⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️⚠️
Dimineaţă
Kit, Lop și Ruj nu s-au dus să se bucure de răsăritul soarelui pentru că au avut de-a face cu oamenii pe care Kit și ceilalți i-au prins aseară, pentru că dușmanii lui Kamol au trimis oameni să-i spioneze. Dar nenorociții ăia au fost prinși mai întâi de Kit. Iar Kamol le-a ordonat să-și contacteze subalternii din Bangkok pentru a veni să-i ia, urmând ca mai târziu să se ocupe de Kamol după întoarcerea din călătorie.
Așa că dimineața, toți au decis să facă snorkeling la Koh Nom Sao. Lop își petrecea timpul făcând snorkeling și jucându-se în apă cu cei doi prieteni și alții, ca de obicei. Dar în inima lui Lop s-a simțit destul de entuziasmat și stresat. Pe măsură ce seara se apropia, inima îi bătea mai repede de entuziasmul de a vorbi cu prietenii săi. Seara, Kamol a hrănit pe toată lumea cu același meniu ca ieri Fructe de mare la grătar și mai multe inclusiv băuturi Subordonații s-au bucurat foarte mult.
- Nu bea prea mult, spuse Kit pe un ton aspru, în timp ce Lop băuse destul de multe pahare cu lichior.
-Știu, nu voi bea până voi vomita ca data trecută, a spus Lop înainte de a bea din nou întreg paharul.
Kit și Ruj îl privesc cu o expresie îngrijorată. Pentru că Lop s-a comportat altfel astăzi decât eul lui obișnuit, de parcă s-ar fi gândit la ceva în mintea lui. În timp ce stătea și bea până târziu, Lop se întorcea și el periodic să se uite la Kit și Ruj. Se încruntă, simțindu-se stresat și entuziasmat în același timp. Dar Lop se hotărâse că trebuia să vorbească cu ambii prieteni în seara asta pentru a afla despre asta. Kit și Ruj s-au întors să se uite din când în când.
-Ce crezi?îi şopti Kit lui Ruj
-Cred că probabil se gândește la noi doi, răspunse Ruj.
Kit oftă ușor.
-gandeste-te daca in seara asta nu vorbeste despre asta cu noi, atunci va trebui sa vorbim direct cu el. Noi doi am lăsat să treacă prea mult timp ,spuse Kit din nou.
Ruj dădu din cap în semn de acceptare. Când Lop a văzut că mulți dintre seniorii săi s-au împrăștiat în camerele lor, Lop s-a întors către Kit și Ruj.
-Voi doi, să urcăm în camera noastră, și-a invitat Lop cei doi prieteni.
Kit și Ruj au fost de acord și apoi s-au ridicat să-l urmeze pe Lop până în dormitor. Lop a intrat în cameră și s-a așezat la capătul patului cu o expresie stresată pe față.
-Ce e în neregulă cu tine? întrebă Kit pe un ton îngrijorat.
Cât despre Ruj, a turnat în grabă apă într-un pahar ca să bea Lop. Lop se uită la chipurile celor doi prieteni ai săi cu ochi tremurători înainte de a respira adânc
-Am ceva de discutat cu voi doi.
A spus Lop pe un ton serios. Nu era beat. A băut doar ca să-și prindă curaj. Kit și Ruj stăteau în fața lui Lop, în timp ce Lop stătea la capătul patului.
-Ce s-a întâmplat? întrebă Ruj încet pentru că a văzut că Lop era atât de stresat, de aceea nu a vrut să-l facă pe Lop mai stresat decât era deja.
-Vreau să știu ce credeți voi doi despre mine, i-a întrebat Lop direct pe Kit și Ruj s-a uitat ușor unul la celălalt în timp ce se simțea fericit.
Lop a acceptat să vorbească despre asta de unul singur. mâinile s-au răcit și gâtul i s-a uscat știe ce voia să răspundă prietenii lui.
-Eu și Ai Ruj, ne place mai mult decât prietenii. Cred că vă puteți da seama singur , a spus Kit primul.
CITEȘTI
Iubire în trei 🩵
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adapta...