0.1

107 12 22
                                    

Medya: Yağmur

Günlerden pazartesiydi, merdivenlerden ela ile birlikte en üst kata çıkarken İlk dersin edebiyat olduğunu hatırlayınca somurtmadan edemedim. O sırada Ela konuşmaya başladı...

Ela: ne düşünüyorsun?

Yağmur: ilk ders edebiyat

Ela: ha iyi bende aden'i düşünüyorsun sanmıştım

Yağmur: adeni neden düşüneyim?

Ela: bilmem artık orasını

Yağmur: elaa
(diye uzattım)

Ela: baksana ne kadar sakin ortalık buray bile yok
( diye konuyu dağıtmaya çalıştı ela, başardı da)

Yağmur: öyle tab-

Buray: naber yağmur?

Yağmur: buray korkum neden sessizce geliyorsun ki?

Buray: korkutmak istemedim ama neyse kusura bakmayacaksın artık
( Diye isyan etti buray)

Yağmur: alla alla ya çattık sabah sabah

( Diye isyana başladım o sırada Ela gülerek bize bakıyordu)

Yağmur: gülme ela ya
( Diye çemkirmeye başlamıştım)

Ela: tamam tamam, bak Aden orda tenis oynuyor

Yağmur: umrumda değil bana ihanet etmeden önce düşünecekti
( Diyerek dümdüz sınıfa doğru ilerledim, ela arkamdan gülüyordu. Buray ise hemen yanıma gelip birkaç kelime konuşmaya çalıştı ama onu dinlemek istemediğim için kulaklığı takıp çantamı sırama koydum, bugün ela nöbetçiydi onun için yanım boş kalcaktı aman ne hoş...)

~
Birkaç ders geçmişti ve evet öğle tenefüsü olmuştu okuma kitabımı ve cüzdanımı alıp ela'nın yanına gittim. Gülümseyerek bana baktı ve kocaman sarıldı, anlamış kıymetimi küçük hanım? Küçük hanım mı ne alaka ya? Neyse bende bilmiyorum...

Ela, yağmurr diye bana bağırdı. Ona anlamsız gözler ile baktım, yanındaydım ne gerek vardı bağırmasına ki?

Ela neden bağırıyorsun kızım manyak mısın sen?

Evet evet yani şey diye tamamlamaya çalıştı ela hâlâ arkama bakıyordu anlamadım ki neye bakıyordu bu manyak?

Ve her Wattpad girl gibi arkamı dönüp baktım, kim mi vardı? Altay. Koşarak buraya geliyordu ve anlamsız gözlerim onun gözlerini buldu ne olduğunu sormak için tek kaşımı kaldırdım?

Ne var altay niye attan kaçar gibi koşuyorsun diye sorumu sordum.(!)

Attan değil eşşekten kaçıyorum yağmur, diye nefes nefese cevap verdi. Küçük bir kahkaha sonrası anlatması için kantine inmeyi teklif ettim

~
Sonunda kantine inmiştik atlas'a anlat bakışları attıktan sonra anlatmaya başladı..

Atlas: Bilgi yarışması var ve kişileri matamatik hocası seçiyor her sınıftan birkaç kisi seçip kendi arasında küçük bir yarışma yapacak ve gerçek bilgi yarışmasına gidecek kişiyi seçecek.( Diye ekledi Atlas.)

Eee? Ödül neymiş diye sorumu sormadan edemedim. Atlas abartmıyorum haykırarak..

5 YILDIZLI OTELDE 3 GECE SINIRSIZ EĞLENCE DENİZ KEYFİ VE OKULDAN YOK YAZILMAMA İZNİ VAR BİRDE ÜSTÜNE 25 BİN LİRALIK KART VERCEKLER KIZIM İNANABİLİYOR MUSUN BİZİM SEÇİLMEMİZ VE KAZANMAMIZ LAZIM

ᴅᴜʀᴀᴋᴛᴀᴋɪ ᴀşıᴋʟᴀʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin