékok szép kis barátsák volt. És hirtelen fájt mikor azt mondta hogy barátság. Nem tudom miért.
-I... Inkább együk meg a vacsit. Mondtam neki. Megvolt a szokásunk hogy palacsintat csinalunk mindig mikor a másik éhes. Olyan jó volt a mai nap. Gondoltam. Majd leültünk filmet nézni. Végül nem tudom hogy hogy de katsukival egymással szemben ültünk és egymás szemébe néztünk. Itt jöttem rá "beleszerettem bakugou katsukiba" és már csak pár centi volt köztünk. És megcsörrent a telefonja majd egyből ida kaptuk mind ketten a fejünk. Anya volt az. Nem tudom miert kereste fol katsukit. Ő felvette majd kihangositotta.
📞Jó estét. Mondta kacchan.
📞Szia bakugou. Y/n nek haza kell jönnie majd. Beviltam rúgva és elvették a jogsimat szoval üzenem hogy geci hamar tolja vissza a seggét! Mondta idegesen.
Katsuki le volt sokkolva én a szőnyeget néztem.
📞Már bocsánat de y/n csak 15 éves nem lehet jogsia. Mondta.
📞már 13 éves koran ota vezet meg szép hogy tud! Na ha ő nem akkor én majd megyek utana azt lakok aizawanál.
-Nee sugtam magam elé. Nem akarom hogy ide jöjjön. Előkapartam egy tollat es egy papirt oda adtam neki hogy olvassa fel.
📞nemrég beszéltem y/n el és említette hogy külön taxit foglalt magának egy évre igy nem kell semmi fizetni se eljönnie. Mondta. Meg menekültem.gondoltam

Te És ÉnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin