0.2~Yeni bir mesajınız var~

54 9 16
                                    

~biz size birbirnizi imtihan olarak kıldık bakalım sabredebilecek misiniz?~

Furkan suresi 20. Ayet

~

Gelen mesaja'a bak,

Sümüklü böcek (Amerikalı): ya artık uyu yada telefonu aç.

Siz: uyumayı düşünmüyorum, ayrıca telefonu açıpta senin iğrenç sesini duymamak için sağır olmayı tercih ederim.

Sümüklü böcek (Amerikalı): o zaman yat ve uyu yarın okul var sağır kız ve o bilgi yarışmasında hata yapmamak için çalışmamız lazım.

Siz: he tamam inandım tamam tamam

Sümüklü böcek ( Amerikalı): ne yaparsan yap yağmur yeterki kazanayım

Siz: kazanayım derken? Kazanalım demek istedin herhalde. Ayrıca olum sen zenginsin paran var gitsene istediğin yere niye bizlesin

Görüldü

Siz: Allah belanı versin Amerikalı

Sümüklü böcek (Amerikalı): seninle tanıştım daha ne gelebilir başıma

Görüldü

...

Bu aptal kendini ne sanıyordu ki ? Aptal ukala yaratık yarın o tenis sahasını kafasına geçireyim de görsün dünya kaç bucak namussuz.

~
Sabah,

Klâsik Wattpad kızları gibi kalkıp rutin işlerimi hallettim ve beyaz eteğim ile beyaz uzunkolludan ibret olan feracemi giyip altımada güzel bir ayakkabı giydikten sonra çantamı alıp yola koyuldum.

Telefonda ela ile mesajlaşırken bir bisiklet zil sesi duydum ve bir anda dona kaldım nedenini tabiki merak ediyorsunuzdur
Bu zilin bana hatırlattığı duygular anılar Aden ile bana aitti, 9. Sınıfta her okula giderken sırf onu görmek için erkenden yola koyulurdum oda tesadüf gibi beni her gördüğünde bisiklet zilini çalar ve garip hareketler yapardı ben ise ona bakıp ya gülerdim yada dikkatli olmasını söyleyip el sallardım, o anılar aklıma geldikçe öylece mal gibi devam ettim yoluma aslına bakarsanız ne yürüdüğümü anlardım nede o an ne olduğunu kendime gelmem bir korna sesi ile oldu.

DİKKAT ARABA

Neyse ki, kendime gelip hemen kenara çekildim bu adam bana yokken bile zarar veriyordu, Canı cehenneme.

.
.
.
.

Sonunda sırama varmıştım ve kitaplarımı çıkartıp ela ile konuşmaya başladık takii o iğrenç ses duyulana kadar...

HADİ DERSE ÇOCUKLAR YA

Aman bağırmasa ölecekti sanki pis kadın

hAdi DeRsE cOcUkLaR neyiz biz ilkokul mu ya.

Herneyse,

Kafamı çevirip kapının önüne baktığımda yine o oradaydı pislik aden.

Ama bu sefer bana bakıyordu ne istiyor bu mal benden ya tövbe tövbe estağfurullah

Hemen gözlerimi ondan ayrıp cama çevirdim ve bunu fark etmiş olacakki sevgili ( yalan) hocamızın sesini işittim..

Yağmur, çabuk adenin yanına geç ve birdaha da camdan bakma benim dersimde.

Ulan ulan ya, şans bir yağmur ise kesin ben çölün ortasında kalmışımdır gerçekten mi ya of ya diye söylenerek  pis yılanın yanına geçtim o ise alttan alttan benim rezil oluşuma gulmekteydi pis adam yaptistircam yumruğu suratına az kaldı...

Vee o en sevdiğim öğle tenefüsü

Yarabbi Şükür elhamdülillah diyerek koşarak kantine inmeye başladım çünkü herkesten önce gidip o tosttan ve patatisten almam gerekti ve bilin bakalım ne oldu?

Arkamdan gelen tenisçi manyak bana çarptı evet yanlış anlamadınız yere kapaklandım of ulan gerçekten de çöldeydim ya..

Ya adam senin bana garazin mi var?

Yoo ne alaka ne yaptım ki

Ya birde ne yaptım diye mi soruyorsun dengesiz ukala imansız kafir oğlu kafir
Kıyafetlerimim hâline bak ya

Sana diyorum aloo ohoo gösterirdim sana da dua et çok açım.

Umarım gösterirsin yağmur ama tostlar bitince

ADENNNN EĞERKİ SENİN YÜZÜNDEN O TOST BİTERSE HELE BİR BEN ALAMAZSAM O ZAMAN SENİ CAMDAN ATARIM ADAM

Hızlı ama acıyan adımlarla kantine girmeyi başardım. Çok şükür

Ve son tost benimdi oleyy be şansımın sonunda ya ver gittiğini anlayarak şükür etmeye başladım sonunda şans benim yüzüme de gülmüştü.

Elimde tostum , patatesim ve içeceğim ile kendime uygun masa arıyordum çünkü biricik askim elamı, burayı, Altay'ı ve maalesef aden'i çağırmam gerekti. Bilgi yarışmasını nasıl yapacağımız hakkında bir konuşma yapmak şarttı.
~

Evett gençler, nasılsınız umarım iyisinizdir diye konuya başladım malum gözler beni suzerken tostumdan bir ısırık daha aldım ve konuşmaya başladım. Biliyorsunuz ki bir yarışma ve bunun sonunda güzel bir tatilimiz var, fakat malum kişilerden dolayı biraz güzelden geriye kaçtı tabikii ama bu keyfimizi bozmaya yetmez. Ve bu yarışma yarın olacağı için iyice hazırlanmamız ve KOMBİN YAPMAMIZ GEREK eve gidince WhatsApp gurubumuzdan yapacağımız kombinleri konuşuruz..

Herkes gülümserken malum kişi arkasını yaslanıp tip tip bakmaya başlamıştı?

Ne bakıyorsun kardeşim??

Teneffüs bitiyor sen konuşana kadar tenis oynayacağım ege ile

Of aman git oyna pis çakma Leonardo Dicaprio bozuntusu

Ve bir kahkaha sesi ve onun iğrenç gidişi

Teneffüs sonunda bitmişti ve tekrardan o sıraya oturmustum ders başlamıştı. Pür dikkat kafamda birşeyler kurgularken bir anda belime çarpan kol ile sıçradım...

NOLUYOR LAN

Korkma sakin ol benim aden yanlışlıkla çarptım

Ve aklıma birkaç anı düştü...

Bölüm sonuu ~~~~>>>

ᴅᴜʀᴀᴋᴛᴀᴋɪ ᴀşıᴋʟᴀʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin