Artık daha fazla birbirimize baksaydık. Dışarıdan fazlasıyla garip gözükürdük.
O sebeple ayağa kalktım ve,
- Neyse artık ben de gideyim. Tanıştığıma memnun oldum bu arada.
Gözlerimin içine bakarak
+bende diyebilmişti sadece.
Ellerimizi sıktık. Öpmek istemişti belki ama ben istemediğimi belli etmek için elini daha çok sıktım.
Otele doğru yürürken dans edişimizi düşündüm. Bana anlattığı komik hikayeye tekrar güldüm.
Odaya geldiğimde Hilal'in uyuduğunu gördüm bu sebeple sessiz sessiz üstümü çıkarmaya çalışıyordum ki
Bir anda Hilal konuşmaya başlamasıyla kafam tavana değecek kadar zıpladım diyebilirim. O kadar korkmuştum ki.
- Hadi anlat bakalım neler oldu. Ayh vallahi meraktan ölüyordum!
+ya işte ilk ege denen bir çocukla dans ediyodum benden pek hoşnut değildi zaten o yandaki kıza hayran hayran bakarken bende bir bakıyım dedim. O tarafa bakmamla burak ile gözgöze geldik beni izliyormuş. Neyse işte ani bir hareketle eşler değişildi. Dans ettik konuştuk. Sonra kumsalda yürüdük. Öyle işte.
- Nasıl biriydi peki?
+ İyi birisi. Zaten olmasaydı 1 dk bile durmazdım onunla. Ama hala ona sakladığım bir kin var. Kola meselesi. Gülüşüne bittim. Komikte. İyi ya..
Hilal yatağından kalkıp halay çekmeye başladı.
- ahey aheyy bizim kız hoşlanıyo aheyy..
Diye diye benide aldı halaya.
Yaklaşık 10 dakikanın ardından yataklara atmıştık kendimizi.
Uyuya kalıcaktım ki üstümde hala elbisenin olduğunu gördüm çıkartıp bir köşeye attım. Birşey giyme zahmetine girmeden don,südyen ikilisiyle aşk yaşayarak uyuya kalmışım.
Sabah uyandığımda havanın sıcak olmasıyla hala nasıl örtüye sarıldığımı düşündüm ki normaldi şuan ki durumuma bakarsak. Bacağıma sarılmış olan örtüyü nefretle üstümden atmaya çalıştım. Çok şükür büyük uğraş sonucunda örtüyü yere atmayı başarmıştım. Hilal'i dürtüp kalkması için bağıra bağıra şarkı söylemeye başladım. Gözünü açıp bana baktığı andan itibaren,
- oha çok soksoson bokoyorom.
+ tabiki de ne sandın eheyy diyerek üstüne atladım.
Atlamamla beni itmesi bir oldu.
Büyük şok yaşamamla tuvalete gittim elimi yüzümü yıkayıp tekrar odaya döndüm. Hilal gülüyodu beni görünce daha çok gülmeye başlamıştı.
Dil çıkartıp ne giyeceğime baktım. Tekrar kahvaltıdan sonra odaya gelmemek için içime bikinilerimi giydim. Üstümede sarı bir elbise giydim. Hoşuma giden yanıysa askılarıydı. İplerin birbirlerine dolanmış şekliyle bir hayli hoş duruyordu ben giyindikten sonra Hilal'im de giyinmeye başladı. Saçımı hafif bir topuz yaptıktan sonra şıpıdık terliklerimi giyip Hilal'i beklemeye başladım. 2 dk sonra Hilal'in gelmesiyle kahvaltıya gittik.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra havuza gitme kararı aldık. Havuza giderken burak'ın denize doğru yürüdüğünü gördüm. sonra beni görmesiyle durdu kafasını kaşıyarak havuza doğru yürüdü.
Kıkırdamamla Hilal bana bakarak gülümsemişti.
Biraz güneşlendikten sonra kalkıp havuza girecektik.
Hilal'e bir saat"bak aynı anda atlıcaz" dememle Hilal,
- Ay öldüm ay. Ay beni alın burdan. Dedi.
Onun atlayacağına inanarak 1-2-3 dememle atladı. Çıktıktan sonra bana bakarak bittin sen işareti yaptı.
Bende gülerek hıhı öyle hıı..
Derken arkamdan birisinin itmesiyle kendimi soğuk suda buldum.
Arkadaşlar okuduğunuz için çok teşekkürler ama lütfen oy vermeyi unutmayın :)) öpüldünüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öylesine Hayat
Teen Fiction23 yaşında ki bir genç kızın hayatında yaşadığı zorlukların nasıl üstesinden geldiğini,arkadaşları arasıda ki bağı,sakarlıklarını,hayata karşı düşüncelerini sizlerle paylaşmak istedim. Benim hayal gücüme katılmak istermisiniz?