Bugün herzaman olduğu gibi sabah (23 yaşında olmama rağmen yetişkin olmam gerekirken) annemin zoruyla sabahın 8 in de kendimi giyinmiş buldum.nasıl bi güçle kalkıp giyindiysem artık!
Neyse işte Evden çıktıktan sonra Hilal'i aradım fakat benim canım arkadaşım duymaz o telefonunu ilk aradığımda.3-4. Aramamda telefonu şarkı söylerek açtı(nasıl buluyo bu enerjiyi anlamıyorum)
-kızım şu enerjinden hele bana da versen. Valla çok iyi olur
+ya bilirsin işte enerjimi.Bu arada enişteye selam! Dedi muzip bir şekilde.
-haha komiksin.
Neyse ya seni şey diye aramiştim bugün buluşalım mı? Eğer seninde çagırmak istediğin birileri olursa olur. Yeni kişiler iyi gelir hem.
+tamam peki. Ece'ye söylerim ben gelirse gelir.Ve son olarak merve'ye çelme tak benim için.
-en iğrenç gülüşümü atarak tamam tatlım görüşürüz demeyi becerebildim çok şükür yoksa tükürüğümle boğulup önümde ki teyzeye kafa atabilirdim.
+Görüşürüz.Şu dünyada Telefonla konuşurken yürüyemeyen tek salak benim herhalde teyzelere çarpa çarpa ilerliyorum resmen. İş yerine vardığımda o hiç sevmediğim o kazık kadar boyuyla o nalet olası güzel saçlarıyla ahh anlatirken kötü oluyorum. Merve. Nasıl oluyorda bu kadar sevilmeyen bi kadın oluyo dediginizi duyar gibiyim (ki demediniz biliyorum)
Şöyle ki benim sevgilime karşı bir hareketlerdir bir gülmelerdir bir sarılmaya çalışmalardır falan sinir olucası bir kadındır kendileri. Ha derseniz e senin sevgilinde az değil orda haklısınız hiçbir şeyin farkında değil. Yani ben öyle yoruyorum değildir umarım. Neyse Erkek değilmi aynı!. Sabah sabah Merve'yi görmemle olmayan enerjim tekrardan düştü.Yanından hemen hızlıca ilerliyordum ki arkadan
-günaydin Cansucuğum.
Demesiyle
İçimden yere yığılıp kalmayı diledim..
İlk hikayem yazım yanlışlarım falan olabilir. Önermek istediklerinizi bana soylerseniz çok mutlu olurum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öylesine Hayat
Teen Fiction23 yaşında ki bir genç kızın hayatında yaşadığı zorlukların nasıl üstesinden geldiğini,arkadaşları arasıda ki bağı,sakarlıklarını,hayata karşı düşüncelerini sizlerle paylaşmak istedim. Benim hayal gücüme katılmak istermisiniz?