Medya: aden
Ne demek katilim demek olum saçmalama
Ben elayı öldürdüm yağmur, diye devam etti konuşmaya Altay.
Ela hasta değil. Ben öldürdüm onu.
Neden böyle bişey yaptın altay ne istedin masum kızdan
Yağmur diye kekeledi Altay
Ne yağmuru nasıl yaptın nasıl?
Yağmur o sana ihanet etti anlasana
İsteyerek yapar mıyım sanıyorsun
O aden'e aşıktı sonra sen ona ilgi duyunca yanında olup onu senden soğutmak istedi
Ne gerçek mi bu Altay ama ela öyle şey yapmaz yapmaz dimi kardeşim konuşun yapmaz diyin
Herkes sessiz sedasız öylece bakakaldı aden yağmurun suratına bakıyordu ve yine o mavi gözleri hafiften dolmuştu kanlar belli oluyordu, yağmur özellikle aden'e bakmamaya çalışsada kanlı gözleri gözünden kaçmadı...
Yapma Aden bakma bana öyle doldurma o gözlerini doldurma dayanamıyorum.
Aden yavaş ve sakin adımlarla yağmura yaklaştı, bu sefer ikiside birbirlerine karşı göz yaşı döküyordu, ihanetten mi? Sanmıyorum. Aden yağmur'un onu sevipte aylarca ona nefretle bakmasına, yağmur ise sevdiği adamın gözlerini 2. Kez ağlarken gördüğü içindi, iki eski yabancı birbirlerine öylece sarıldı, o günkü gibi, adenin yağmura ihanetinden sonra adenin gözyaşı ile herşeyi unutup ona sarıldığı gün gibi sarıldı..
Kalbi yerinden çıkacak kadar güçlüydü, fakat adenin kalbi onu sakinleştirecek kadar da güçlüydü...
Belki dakikalar belki saatler geçti hava karardı bizim 4 asker ateş başında kalakaldı...
Şimdi ne yapacağız diye sordu Altay,
Ela o evde mi kaldı? Diye sorusunu sordu yağmur...
Evet şimdi ne olacak?
Ambulansı arayıp bir hikaye uydurcaz ve bunu da soyledikten sonra hattımı kıracağım ve bize ulaşamayacaklar ela o evde kalıyordu ve biz tatildeydik ve dengesini kaybedip düşmüş komşular olayı görünce hemen bizi aradı ve bizde sizi aradık olay bu ve bitti. Artık ela'nın ismi anılmayacak hiçbirşey olmamış gibi devam edeceğiz. Tamam mı?
Tamam yağmur ela diye biri hayatımızda hiç olmadı ve biz 4ümüz kazandık bu yarışmayı şimdi tadını çıkartalım sonuçta ihanet eden birinin ölümü için neden üzülelim ki?
Dedi Aden...Ve elimi tuttu...
Altay izin veririsen yağmurla ben kalmak istiyorum odada. Yağmur senin için sakınca olur mu sen tesettürlü olmadığın zaman yanına girmem olmaz mı?
Olur tabiki tamam anlaştık senin için sorun olur mu Altay?
Yok yok siz kalın ben burayla kalırım dimi buray
Hıhı.
Bak oda kabul etti hadi şimdi eğlenelim
Hikayemiz artık sadece 4 kişiydi
Sevdiğim adam, Altay, Buray ve ben
Biz 4 kişilik bir aileydik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴜʀᴀᴋᴛᴀᴋɪ ᴀşıᴋʟᴀʀ
Novela JuvenilDurakta 5 kişi Yağmur,Aden Ela, Altay, BurayBerk bilgi yarışmasına yetişmeye çalışan lisesi gençler.. bu hikaye'ye biraz aksiyon mu eklesek? evet dediğini duyar gibiyim :) hadi başlayalım #tren #liseliaşıklar #aşk #takıntılı #ikifarklıdin #duraktak...