Capitolul 1

804 17 0
                                    


Notă ⚠️ Aceasta poveste este facinata povestea a cuplului Ruj💙Lop💙Kit ( cei trei bodyguarzi lui Kamol)



++++++++++++++++++++++++++++++

-Nenorocitule!! Îndrăznești să înșeli la cazinoul meu?

Vocea unui om puternic a răsunat împreună cu alți trei care stăteau în calea unui băiat de 17 ani care a fugit doar pentru a se opri pe o alee fără fund.

-Ce naiba? Nenorociții ăia s-au jucat prostesc de unul singur. În plus, am ridicat mâinile. Ce dovezi ai că trișez? replică fără teamă tânărul.

-Băieții mei s-au uitat la CCTV. Ți-ai ascuns cărțile în mâneci , a spus bărbatul înalt furios. Tânărul și-a suflecat apoi mânecile.

-Unde?... unde... unde, Găsiți ceva? Puteți încerca să mă căutați, a provocat tânărul.

-Sass, când ai fugit, l-ai aruncat la gunoi. Dar l-am ridicat și eu, iată-l.

Cealaltă persoană ținea un cartonaș în mână.

-Îți faci mai multe probleme. Dacă pot să joc, vei spune că trișez, a argumentat tânărul fără compromisuri.

-Vă certați din lateral. Nu ne mai interesează. Hei, dă-ne toți banii înapoi.

Bărbatul înalt de vârstă mijlocie a spus înainte ca ceilalți 3 bărbați să se grăbească să caute banii tânărului. Dar părea că tânărul nu va renunța ușor. A început o ceartă. Dar tânărul nu era la fel de mare ca cei 4 bărbați, așa că nu a putut să riposteze prea mult.

Înainte de a deveni deputat, era înghesuit și călcat pe o alee fără fund. Sunetele aspre l-au făcut pe un bărbat care stătea în picioare să privească în jos prin fereastra de la etajul al treilea al clădirii de alături, care apoi s-a întors către persoana care stătea în spatele lui.

-Coborâți-vă și aduceți-l pe băiatul ăla la mine, a spus o voce puternică înainte ca persoana care a primit ordinul să-și plece ușor capul. și a ieșit din cameră

Tup.. Tup..!

Sunetul loviturilor și pumnului a continuat, în timp ce tânărul a refuzat să permită celeilalte părți să ia banii în buzunarul pantalonilor.

-Stop!

Vocea unui bărbat înalt a răsunat, făcându-i pe grupul de bărbați care roiau pe băiatul de 17 ani să se întoarcă și să privească în direcția vocii.

-Nu fi neplăcut,! a strigat unul dintre cei patru bărbați înainte ca bărbatul înalt să scoată pistolul și să o îndrepte spre capul persoanei care vorbea cu o expresie lină.

-Nu mă lăsa să-mi irosesc gloanțele , a spus tânărul înalt.

Cealaltă parte a privit cu ochii încrucișați.

-Cine ești și despre ce vorbești?

Bărbatul cu o armă îndreptată spre cap a întrebat, deși inima îi era încă puțin nervoasă.

-Cine sunt eu? Nu trebuie să știți. Dar șeful meu vrea acest copil, așa că vă retrageți, spuse tânărul înalt cu o voce severă.

-Și cine este stăpânul tău? De ce trebuie să te ascultăm? răspunse celălalt.

Cât despre tânăr, acesta era încă întins la pământ.

-Sunt eu.

O voce puternică a sunat de sus, făcându-i pe toată lumea să ridice privirea și a găsit un bărbat cu o expresie lină și ochi ascuțiți, trăgând în jos tocul ferestrei din camera de la etajul 3, privind în jos la grupul de oameni de pe alee cu o atitudine dezinvoltă. .

 Iubire în trei 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum