-3-

54 9 3
                                    

Bugün arkadaşlarımızla piknik yapmaya karar verdik. Ben poğaça yapacağım. Abim içecek alıcak. Eren ve Su tatlı hazırlayacak. Merve ve Burcu makarna ve patates salatası yapıcak. Cemil ve Kerem börek alıcaklar. Melisa'ya bir şey yapma dedik. O kafasını dinlesin biraz. Ve inanamayacaksınız ama bu sefer ben abimi bekliyorum. Bugün anlayamadığım bir şekilde abim süslenip püsleniyor. Eren de buluştuğumuz gün ona yönetilen soruda "evet" demişti. Şu anki halinin bununla bir ilgisi olabilir mi?

-"Abim hadisene neyi bekliyorsun?" Onu sinirlendirmek çok zevkli.

Abim:
-"Kızım bak kırk yılın başı benden önce hazırlanmışsın. Nasıl oldu onuda anlamadım da neyse.

-" Sen kimin için süsleniyorsun? "şimdi beni mahvedecek. Öldüm bilinn.

Abim:
-" Kimse için süslenmem ben Şeyma. SUS!

_"... "Çok kızacak diye korkmuştum hala odasında. Ama bir daha ağzımı açmadım.

❤️
Eveet piknik alanına geldik. Hemen masalardan birine oturduk. Yemeklerimizi yemeye başladık. Melisa ile göz göze gelmek istemiyorum. Tedirgin oluyorum nedense.

Su:
-"Eee iyisiniz umarım geçen geceden sonra."

Melisa:
-"Tabi canım çok iyiyiz. Müthişiz hatta. Hiç bu kadar iyi olmamıştım."

Cemil:
-" Boş verin ya şimdi geçen geceyi falan. Keyfimize bakalım biz şimdi. "

Merve:
-"Aynen ya!"

Burcu:
-"Gelirken top getirdik. Voleybol oynayalım mı?"

Murat Abim:
-"Evet, evet çok iyi olur bence."

Kerem:
-"Hadi takımlarımızı kuralım."

Melisa:
-"Ben oynamayacağım."

Eren:
-"Tamam. Murat, Burcu, Cemil, Merve bir takımda; Kerem, Şeyma, ben ve Su Bi takımda olalım."

Kerem:
-"Tamam hadi."

Takımlar yerlerine geçti. Melisa masa da oturuyor. Ve Kerem benim yanımda. Odaklan, odaklan.

Abim:
-"Şimdi boku yediniz. Ehehehehe."

Eren:
-"Sen öyle san."

İlk sayıyı biz aldık. Sonra abimin olduğu takım öne geçti. Durum 17-15 şuan.

Kerem:
-"Hadi geçebiliriz onları."

Abim:
-"25'te biter. Kazanacak evelallah."

Devam ettik ve şuan durum 24-24!

Kerem bizim takıma döndü ve:
-"Odaklanın. Murat çok moda girdi. Yüzünün düştüğünü görmek istiyorum." Sonra bana döndü:
-"Sana atıcam direkt karşıya gönder tamam mı? *

-" Tamam. "

Burcu abime attı. Abim Cemil'e attı ve Cemil de bize gönderdi. Su, topu Kerem'e attı. Kerem bana. Topu karşıya attım ve dengemi kaybettim. Tam yere düşecekken Kerem belimden yakaladı. Eren ve Su'yun sevinç çığlıkları geliyordu. Ama hiç bir şey anlamıyordum. Tamamen birbirimize odaklanmıştık. Bu güzel anı abimin sesi bozdu:
-"Tamam hadi ttun düşmedi. Bırakabilirsin kardeşim."

Hemen toparlandık. Masaya geçtik. Kerem ile ara sıra göz göze gelip bakışlarımızı kaçırıyorduk. Artık evlere dağılmak için arabaların yanına geldiğimizde Melisa bir şey söyleyeceğini söyledi.

-"Evet, hazır mısınız?"

Hep bir ağızdan:
-"Evet."

Melisa:
-"Şeyma Kerem'e aşık."

Yandım. Vallaha yandım. Kerem şok içinde şu an da. Bembeyaz oldu. Abim... Abim çok farklı bakıyor şuan. Ve sadece bana bakıyor. Korkuyorum. Korkuyorum. Çok korkuyorum...

Karmaşık Çıkmazlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin