Capitolul Special 3🔥Ruj 💜 Lop💜Kit

312 16 0
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Ruj s-a uitat în oglinda retrovizoare a mașinii și a clătinat ușor din cap. Acum Ruj, Kit ,Lop vor merge în Koh Chang. Cu Ruj ca șofer Kit stătea lângă șofer, în timp ce Lop dormea pe bancheta din spate printre o grămadă de păpuși pe care Kit le lusse noaptea trecută.

-Cred că ești mai rău decât mine, Kit, spuse Ruj când a văzut toate păpușile.

-A fost un pic distractiv, spuse Kit fericit.


-De fapt, putea lăsa câteva în camera , domnule. Doar alege pe care îți plac și du-le acasă, i-a spus Ruj lui Lop

-Îmi plac toate, a răspuns Lop imediat. Kit a zâmbit, iar Ruj a zâmbit încet, de asemenea. Kit și Ruj au condus pe rând și a durat ceva timp până la sosirea la debarcaderul feribotului, când a fost completat formalitatile feribotului, Kit a mers pe barcă. Întrucât era zi lucrătoare și nu erau mulți turiști.

-Hai, hai să urcăm pe punte, strigă Lop pe un ton emoționat când cobora din mașină pentru a-și întinde picioarele în timp ce barca îl ducea peste râu până la Koh Chang, ceea ce a durat aproximativ o jumătate de oră. Kit și Ruj au zâmbit ușor. Văzând expresia emoționată a lui Lop.

-Frumos spuse Lop. Când văzu marea albastră strălucitoare când urcă pe puntea navei.

-Pune-ți o cămașă cu mâneci lungi. Ruj a ieșit și i-a adus o cămașă cu mâneci lungi pentru ca Lop sa o poarte. Lop a fost de acord.

-Și palarie, soarele este fierbinte, a spus Kit în timp ce îi punea o pălărie pentru Lop. Lop a zâmbit larg înainte ca cei trei să facă o fotografie împreună.

-Ați rezervat deja un loc de cazare? a întrebat Lop când și-a dat seama de asta.

-Hm, răspunse Kit în gât.

-Îți garantez că o să îți placă, i-a spus Ruj celeilalte persoane, pentru că el și Kit alegeau de mult, până când au obținut ceea ce le place.

-Nu stam în același loc ca atunci când am venit să-l luam pe khun Kim? întrebă Lop din nou. Kit clătină din cap înainte și înapoi. Lop nu mai puse întrebări. Până când barca este aproape de țărm cei trei s-au întors apoi la mașină.

-Vrei să treci și să mănânci ceva mai întâi? E deja trecut de amiază. A întrebat Kit în timp ce ieșea din barcă.

-Mai bine ducem lucrurile în camera mai întâi. Apoi o să ieșim și luam ceva de mâncare. Se oferi Lop. Kit și Ruj urmau deja dorințele lui Lop. Așa că a condus mai întâi la hotel. Când a ajuns, Kit s-a dus să facă check-in. Când au cheia camerei cei trei și-au dus bagajele în camera lor. De îndată ce au deschis ușa și au intrat. Lop a alergat imediat să investigheze. Kit și Ruj s-au întors să se uite unul la altul și au zâmbit. In timp petrecut cu ei doi Lop își va arăta latura copilărească. Dar când lucrează, va fi și foarte matur.

-Oh, huh, huh, huh, huh, huh? Există și o piscină privată. Lop se întoarse către cei doi cu o voce emoționata. Când ușa balconului a fost deschisă, în cameră era o piscină privată și există o cadă cu jacuzzi în apropiere.

-Este scump tariful camerei? Lop s-a dus în grabă și i-a întrebat pe cei doi îndrăgostiți. Pentru că pe tot parcursul acestei călătorii Kit și Ruj nu l-au lăsat pe Lop să cheltuiască niciun baht. Toate costurile au fost acoperite de Kit și Ruj.

-Nu trebuie să știi. Ia hainele și pune-le în dulap. A spus Kit în timp ce-i freca capul iubitului înainte și înapoi.

-O să ți-le pun deoparte, s-a oferit Ruj. Dar Kit a refuzat să predea geanta lui Lop.

 Iubire în trei 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum