Kimseden çıt çıkmıyor. Herkes şok içinde. Ve Melisa kendini ağlamamak için zor tutuyor. Onu anlayabiliyorum.
Abim:
-"Lan şerefsiz senin sevgilin var sen nasıl bir insansın. Kız senin için ölüp bitiyo. Ya sen kafayı mı yedin. Bunu nasıl bu kadar rahat söyleyebiliyorsun? Yok ben deliricem ya valla kafayı yiyecem ben."Cemil:
-"Kaan sen harbi mal mısın? Sana diyecek kelime bulamıyorum."Eren:
-"Olmadı bu yaptığın haberin olsun. Değer ydi lan bu kızı üzmeye."Kerem:
-"Deydi mi lan bu kızı üzdüğüne? Sen nasıl bir türsün lan. Heey sana diyorum. Beyinsiz gevşek.Kızlar Melisa'nın yanına gitmişlerdi. Çünkü Melisa daha fazla dayanamadı. Ben de yanına gittiğimde beni istemeyeceğini düşünüyordum. Fakat umurunda bile olmadı.
Merve:
-"Kaan seni asla affetmiyeceğim. Bu kızı ne kadar üzdüğünün haddi hesabı yok. Ama hala gevşek gevşek sırıtıyosun.Su:
-" Allah belanı versin senin. "Burcu:
-" Bu kıza yaşattıklarının bin mislini yaşarsın inşallah. "Ortalık çok kötü karıştı. Herkes bir yerde. Biz kızlar olarak Melisa'nın yanındayız. O dağılmış bir durumda. Abim... O şuan Kaan'ı öldürmemek için ondan beklemeyeceğim şekilde çaba gösteriyor.
Kaan:
-" Yahu hepimiz insanız. İnsan seviceği kişiyi kendi seçemez ki hem. Benim de gönlüm Şeym--" Adımı ağzına alma. Sen iğrenç bir insansın. Senden nefret ediyorum! "
Abim:
-" Allah'ın hala Şeyma diyo ya. Hala gönül diyo ya. "Melisa:
-" Ya ben seni sevdim be. Senin nasıl Bi çapkın olduğunu bildiğim halde sevdim seni. Bu muydu lan senin sevgin. Allah belanı versin Kaan.Abim:
-"Hadi kalkın ben daha fazla duramayacağım burda. Senle de sonra görüşecez gönültraliçesi. Melisa sen de istersen bize gel. Şeyma ile kal bugün. Tek bırakmam seni. Ben Eren'e gidecem.
***
Eve geldik. Melisa'yı odama aldım. Ona kendi yatağımı hazırladım. Bende yere bir yer yatağı serdim. Orda yatacam. Melisa'yla konuşmak istiyorum ama bana verebileceği tepkilerden korkuyorum.-"Melisa kendini nasıl hissediyorsun?"
Melisa:
-"Nasıl hissedilirse öyle."-"Bak, bana kızgın olduğunun farkındayım ama ben hi-"
Melisa:
-"Şeyma bu konuda konuşmak iste istemiyorum. Sen benimle bu zamana kadar hiç bir şeyini paylaşmadın. Benim Kaan'la sevgili olduğumu biliyordun. Naptın onunla!?"-"Hop orda bir duracaksın. Saçmalamayı kes. Benim böyle birşey yapmayacağımı en iyi sen biliyorsun. Ayrıca ben... Ben... Kerem'den hoşlanıyorum. Yani ona aşığım ama kimseye söyleme lütfen olur mu? Hele ki abime asla.
Melisa:
-" Tamam söylemem merak etme.
***
Sabah Melisa ile kahvaltı yaptıktan sonra ikimizde okullarımıza gitmek için çıktık. Okuldan sonra abimle birlikte anne babamızın mezarlarını ziyaret ettik. Onlarla konuştuk. Sonra eve geldik. Abim hala çok sinirli. Ama şuan kedileri seviyor. O yüzden biraz sakin görünüyor.-"Nasılsın abim?"
Abim:
-"İyi değilim Şeyma sen?"-"Ben... Bilmiyorum."
Abim:
-"Hala aşırı sinirliyim. Ne konuşmam gerektiğini bilmiyorum. Ama sana tek bir soru soracağım. O herifle hiçbir zaman abinin arkadaşı dışında bir şey oldu mu? Ben olmadığını düşünüyorum.-" Abim sen bana nasıl böyle bir şey sorabilirsin? Sen kardeşini tanımıyor musun? Tabii ki öyle bir şey olmadı.
Abim:
-" Özür dilerim abim. Ben ne dediğimin farkında değilim. Şu sıralar her şey üst üste geliyor. İstersen bizimkilerle bir şeyler ayarlayalım. Yarın için.-" Sen bilirsin küsüm ben sana. "
Abim:
-" Abim be. Kıyamam ben sana. Gel sarılıp barışalım hadi.Gitmedim. Tirp atıyordum. Tuttu kolumdan beni kendine çekip sarıldı.
Abim:
-" Barıştık dimi? "-" Barıştık barıştık. "
Bölümün sonuna geldik. Hatalarım olabilir. Umarım beğenmişsinizdir. Oylarsanız çok sevinirim:))