Capitolul 10

97 10 0
                                    

Ochii lui Lop au devenit roșii odată cu lacrimile care curgeau în jos, indiferent cât de mult încerca persoana să-l ștergă. Dar tot se rostogolea neîncetat pe obrajii lui. Mâna puternică a lui Kom îl bătu ușor pe umărul lui Lop.

-Nu  plânge acum cei doi sunt bine ,spuse Kom reconfortant

-Nu am plâns... huh... doar lacrimile continuă să curgă în jos , a spus Lop, care își ținea suspinele.

-Frate Kom, nu vorbi de parcă  noi doi am murit, nu? Tu ești la fel....Ce naiba faci? Noi doi nu suntem încă morți.

O voce profundă se auzi înainte ca Kom să râdă zgomotos.

-Hahaha. Văzându-l pe Lop plângând așa. Am crezut că voi doi ați murit deja. Hei, pentru ce plângeți? I-a spus Kom în glumă lui Lop în timp ce Kit și Ruj stăteau și așteptau medicamentele unde Ruj avea tifon alb bandajat în jurul brațului drept sus. , în timp ce Kit are un tifon mare care îi acoperă partea din talie.

— Ți-am spus că nu plâng! spuse Lop cu o voce legănată.

Mâinile îi erau ocupate să-și ștergă lacrimile continuu.

-Atunci cine este câinele care stă aici plângând lacrimi? spuse Ruj în glumă înainte de a-și folosi dosul mâinii pentru a șterge lacrimile de pe fața lui Lop.

— Sass, ești un câine.

Lop a spus înapoi înainte de a se gândi la momentul în care el și Joe au ajuns la spital după ce Kom a sunat pentru a spune că Kit și Ruj au fost împușcați.

Lop și Joe au fugit în grabă la spital și l-au găsit pe Kom stând nemișcat în fața
camerei de urgență.

— Frate Kom, ce zici de tine? întrebă în grabă Joe. Cât despre Lop, îi căuta pe Kit și pe Ruj.

— Sunt bine, dar Kit și Ruj, spuse Kom și își ținu respirația. Nu era în starea de spirit potrivită. Lop simțea cum îi tremura propria inimă.

-Phi... P'Kom, ce se întâmplă cu Ai Ruj? Nu e nimic grav, nu? întrebă Lop cu o voce tremurândă.

Doar imaginându-și că cei doi prieteni au fost grav răniți, Lop avea deja o durere ascuțită în inimă. Kom se uită la Lop cu ochii nemișcați înainte de a ofta din greu. Și mai zdrobiți decât înainte, ochii lui Lop au început să se ridice. Lop intră repede înăuntru și îmbrățișă brațele lui Kom.

-Frate Kom, spune-mi sincer cum sunt cei doi? întrebă Lop nerăbdător.

Kom îl bătu ușor pe umărul lui Lop.

- Pregatiti-va  a fost tot ce a spus, făcând lacrimile clare ale lui Lop să curgă imediat.

-Oi lop, calmează-te, de ce plângi? întrebă Kom șocat.

-P.. Frate Kom... nu este adevărat, corect frate? De ce au trebuit să mă părăsească cei doi? îl întrebă Lop pe Kom, cu vocea tremurândă.

-Hei, asta e...

Kom era pe cale să spună ceva.

- Unde sunt acele două cadavre? La naiba... vreau să văd cu ochii mei.

Lop suspină și întrebă din nou.

— Cadavrul cui?

O voce profundă se auzi în apropiere, făcându-l pe Lop să se uite înainte de a-i vedea pe Kit și Ruj stând în spate cu fețe nedumerite.

-hahahahahahahahahahahahaha, a râs Kom în hohote.

- Nu trebuie să râzi de mine, frate Kom.  O să-l tachinezi , a spus Kit venind.

 Iubire în trei 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum