Capitolul 3

127 10 1
                                    

-P’ Kom, a sunat vocea plângătoare a lui Lop după ce lui Lop i s-a ordonat să spele toate mașinile din casa lui Kamol, deoarece Kamol știa deja că Lop se certase la universitate.

Kamon l-a pedepsit apoi pe Lop să spele toate mașinile în interior și în exterior, făcându-l pe Lop să se prăbușească, deoarece în garaj erau parcate un total de 5 mașini, cu excepția altor 4 motociclete.

— Nu mă pot abține, spuse Kom sarcastic.

-Chiar trebuie să spăl fiecare mașină? întrebă Lop.

-Ei bine, data viitoare nu va trebui să ne supună din nou ordinele tale. O să înțelegi de ce te-a pedepsit, a spus Kom înapoi, cu fața ușor în sus.

-Am înțeles, a răspuns Lop.

— Sau vrei să faci schimb cu o altă lucrare? Atunci ce zici să mă ajuți cu Clemo și frișcă în loc de mine și Ai' Day? Kom se prefăcu că întreabă înapoi. Lop clătină imediat din cap.

-Aș prefera să spăl mașina, a răspuns Lop grăbit, făcându-l pe Kom să râdă ușor înainte de a se întoarce să privească în jur.

— Deci unde au dispărut cei doi iubiți ai tăi? întrebă Kom, făcându-l pe Lop să-și încrunte sprâncenele încurcat.

-Ce dragoste, P' Kom? Despre ce vorbesti? răspunse Lop cu un zâmbet ușor.

-Este o afacere stupidă. La fel cum te iubesc si ei . Nu este normal pentru că vă vedem când suntem aproape întotdeauna împreună?

Întrebă Kom înapoi, făcându-l pe Lop să-și amintească că de când a părăsit biroul lui Kamol după ce a fost chemat să îl întrebe despre o ceartă ,Lop nu și-a văzut deloc cei doi prieteni. Kit și Ruj nu au fost pedepsiți pentru că Lop a pledat singur vinovat. Lop le spusese ambilor săi prieteni să nu accepte vina pentru ei înșiși, ceea ce Kit și Ruj au făcut așa cum i-a cerut Lop.

-Așa este. Probabil că sunt ocupați să-și facă treaba. Ofteaza! Cred că ar fi bine să spăl mai întâi mașina. Nu știu când se va termina.

Lop mormăi încet înainte de a merge să pregătească echipamentul de spălătorie auto.

-Esti sigur?

Vocea lui Kamol le spuse celor doi tineri subalterni bărbați care veniseră să se ridice și să-l implore ceva.

-Da, amândoi greșim că nu știm cum să îl descurajăm. Deci vrem să acceptăm și pedeapsa.

Ruj a intervenit. Kamol i-a privit pe cei doi în gol.

— Bine, vreau să te duci să-l ajuți pe Lop. spuse Kamol, știind foarte bine că Kit și Ruj voiau să-și ajute prietenul să spele mașina.

-Mulțumesc domnule , au spus Kit și Ruj la unison înainte de a ieși din biroul lui Kamol. Apoi s-au dus direct la Lop care spăla mașina în curtea din față.

— Lasă-mă să o fac, spuse Ruj în timp ce se îndrepta spre Lop, care aducea apă pentru a spăla mașina. Kit se duse să tragă furtunul în colțul grădinii. Ruj a mers să ia o găleată cu lichid de spălat auto.

"Hei, băieți, cum o să mă ajutați? Am fost pedepsit singur. De îndată ce Khun Kamol iese și vă va vedea, veți fi lovit și mai tare , strigă Lop imediat.

- Ne-a chemat chiar acum. Ne-a ordonat să vă ajutăm să spălați toate mașinile ca o pedeapsă pentru că nu te-am putem oprit , a citat Ruj pentru că nu a vrut ca Lop să fie supărat că cei doi au mers la Kamol sa ceară a ajuta la ușurarea pedeapsei

 Iubire în trei 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum