Dimineaţă
Toți s-au trezit și s-au pregătit să plece. Kim a aranjat locurile pentru toată lumea. Kit a fost desemnat ca șofer cu Lop așezat lângă el. Ruj s-a așezat pe primele trei rânduri de scaune lângă Kamol, care lucrează pentru Ruj pentru că va conduce pe rând. Odată ce toată lumea și-a încărcat lucrurile în mașină, au pornit. Kit se întoarse să se uite la Lop din când în când.
-Puteți merge mai întâi la culcare. Nu ai dormit târziu noaptea trecută? a spus Kit îngrijorat.
-Stai, sunt aici să te ajut să vezi drumul, a răspuns Lop, făcându-l pe Kit să zâmbească puțin.
-Nu o să iau o întorsătură greșită, du-te la culcare , a spus Kit, întinzându-și mâna pentru a-i mângâia ușor capul lui Lop.
-Esti sigur? întrebă Lop din nou, doar pentru a fi sigur.
Kit dădu din cap în semn de acceptare. Lop se mișcă apoi să-și ajusteze scaunul și închise ochii.
-Ce s-a întâmplat?
Ruj întinse mâna să-l întrebe pe Kit și se uită și la Lop.
— Nimic... Îl voi lăsa să doarmă.
Kit a răspuns înainte de a conduce împreună cu Kamol și ceilalți să se îndrepte spre Pranburi. La jumătatea drumului, s-au oprit la o benzinărie, Lop s-a trezit și a coborât din mașină pentru a merge la baie cu Kit și Ruj.
— La ce naiba te uiţi? îi spuse Lop lui Kit cu o voce adâncă în timp ce stătea în baie. Apoi Kit se aplecă înainte să se uite la Lop.
-Heh heh, nu văd? întrebă Kit.
Fața lui Lop se îmbujoră de căldură. Dacă ar fi în trecut, nu ar simți nimic, dar acum știa suficient pentru a înțelege în ce aspect îi interesează ambii prieteni. Lop s-a simțit atât de stânjenit încât nu a putut să țină o față sinceră.
-Nu te uita la mine, al meu e mai mare , a mormăit Lop înainte să-și închidă fermoarul pantalonilor și să se apropie să se spele pe mâini.
- Oh, îndrăznește să spui asta. Să mergem atunci în camera noastră. Aș dori să măsor dimensiunea. Vreau să știu dacă a ta este într-adevăr mai mare decât a mea , a spus Kit din nou tachinandu-l pe Lop.
-Sunt înăuntru , a spus Ruj în glumă.
— Hă, vrei să măsori și tu, nu? îl întrebă Kit râzând pe cel mai bun prieten al său.
Când a ieșit din baie, Lop a mers în față, în timp ce Ruj dădu din cap către Kit cu un zâmbet mergând în spatele lui Lop.
-Să mergem la Seven ,și-a invitat Lop pe ambii prieteni să schimbe subiectul.
Când a intrat, a descoperit că Kom și Baiboon și alții erau în Seven făcând cumpărături, cu excepția lui Kamol și Kim care se îndreptau spre baie.
-Nu trebuie să cumperi multe. Sunt multe de mâncat acolo , a spus Kit primul când l-a văzut pe Lop luând niște gustări de pe raft.
Lop se întoarse să-i privească fața cu severitate, ceea ce îl prinde mereu în felul său.
-O să-l cumpăr și o să mănânc pe drum , a spus Lop înainte de a merge să ia gustări cu Ruj și Kit.
— Trei bărbaţi frumoşi.. toţi trei.
O voce tachinatoare se auzi pe raft fără să știe că Kit, Lop și Ruj au auzit vocea.
-Hmmm, îmi place bărbatul în haine albe , a spus o altă femeie făcându-l pe Lop să zâmbească.
CITEȘTI
Iubire în trei 🩵
Romansa🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adapta...