Capitolul 9

87 10 0
                                    

Kit și Ruj s-au întors imediat să se uite unul la altul când l-au auzit pe Lop vorbind, înainte de a zâmbi ușor și grăbit să-l urmărească pentru a flanca fiecare parte a lui Lop și a-l ține, de asemenea, în brațe.

-Wow, de ce voi doi mă îmbrățișați de gât? Este incomod. O să mă strângeți.

Lop s-a  plans pentru a-și acoperi timiditatea. Era stânjenit de ochii privitorilor care treceau pe acolo

-Huh, jenat? îl tachina Kit, frecându-i ușor capul lui Lop.

Apoi dă drumul la mâna lui Lop și lasă-l pe Ruj să-l îmbrățișeze singur pe Lop.

— De ce ești atât de nerușinat? spuse Lop cu voce joasă.

Kit și Ruj nu au spus nimic până nu au ajuns la înghețată. Cei trei au intrat și au comandat câte o ceașcă de înghețată

-La ce te uiti? mormăi Kit, nu prea tare, observând ochii oamenilor din magazin. Se uitau la trei din când în când

-Cum poți să nu-i lași să te privească? Trei bărbați uriași stau aici și mănâncă înghețată împreună, a spus Lop în glumă

-Dacă n-ai fi vrut să-l mănânci, probabil că noi doi nu am fi venit , a spus Ruj, făcându-l pe Lop să zâmbească ușor până când a fost servită înghețata.

Lop se uită la cireșele din cupele celor doi prieteni.

-Vreau cireșele , s-a prefăcut Lop că spune Kit și Ruj au pus imediat cireșele din cupele lor în ceașca lui Lop.

,-Hei, doar glumesc. Nu vreți voi doi să mâncați? întrebă Lop pentru că nu credea că ambii prieteni îi vor da cireșea din cana lor.

-Nu-mi place ,spuse Ruj.

-Mmm, la fel ,a răspuns Kit înainte de a se așeza și de a mânca înghețată ca de obicei.

Lop a zâmbit fericit și apoi s-a așezat și a mâncat înghețată din propria ceașcă.

-Vrei să gusti acea aromă? Ce aromă este? Kit a îndreptat cu lingura spre înghețata din ceașca lui Lop.

— Macadamia, răspunse Lop

-Oh! Lasă-mă să gust, a spus Kit.

— Haide, Lop îndreptă paharul către prietenul său.

Ruj s-a uitat puțin la Kit pentru că era suficient ca Ruj să știe ce avea să facă Kit.

-Aaa.. hrănește-mă, a spus Kit, cu vocea plată și nemișcată, Lop a făcut o pauză.

-Ce..Ești nebun? Ia-o singur, a spus Lop, ezitant.

-Ce naiba, nu poți să mă hrănești? Am fost destul de amabil să te aduc să te tratez cu  Shabushi așa cum a promis , spuse Kit prefăcându-se că se simte jignit.

Lop și-a mușcat buza.

-Oh, deschide-ți gura, a spus Lop înainte de a accepta să ia o linguriță de înghețată pentru a-l hrăni pe Kit.

Kit deschise gura ca să accepte, împreună cu un zâmbet sumbru până când Lop simți că fața i se îmbujoră de căldură.

-Hrănește doar Kit, și eu  nu . Te -am adus și eu la  o înghețată, a protestat Ruj.

Lop s-a încruntat ușor, dar a fost de acord să scoată înghețată pentru a-l hrăni și pe Ruj. Ruj deschise gura să mănânce și zâmbi.

-Este suficient să mâncați lucrurile altcuiva , a spus Lop, dar vocea nu era foarte tare.

 Iubire în trei 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum