Ne yapacağımı düşünmeye devam ediyordum. Aslında buradan kurtulmak için bir yolum var. Ve belli ki onu yapmadan da buradan çıkamayacağım. Ama gerçekten asla bana göre değil ve ben istemiyorum. Ama sanırım gerçekten mecburum. Kaan ara sıra bana yemek getirmek dışında bu odaya girmedi. Onunla en sonki konuşmamızın üzerinden tam 2 gün geçti. Ve ben tam 2 gündür buradayım. Abim eminim ki deli olmuştur. Özledim abimi. Ve artık buradan gerçekten kurtulmam gerekiyor. O yüzden planımın ilk aşamasını uygulamaya karar verdim.
:"Kaaaaaan. Kaaaaaan." onu buraya çağırıp onunla konuşacağım. Ama daha farklı bir şekilde. Odanın kapısını açıp içeri girdi. İfadesiz bir yüzle bana bakmaya başladı.
Kaan:"Efendim Şeyma'm." tamam yapabilirim sakin olmalıyım sadece.
:"Yaklaşıp önümde eğilir misin?" bana anlam veremez bir şekilde bakmaya başladı. Ama söylediğimi ikiletmeden bana yaklaştı ve önümde eğildi. Ay bayılacam şimdi. Yaptığım şeylere bak. Abim böyle bir şey yaptığımı görse beni tek kelimeyle öldürür. Ama yapabileceğim başka bir şey yok.
Kulağına doğru eğildim. Ve sessizce:" Ellerimi ne zaman çözeceksin?"dedim. Ürpermişti sanırım. Gözlerini kapattığını gördüm. Offf. Yapamayacağım sanırım. Bir insanın duygularıyla oynayamam. Bu benim düşmanım bile olsa bunu ona yapamam. Hemen ondan uzaklaştım.
:"Yani artık gitmek istiyorum. Gerçekten uzattın Kaan. Şu saçmalığa bir son vermelisin."gözlerime anlamsızca baktı.
Kaan:" Şeyma sen ne yapmaya çalışıyorsun? Benim dengelerimle neden oynuyorsun? " haklıydı. Yapmamalıydım. Her insan duyguları sayesinde vardı nede olsa. Ne kadar kötü biri olursa olsun.
:" Kaan. Beni artık bırak. "
Kaan:" Benimle olmayana kadar seni falan bırakmayacağım Şeyma. Anlıyor musun? Ha oyun mu istiyorsun söylede bende ona göre oynayayım. Tek taraflı oyun olmaz ne de olsa."
:"Ya sen neyin oyunundan bahsediyorsun be! Sal artık beni ya. İstemiyorum seni oğlum istemiyorum. Ya napayım buradan kurtulmak için senin yatağına mı gireyim?!"
Kaan:"Ne yatağı Şeyma ben öyle bir adam mıyım? Benim yatakla falan işim yok. Ben sana aşığım Şeyma. Benim seninle bir derdim yok başka. Sadece.... Sadece ben sana aşık oldum."yutkundum. Çünkü... Bilmiyorum yaa.
:" Kaan, aşık olabilirsin bu konuda sana bir şey diyemem. Ama seni istemeyen bir kadını zorla kaçırıp yine zorla seninle olmaya ikna edemezsin. Herkesin bir hayatı var. Ve lütfen artık bu konuyu uzatma. Bak abim seni öldürücek."
Kaan:"Abinin beni öldürmesi umurumda falan değil Şeyma. Sen beni anlamıyor musun? Ya sana seni seviyorum diyorum sen bana hala ne diyorsun?"
Tam ona cevap vereceğim sırada içeriden çok büyük bir kırılma sesi geldi. Biz ne olacağını anlayamadan bizim olduğumuz odanın kapısı kırıldı ve abim içeri girdi. Şok içinde abime bakarken arkasından Kerem'de girdi. Abimin elinde Haydar'ı vardı. Kocaman bir sopa. Kerem'in elinde de en az haydar kadar büyük bir sopa. Abim hızla Kaan'ın üzerine atıldı. Ve onu sopayla dövmeye başladı. Kerem hemen yanıma gelip benim ellerimi çözdü. Sonr bana sıkı sıkı sarılıp saçlarımdan öptü beni.
Kerem:"Çok korktum. Çok korktum canım."
:"Korkma iyiyim ben." dedim. Ve hemen abime koşup onu durdurmaya çalıştım.
:"Abim bırak tamam yeter. Öldüreceksin onu."
Abim sinirle bana döndü.
Abim:"Şeyma. Bu adam seni kaçırdı. 3 gündür deli gibi seni arıyorum ben kızım. Ne kadar korktum sen biliyor musun? Eve gittim kaybolduğunu ilk günü yoksun. Kerem'e soruyorum yoksun. Ne kadar aradım seni biliyor musun? Bu 3 günde neler yaşadım sen biliyor musun da burada gelmiş bana dur abi yapma diyorsun? "
Gözlerim dolu dolu abime koşup sarıldım. Elindekini yere fırlatıp oda bana sarıldı hemen. Saçlarımı okşamaya başladı. Saçlarımda ıslaklıklar hissedince ağladığını anladım. Sıkı sıkı sarıldım ona. Saçlarım öptü sevdi saçlarımı. Ben ondan ayrılana kadar o benden ayrılmadı. Abime döndüm.
:"Korkma abim ben burdayım. İyiyim."
Abim:"Sen benim tek ailemsin. Ve ben ailemi kaybettim sandım. Çok korktum."
Kolumu abime sardım sonra onu odadan çıkartmak için yürüttüm. Tüm sinirini atmıştı zaten. Kerem de arkamızdan geliyordu. Kaan yerde baygın bir şekilde yatıyordu. Abim ve Kerem'le oradan çıktık. Ve evimize gittik. Çok yorgundum. Kerem'le bir kez daha sarılmıştık en son. Sonra ben abimle eve çıktım. Abimle konuşmadık daha fazla. Başımı onun dizine koydum. Ve günler sonra kendimi güvende hissederek uykuya daldım...
Arkadaşlar bölümün sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Çok uzun bir bölüm değildi. Ama güzel olduğunu düşünüyorum. Lütfen hoşunuza gidiyorsa oy verir misiniz? Teşekkür ederim:))