İhanet~Kaza. 0.8

22 4 2
                                    

Ela'dan: bavulumu hazırlamıştım. Bir taksi çağırıp kapıya doğru ilerledim ve çağırdığım taksiye binip altay'a gidecektim oradan arabaya onla binip gidecektim. Öylede oldu ve sonunda altay'a ulaşmış oldum. Onunla önemli bişey konuşmam lazımdı...

Altay benim seninle önemli bişey konuşmam lazım fakat kimseye söyleme

Ne oldu ela, diye karşılık verdi altay.

Ben aslında, ben aslında, diye sayıklamaya başladım.

Sen ne ela?

Altay ben, aden'i seviyordum. Ve yağmur ona 9. Sınıfta ilgi duyunca..

Ela sen neler diyorsun kızım yağmur öğrenirse?

Yağmur'a yakın olup onu adenden vazgeçirmek istedim. Ama olmadı, yağmur ne kadar itiraz etsede ona baktıkça gözleri doluyor fakat hemen saklıyordu, kendinden bile.

Hepimiz biliyoruz ela, Buray bile.

Buray yağmuru seviyor.

Yağmur aden'i seviyor.

Altay,

Rica ediyorum sus ela daha fazla seninle konuşmak istemiyorum git evimden artık git, diyerek beni merdivenlere doğru sürükledi ve bir ses..

Yerde yatan bir kız bedeni..

Ela?

Artık hikayemizde ela yoktu..
Ve biz 4 kişi kalmıştık duraktaki 4 kişi...
~

Altay'dan: ( ara sıra yanlışlıkla atlas dersem çaktirmayin karıştırıyorum ĞWKSJWBJAVAİWVWJ)

Altay'dan: yağmura ulaşmam lazım ne yapacağım kime nasıl anlatacağım en iyisi yağmur'u aramak derken ela'nın telefonu çalmaya başladı yavaşca titreyerek çantasından telefonu çıkarttım. Arayan bizi araba ile almaya gelecek olan görevliydi telefonu ben açıp kulağıma koydum

Görevli: alo ela hanım, zile basıyorum fakat açan yok acilen eve gelebilir misiniz?

Altay: merhaba ela hastalandı da ondan gelemeyecek ben arkadaşıyım haberiniz olsun

Görevli: anlaşıldı, tüm herkesi toparladım sadece Altay bey kalmıştır.

Altay: Altay benim sizi bekliyorum

Görevli: tamam efendim..

Ve dıt dıt dıt diye kapanan telefon sesi...
~
Arabaya binip yol boyunca konuşmadım, yağmur ela ile ilgili sorular sordu nasıl hasta olduğuna dair kısa ve saçma cevaplar ile onu geçiştirdim biraz üzülmüştü ama belli etmek istemiyordu bunu çok iyi anlıyordum..

Ve kalacağımız eve benzeyen büyük geniş odaya yerleştik 2 oda banyo ve mutfak bulunan şık dizayn edilmiş bir oteldi. Biz erkekler olarak bir odada yağmur ise ela ile kalmak için öbür odada olacaktı fakat ela yoktu, bunun için aramızdan biri onunla kalması gerekti, ayrı iki yatak vardı ayrı iki dolap bu şekilde her odada herkese eşit bir şekilde dağılabilecektik.. pekiya kim yağmur ile kalacaktı?

Sonucunu aramızda çektiğimiz kura belirleyecekti zaten herşey bu kura ile başlamıştı devam etse pek bir sorun olmazdı diyerek isimlerimizi kuraya yazdık..

Altay

Buray

Aden

Çektiğimiz kurada sonuç olarak..

Altay,

Bir dakika nasıl ben diye şoke olmuştum, aden çıkar diye düşünüyordum. Ben şimdi en yakın arkadaşının katili olarak, aynı odada mı kalacaktım yani?...

Yağmur benim sana önemli bişey demem lazım..

Ne oldu benimle kalmak istemiyor musun?

Yağmur

Altay niye öyle bakıyorsun kardeşim

Yağmur ben katil oldum...

Bölüm sonuu~~~~>>>
Beğendi iseniz yıldıza basmayı unutmayinn


ᴅᴜʀᴀᴋᴛᴀᴋɪ ᴀşıᴋʟᴀʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin