-7-

37 6 3
                                    

Sonunda tutulduğum yerden çıktık. Çok daralmışım. Hemen havayı içime çektim. Kerem elimi tutuyordu. Abim kızar mı diye ona baktığımda o onaylarcasına bir kez gözlerini kırptı. Ben de ona gülümseyerek karşılık verdim. Arabaya doğru yürüyorduk. Bineceğimiz zaman:

"Binmesek olmaz mı? Biraz yürüsek? Hava almak istiyorum."

Abim ve Kerem birbirlerine baktılar.

Kerem:"Yürüyelim bence abi sen ne dersin?"

Abim kısa bir an düşündükten sonra

:"İyi madem. Kızımızın istediği olsun."

Gülümsedim. Üçümüz beraber yürümeye devam ettik. Sonra abim dayanamayarak:

"Bak düşünüyorum düşünüyorum aklım almıyor abi. Sen kimsin de benim kardeşimi kaçırabilecek götü kendinde bulabiliyorsun?"

Ağzımı açıp cevap vereceğim sırada Kerem söze girdi.

Kerem:"Abi bu işi kenara atmayacağım değil mi? Yani atmayalım. Sen atsan ben atmam."

Abim:"Yok lan ne kenara atması. O kenarı da o şerefsizin üzerine atacağım."

Kerem:"Yürü be abi."

:"Bence boşverin. Yani oldu bitti. O zamanlar geri alınabilecek mi? Hayır. O yüzden gerek yok. Yani bence."

Abim:"Bana bak Şeyma. Bu konu hakkında Bi daha sakın ağzını açma. Bu bizim meselemiz. Ve ben bu işi o malın tek başına yaptığını da düşünmüyorum."

Kerem:"Bence de. Birileriyle beraber planlaması lazım. Bizim düşmanımız olan başka biriyle ama kim?"

Aklımda ki kişiyi söylesem mi söylemesem mi bilemedim doğrusu. Ben odadayken konuşmalarını duymuştum. Kuzeni Ömer'i söylemeli miydim? Ben bunu düşünüyordum ki evimize geldiğimizi fark ettim. Kerem' den ayrıldık. Daha doğrusu Kerem'im bizden ayrıldı. Eve çıktık. Ve kedileri ne kadar özlediğimi fark ettim. Oturdum ve onları sevmeye başladım. Sonra abim de yanımda ki koltuğa oturdu. Beni izlemeye başladı. Bir şeyler düşündüğünü anladım. Hatta benim bir şeyler düşündüğümü fakat söylemediğimi anladığını da fark ettim. Ve tam beklediğim gibi konuşmaya başladı...

Murat Abim:"Şeyma sen bu konu hakkında bir şeyler biliyor musun?"

Neyden bahsettiğini biliyordum. Fakat biraz salağa yatmak istedim.

:"Hangi konu hakkında anlayamadım abim."

Abim:"Salağa yatmaya çalışma lütfen Şeymacım. Hangi konudan bahsettiğimi sen gayet iyi biliyorsun."

:"Anlamadım ab-"

Abim:"Şeyma!"

:"He sen şeyden mi bahsediyooon? He tamam o zaman öyle desene bee."

Abim:"Güzel kardeşim benim. Sen kime çektin böyle anlamıyorum ki. Hadi kızım. Uzatma da dökül."

:"Yani pek bir şey bilmiyorum açıkças-"

Abim:"Ya sen kimi kandırıyon? Ben farkında değil miyim zannediyorsun sen bir şeyler düşündüğünün. Tabii ki de farkındayım. Ama biraz daha boş yaparsan sinirlerim kapıyı çalacaklar haberin olsun."

:"Ay tamam be abim. Şimdi şöyle açıklayayım:
Ben ilk  kaçırıldığım zaman bulunduğum odanın dışından konuşma sesleri duydum."

Abim:"Eeee."

:"Sonra ne konuşulduğunu dinlemeye başladım."

Abim:"Eeee. Sonra?"

:"Sonra Kaan ve Kaan'ın canı gibi sevdiği kuzeninin konuşmalarını duydum."

Abim:"Lan yoksa o canı gibi sevdiği kuzeni-"

:"Evet abicim. Canı gibi sevdiği kuzeni Ömer. Ömer neden yaptın falan diyordu. Kaan da bir şeyler anlatıyordu da hatırlamıyorum."

Aslında hatırlıyordum. Fakat abim daha fazla sinirlenip, sinirlerine hakim olamaz diye söylemeyecektim. Fakat benim abim bunu tabi ki de anladı.

Abim:" Şeyma. Ne dedi Kaan? "

Biraz gerçekten hatırlamıyormuş giib yapsam bence inanır ya.

:" Abim hatırlamıyorum dedim ya."

Abim :"Şeyma."

:"Tamam tamam. Ajışk ogsum ben bu çıza..."

Ağzımın içinde geceleyince anlamadı tabi abim. Bön bön bana bakıyor.

Abim:"Ne?!"

:"Ajışk ogsum ben bu çıza..."

Abim:"Bana bak beni delirtme adam gibi söyle şunu."

:"Of. Aşık oldum ben bu kıza, dedi. Oldu mu?"

Abim:"Demek aşık olmuş. Onun yeni aşkı olmazsam bana da Murat demesinler."

:"Öfff abim."

Abim:"Sus Şeyma."

Daha fazla uzatmadım çünkü ben konuştukça abim daha fazla deliriyordu bunu fark edebiliyordum. Bu yüzden günlerin yorgunluğunu bitirmek için odama girip yatağıma yattım. Ve sabahımın  uykuya daldım.
            

                                                                ***

Sabah seslere uyandığımda koşarak odamdan çıktım ve salona gittim. Salonda gördüğüm sahne karşısında bayılmak üzereydim...

Bölümün sonuna geldikkk. Çok uzun bir bölüm değildi fakat bence güzeldi. Umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölüm çok aksiyonlu geçeceğe benziyor ha ne dersiniz? Oylamayı unutmazsanız çok sevinirim. Hepinize okuduğunuz ve oyladıpınız için teşekkür ederimm. :)))

Karmaşık Çıkmazlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin