Abim Kaan'ı ve kuzeni Ömer'i evimizin salonuna Kerem'le birlikte getirmiş, bağlamış ve yere oturtturmuştu. Ne yapacağımı bilemedim. Kerem yanıma geldi ve alnıma bir öpücük bıraktı. Kaan'ı sinirlendiğini görebiliyordum. Abim bana baktı ve gülümsedi.
Abim:"Günaydın abicim." Abime anlamsızca baktım fakat bir şeyler yapmaya çalıştığını anlayınca bende oyunlarını bozmadım.
:"Günaydın abim." Abim Kaan ve Ömer'i gösterdi.
Abim:"Bak misafirlerimiz var. Bir şey mi ikram etsek?" dedi. Ne yapmaya çalıştığını anladım. Biraz hırpalayacak, gözlerini korkutacak sonra salacaktı. Ama ben Kaan'ın bu konudan kolay kolay uzaklaşacağını sanmıyordum. Kerem ilk önce abime baktı sonra bana döndü.
Kerem:"Sen uğraşma sevgilim ikramı ben yaparım."dedi ve sert bir yumruğu önce Kaan'ın sonra Ömer'i yüzüne indirdi. Ben tepki vermeden olanları izliyordum. Sonra abimde tekme attı. Bir süre hırsalrını aldılar. Sonra abim konuşmaya başladı.
Abim:" Kardeşimi salıcaksınız. Etrafında dolaşmayacaksınız. He eğer dolaştığınızı falan görürsem bu kadar sakin kalmam. Anladınız mı beni?"
Ömer kafa salladı. Onun benimle Bi derdi yoktu zaten. Bunu abim ve Kerem de anlamış olmalılardı. Kaan bir tepki vermeyince sert bir yumruğu daha yüzüne indirdi Kerem. Kaşı ve dudağı patlamıştı. Bunların olacağını zaten biliyor gibiydi. Ama pekte taktığı söylenemezdi. Fakat uğraşmak istemeyen bir tarafı da vardı. Bu yüzden o da sadece kafa sallamakla yetindi.
Abim:"Aferin. Hadi şimdi gidin bakalım." Kerem ellerini çözdü ikisininde. Ayağa kalktılar Kaan yanımda geçerken bir kaç saniye durdu ve gözlerimin içine baktı. Kerem arkadan ensesine tokat attı.
Kerem:"Bak hala bakıyor. Yürüsene lan." Kaan yürüdü ve evden çıktılar. Hiçbir şey söylemedim. Çok boş muhabbetlerdi.
...
Abim ve Kerem'le kahvaltı ettikten sonra dışarı çıkmaya karar verdik. Bizim arkadaşlara da haber verdik. Ve o kadar günün yorgunluğunu çığlık atarak uzaklaştırmaya karar vererek lunaparka gelmekte karar kıldık. Burcu, Merve, Su, Cemil, Eren, Kerem, abim ve ben buluşup arabalarla lunaparka geldik. Kızları çok özlemiştim. Sarılıp özlem giderdik. Hep beraber roller coaster'a binmeye karar verdik.
Eren:"Cemil sen korkarsın şimdi. Ağlama sakın tamam mı?"
Cemil:"Tabi canım altıma sıçarım emin ol."
Kerem:"İkinizde korkuyonuz anlamadım sanmayın. Omuzlarım sizin için duruyor. Ağlamak isterseniz buradalar." Kerem'in bu söylediğinden sonra gülmeye başladık.
Abim:"Susun lan. Biniyoz hadi."
Sırayla arka arkaya oturduk. Ben ve Kerem, Su ve Eren, Burcu ve abim, Merve ve Cemil yan yana oturduk. Bizden başka kimse yoktu. Tren ilerlemeye başladı. 30-40 saniye sonra durdu ve bir anda öyle bir hızlandı ki! Kızlarla biz bağırmaya başladık. Eren de bağırıyordu.
Abim:"Eren ne bağırıyon lan? Korkma oğlum. Azına tüküreyim ters döndükk!" Abimin bu söylediği hepimizi güldürdü.
Eren:"Eğlencesine Murat abi eğlencesine. Aaaaaaaaaağğğğğ."
:"Hahahhahahahahahah."
Roller coaster'den indikten sonra korku tünelinin sırasına girdik.
Su:"Ya ne gerek var şimdi?"
Merve:"Ne oldu korktun mu? Ay bir de bayıl istersen suluga."
Burcu:"Susun çok gerildim."
Abim:"Ben yanındayım sen korkma güzelim."
Hepimiz şaşkınlıkla abimin yüzüne baktık. Burcu daha farklı daha derin bakıyordu. Sonra abim pot kırdığını fark edince açıklamaya çalıştı.
Abim:"Yani ben hepinizin yanındayım. Hiç biriniz korkmayın. Güzel kardeşlerim benim. Abiniz olarak yanınızdayım."
Sıra bize gelince bu konuşma arada kaynadı. Korku tünelinde çok eğlendik. Ben çok korkmadım ama Su sürekli çığlık attı. Aynı roller coaster'da bindiğimiz şekilde bindik. Bugün uzun zamandır mutlu olamadığım kadar mutlu oldum ve eğlendim. Uzun zamandır böylesine gülmemiştim. Tekrar evlerimize döndük. Abim gece gece acıktığını söyledi. Saat gecenin iki buçuğu ama!
Abim:"Şeymacım. Canım kardeşim. En sevdiğim kardeşim."
:"Başka kardeşin mi var senin?"
Abim:"Yok ama olsada en çok sen. Neyse ben acıktım. Bana Bi sucuklu yumurta kırsana be kızım."
:"Abim saat kaç?"
Abim:"Hadi be kızım. Kırk yılın başı senden bir şey istedik."
:"Kırk yılın başı mı?"
Abim:"Hadi ya Şeyma lütfen."
:"Tamam abim. Yapıyom hemen."
Abime sucuklu yumurta kırdım. Ve kendime de kırmış olabilirim. Yemeğimizi yedik ve yattık. Çok güzel bir gündü. İnşallah diğer günlerimizde böyle güzel geçer...
Bölümümüz bitti. Bu bölüm eğlenceli bir bölümdü. Oylarınız için teşekkür ederim.))