Lop îşi privi cei doi prieteni încruntat
-De ce mi-l dai? Nu este al meu , spuse Lop cu o voce usor turbulenta.
— Ți-l dau. Deci acum este al tău ,spuse Ruj zâmbind.
-Dar oamenii aceia intenționau să vi-l dea vouă daca mi le dați mie nu-i așa că arată puțin urât? Dacă ar ști, cum s-ar simți? întrebă Lop înapoi, părând încordat.
-De ce te gândești atât de mult? Noi doi nu am acordat atenție persoanei care ne-a adus lucrurile pentru noi, a spus Kit înapoi după ceva timp.
-Dacă nu-ți pasă, de ce ai luat-o? întrebă Lop enervat.
-Dacă nu o accepți, va fi o risipă de bunătate față de oamenii care ți-o oferă. Gândește-te la asta ca la o dăruire obișnuită. Oamenii care le dăruiesc doar se așteaptă să primim. Ei nu se așteptau să gândim nimic serios în privința lor , a continuat Ruj.
-Dar probabil au sperat în secret că voi doi vă veți gândi la ceva despre ei , a continuat Lop să susțină.
-Și ce? Persoana mi-a dat cadoul iar dacă îl accept, înseamnă că trebuie să-mi placă de ea ? Este dreptul meu să plac sau să nu-mi placa cineva. Sentimentele mele nu depind de ceea ce îmi oferă alții. Dacă crezi așa îmi voi întoarce toate lucrurile, ca să nu fie nicio problemă , a spus Kit, devenind serios. Până când Ruj a fost nevoit să mângâie ușor umărul lui Kit.
— Calmează-te, idiotule, zise Ruj. Lop stătea liniştit.
-Nu trebuie să te gândești prea mult la asta, Lop. Noi 3 suntem prieteni. Orice avem noi sunt ca lucrurile tale. Avem mereu ceva de împărțit, nu? spuse Ruj cu o voce normală.
-Da, este , a spus Lop încet, în timp ce cei doi prieteni stăteau uitându-se la fețele celuilalt.
-Scuzați-mă.
Îi întrerupse vocea unui tânăr. Kit, Lop și Ruj s-au întors să privească în direcție
sunetului și au văzut un tânăr chipeș ținând în mână un buchet de flori și o pungă mare în mână
-Ce este? întrebă Kit cu o voce calmă.
Însă tânărul nu a manifestat nicio panică sau teamă, ci doar le-a transmis un zâmbet prietenesc doar lui Kit și Ruj.
-Ți-am adus niște lucruri, a spus bărbatul înalt și i-a oferit lui Lop un buchet mare de flori și o pungă mare, făcându-i gura larg deschisă de șoc.
-Mie? întrebă Lop imediat înapoi.
-Da, vă rog să acceptați. Vreau doar să vă dau asta. ....Mă numesc Win și studiez la Facultatea de Inginerie ,termină cealaltă persoană prezentându-se.
— Sunt bărbat, spuse Lop repede.
-Da, nu mă aștept la nimic. Am vrut doar să fiu prietenul tău pentru că l-am văzut pe Lop ca pe o persoană drăguță ...apoi vreau să te cunoasc mai mult , a spus Win zâmbind.
— Prietenii tăi și-au cumpărat flori unul altuia? a întrebat imediat Kit înapoi.
-Oh, hai să fim prieteni cumpărând lucrurile lui Masen, a spus Ruj înainte de a-i trage geanta în mâna lui Win pentru a o deschide. Cât despre Kit, a tras buchetul și l-a răsturnat.
-Idiotilor, el nu i-a adus-o lui Jensen(aici este vorba de un zeu de al lor). Nu sunt mort. ...Gura mea este foarte rea asa că mai bine aduceți-o aici.
CITEȘTI
Iubire în trei 🩵
Dragoste🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adapta...