final.

20 4 5
                                    

Bugün yağmur'a onu sevdiğimi ve yeniden başlamak istediğimi söylicektim tabi bunun için bana Altay ve Buray da yardım edicekti öylede oldu.

~
Yağmur🕌: Günaydın uyandığımda seni görmedim bir yere mi gittin? 09:46

Siz: aynen bir işim vardı erkenden çıktım
09:50

Yağmur🕌: iyi o zamanda çocuklar da mı seninle gitti onlarda yok? 09:51

Siz: evet evett onlarda benimle merak etme, sen kahvaltını et biz geliyoruz 09:53

Yağmur🕌: iyi tamam öyle olsun bakalım bekletmeyin, sahile inelim 09:55

Siz: olur. 09:55
.
.
.
. Yağmur'dan

Aden'i beklerken bende pijamalarımı değiştirip üzerime güzel birşeyler giydim, ve st atmaya karar verdim.

YağmuramaYağmayan hikayesinde bir ekleme yaptı:

YağmuramaYağmayan hikayesinde bir ekleme yaptı:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aden_dawson benim askerim, birkaç gün önce:)

~
Kahvaltımı yapıp tekrar yukarı odama doğru çıkarken simsiyah kapüşonlu biri bana çapıp hiçbirsey olmamış gibi gitti. Pek umursamadım herhalde depresyondaki ergenin tekiydi pek üstelemeden odama doğru ilerledim ve kartla kapıyı açıp yatağa uzandım ve telefona bir mesaj geldi..

ADEN'İMDEN

Sümüklü böcek Amerikalı'm : akşam saat 11'de sahilden bir tekne ile seni alacağım. Hazırlanırsan sevinirim:)

Siz: tamamdır, o saatte kadar hiç konusamicak mıyız gelmio musun yanıma yoksa?:(

Sümüklü böcek Amerikalı'm: kapıdayım. Biraz gezelim istiyorum

Siz: tamam🐢

~
Nasılsın bakalım?

İyiyim sen?

İyiyim, hadi çıkalım

Olur çıkalımm

~
Yaklaşık yarım saattir taksideydik, güzel bir çiçeklik alanın olduğu bir yerde indik, aden koluna girmem için hafiften kolunu beline koydu ve koluma dokundu. Bende itiraz etmeden koluna girdim ve birlikte o güzel bahçenin içine girdik bana papatyalardan taç yaptı çiçeklere uzandık rüya gibiydi saatler geçti hava akşam üstü olmaya başlamıştı cafe'ye gidip güzel bir yemek yedik ve akşama doğru o beni otele bıraktı ve kendisi son hazırlıkları yapmak için sanırım altaylarin yanına gitti pek üzerinde durmadan sade ve şık bir beyaz elbise üzerine ise mavi kısa kot ceketimi geçirdim oldukça güzeldi...

Otel odasının kapısından çıkıp sahile yaklaştım hafif topuklu ayakkabımın tık tık sesleri oldukça hoştu..

Ve O, Aden dawson

Elini bana uzattı, elimi ona verdim zarifçe elimi tutarak kiraladığı tekneye bindik. Teknede olan Altay ve buray vardı, bana gülümsemelerine karşılık verip tekrar yönümü aden'e çevirdim. Beraber üst kata çıktık ve eşsiz İzmir manzarasını izlemeye başladım o ise sadece bana bakıyordu..

Manzaraya baksana, dedim gülümseyerek

Benim manzaram sensin, başörtülü peri kızı, diyerek sözünü noktaladı.

Ellerimden tutup diz çöktü

Aden??

Peri kızı, sen benim meleğimsin, herşeyimsin. Doğan güneşim, karanlıkları aydınlatan Ay'ımsın. Dans edelim mi?

"Öneri, bu sahneyi "Gecenin bir vaktinde ayrılık saatinde" şarkısı ile dinleyebilirsiniz:)) iyi okumalar..."

Edelim, benim oğluşum, benim askerim:)

İki eli belimde, iki elim boynunda. Deniz'inde bize eşlik etmesi ile sağ sola sallanıp güzel bir müzik ile dans ediyorduk ve Aden tekrar birşeyler demek için ağzını araladı...

Yağmur?

Efendim, canım?

Benimle mutlu musun?

Ah evet, ne oldu ki

Güzel peri kızı, benim olur musu-
~

VE BİR ÇIĞLIK, HAYIR BU MUTLULUKTAN OLAN DEĞİL...

YAĞMUR? diye haykırdı Aden sevdiği kadının denize düşen bedenini görürken, sevdiği kadın düşmüştü masmavi deniz artık kanlanmıştı kan kırmızısı saçılıyordu her tarafa, ve bir ses duyuldu...

İntikamımı almayacağını sandınız sanırım?

Ela?

Sen nasıl yaşıyor musun aq

Neden yaşamim aq, diye cevapladı ela. Atlasın sorusuna...

Adenin kafası oldukça karışmıştı ama bu sorunu tek yapan kişi vardı, Ela. Ölmemişti ama onu sevdiği kadından ayırmıştı bir an olsun düşünmeden attı kendini o kırmızıya boyanmış deniz'e

Artık tek sorun sevdiği kadını bulmaktı, buldu da fakat artık nerdeyse nefes alamıyordu.

Bu saatten sonrada Aden'e haramdı nefes almak.

Bileklikleri vardı, aden ilk bilekliği sonra sevdiği kadının bedenine baktı.

Sevgilim diye fısıladı, milyon su baloncuğu yutarken, artık yağmur için hayat bitmişti, peki Aden? O ne yapacaktı? Biricik peri kızını kaybetmişti..

Ve onların cesedi iki bedenin birbirini öperken bulundu, hiç kimse onları ayıramadı birbirlerine mühürlenmişlerdi artık...

Seni seviyorum benim askerim

Seni seviyorum başörtülü meleğim

~
Seni seviyorum  demek için çok geç olabilir ne olursa olsun asla birbirinize küsmeyin darılmayın, gidin söyleyin. Zamanında söylenmemiş her söz, geç kaldığında küfür gibidir:))

Hikayemizin sonu...

ᴅᴜʀᴀᴋᴛᴀᴋɪ ᴀşıᴋʟᴀʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin