-Voi doi aveți o cameră. Doar întoarceți-vă în camera voastră și dormiți , spuse Lop, puțin enervat pe ei.
-Ei bine, vreau să dorm în camera ta. Nu pot? întrebă Ruj.
Lop îşi încruntă imediat sprâncenele.
-Cum ai de gând să dormi? Te uiți la patul meu. E doar atât de mic , a spus Lop, mângâindu-și ușor patul.
Kit și Ruj se uită puțin.
Pentru că patul lui Lop are doar 3 picioare și jumătate lungime. Dacă doi oameni dorm împreună, se pot strânge împreună. Dar nu poți dormi cu trei persoane, desigur.
— Doar o secundă, lasă-mă să vorbesc mai întâi, spuse Kit cu o voce calmă.
Înainte să se ridice și să-l îmbrățișeze pe Ruj, a ieșit din camera lui Lop și a închis ușa pentru că îi era teamă că Lop va auzi despre ce vorbeau.
-Ce ar trebui sa facem? întrebă Ruj cu o voce blândă.
-Patul poate ține doar două persoane ,a spus Ruj din nou îngrijorat.
-Tu și cu mine ne culcăm pe rând cu el? Fiecare zi este diferită.
Kit propune.
— Și va accepta? întrebă Ruj mai departe.
-Deja acceptă. Am luat o promisiune când am negociat înainte de a-l duce să vadă acei doi tigri. Nu-ți amintești că ne datorează nouă? // răspunse Kit, făcându-l pe Ruj să zâmbească.
— Bine, atunci cine se va culca mai întâi cu el? întrebă Ruj.
Kit și Ruj s-au privit o vreme înainte de a juca piatră-hârtie-foarfecă. Kij a scos o piatră și Ruj a scos foarfecele.
— Eu voi merge primul, spuse Kit cu un zâmbet în colțul gurii.
Ruj a zâmbit obraznic și el.
-Ei bine, nu face nimic prostesc. Nu face puiul să se trezească mai întâi, l-a avertizat Ruj pe Kit..
-Știu , răspunse Kit înainte ca cei doi să se întoarcă în camera lui Lop.
(Doamne! Acești doi... Sunt foarte îngrijorat pentru Lop acum)
După ce și-a încheiat discuția importantă, Kit răsuci clanța ușii în camera lui Lop. Dar, spre nemulțumirea lor, au găsit ușa încuiată.
— Hei, e încuiat. Kit se întoarse spre Ruj puțin enervat.
Ruj a încercat să răsucească mânerul pentru a încerca să deschidă din nou ușa, dar nu a reușit.
Cioc cioc..!
-La naiba, de ce ai încuiat ușa? Deschide ușa pentru noi doi, Lop.
Ruj a bătut la uşă şi l-a chemat pe Lop care era acum în dormitorul lui. Tânărul stătea întins pe pat, cu căștile la urechi și asculta muzică. S-a strecurat să încuie în secret ușa camerei pentru a-i împiedica pe cei doi prieteni să intre din nou.
-De ce nu vă culcați voi doi? E deja târziu. Se auzi o voce ascuțită, făcându-i pe Ruj și Kit să tresară puțin.
-Ma duc in pat acum ,spuse Kit înapoi înainte de a târî braţul lui Ruj înapoi în cameră pentru că nu voiau ca Day să fie ascuțit și înverșunat. Cât despre Lop, stătea întins pe pat râzând singur în cameră.
CITEȘTI
Iubire în trei 🩵
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adapta...