Lop a intrat în casă înainte de a merge direct în camera lui. S-a prăbușit pe pat simțindu-se amețit fără să încuie ușa camerei. Lop se simțea inconfortabil și avea o durere de cap pulsantă așa că s-a întins pe spate, își pune brațele peste frunte și închide ochii.
(Nu ar trebui să mănânc prea mult), s-a plâns Lop în timp ce își încruntă sprâncenele înainte de a tresări puțin când a auzit zgomotul ușii din camera lui deschizându-se.
-Huh ce e în neregulă? întrebă Lop imediat când văzu că Kit a intrat cu o expresie încordată.
-Ce e cu tine? întrebă Kit înainte de a se așeza pe marginea patului, făcându-l pe Lop să se miște puțin mai departe.
-Nu e nimic. Doar un pic amețit, a răspuns Lop, în timp ce simțea cum temperatura lui crește până la Marte.
Kit se uită în gol înainte de a întinde mâna spre Lop, făcându-l pe Lop să se sperie puțin.
-Ceea ce ai de gând să faci? întrebă Lop imediat.
-Voi vedea dacă ești fierbinte stai nemișcat, spuse Kit cu o voce adâncă înainte de a-și folosi dosul mâinii pentru a simți fruntea lui Lop. Lop s-a întins înțepenit.
-Corpul tău este fierbinte. Cred că este mai bine să iei măsurile de precauție mai întâi. Dacă nu te simți bine, va fi dificil, a spus Kit, făcându-l pe Lop să se simtă puțin cald în inima lui de care era îngrijorat prietenul său drag. Dar în fundul minții lui, se simțea ciudat de stânjenit.
-Uh. Cred că poți să-ți scoți mâna din gâtul meu acum, a spus Lop în timp ce Kit continuă să simtă fruntea și gâtul lui Lop alternativ. Lop își simți obrajii roșu aprins. Când a auzit ce a spus Lop, Kit i-a luat mâna încet, cu regret
-Ieși afară. O să mă întind și mă voi odihni mai întâi, a spus Lop, făcându-l pe Kit să se încruntă.
— Mă alungi? întrebă Kit înapoi.
-Nu te alung, vreau doar să mă odihnesc, a răspuns imediat Lop. Amețeala a persistat.
— Nu crezi că îmi fac griji pentru tine? spuse Kit încet, făcându-l pe Lop să rămână puțin tăcut.
— Păi. Ştiu... că eşti îngrijorat. Lop nu știe cum să-i explice prietenului său.
— Sau nu vrei să-mi vezi fața? Întrebă Kit din nou, făcându-l pe Lop să se încruntă imediat la el.
"De ce spui asta?" întrebă el imediat.
"Ei bine, te-am văzut tot timpul evitându-mă pe mine și pe Ruj. Serios, de ce ești supărat?" a întrebat Kit direct, făcându-l pe Lop să se ridice imediat.
— Nu... Nu, nu m-am eschivat. Lop a negat acuzațiile. Kit se uită la el în gol.
"Esti sigur?" întrebă Kit din nou. Lop a îndepărtat privirea lui Kit.
Wow, " ce ai de gând să mă întrebi acum? Sunt amețit" s-a prefăcut Lop că dezgustă.
Lop simți în inimă un sentiment ciudat pe care nu-l putea înțelege prea bine. Înainte de a merge la culcare, i-a întors spatele lui Kit pentru că nu a vrut să-l vadă atunci când și-a făcut inima să bată ciudat.
„Kit a rămas tăcut și nu l-a mai întrebat, ceea ce l-a făcut pe Lop să se simtă
inconfortabil în inima lui. Înainte de a se întoarce încet să se uite, a descoperit că Kit stătea pe
CITEȘTI
Iubire în trei 🩵
रोमांस🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adapta...