Etrafındakileri farketmen için yardımcı olabildim mi?
* ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bişi demem gerek yoksa dışardan saf gibi 1 saattir birbirlerine bakanlar olarak komik duruyoruz.
Ben bunları düşünürken neyse ki Hilal'im seslendi,
-Cansuu bir karar veremedim bakar mısın tatlı... Ay tamam ben kendim bakarım. Dedi ve önüne döndü.
Bende Burak'a,
+ee ben bir bakayim dedim yan gülerek ki ben yan gülemem!!
Kimbilir nasıl gözüktüm çocuğun karşısında.
Hüzünle Hilal'in yanına gidip yardım ettim ona.Alışverişimiz bittiğinde sokakta bitkin bir şekilde yürümeye başladık.
Yürürken Burak elimi tutmaya çalıştığını farkettim.Ben de hemen elimi çekip yanağımı kaşımaya başladım ama bu kaşımayı geçmiş artık yanağımı koparmaya geçmişti ki Burak bana bir şey mi oldu dedi yanağıma bakmak istercesine.
+ yok yok birşey olmadı dedim aceleyle.
O da gülümseyip kızarmış yanağımı öpücük kondurmuştu.Hala yürüyorduk ki karşıdan iki adamın bizlere hızla yürüdüğünü gördüm. Sağa sola kaçmak isteyerek hareket ettim. Ama adamlar bizi bırakıp Burağı öteye iterek konuşmaya başladılar.
Bizde korkarak onları izlemekten başka çaremiz yoktu.Burak'ın ağzından:
Hilal'den öpücük almanın mutluluğuyla yürürken iki adamın bizlere doğru hızla yürüğünü gördüm.
Yaklaşmalarıyla kimler olduğunu anladım. Babamın borç aldığı adamlar. Hala peşimizi bırakmadılar.
Babam küçükken bizi onlar yüzünden bırakmıştı bizlere birşey olmasın diye. Bunu daha sonra anladım. Ama babamın istediği olmadı. Annem.
Anneme arabayla çarpanlarda onlardı. Tek biz kalmıştık iki kardeş.
Bizimde canımızı alacaklardı anlaşılan tabi parayı vermezsek.
Adamlardan biri,
- Ya parayı geri verirsin ya da sevdiğine.. dedi Cansu'ya bakarak.
Ne yapacağımızı biliyosun.
Artık sendeyiz
kalıyomusun yoksa parayı geri vericekmisin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öylesine Hayat
Teen Fiction23 yaşında ki bir genç kızın hayatında yaşadığı zorlukların nasıl üstesinden geldiğini,arkadaşları arasıda ki bağı,sakarlıklarını,hayata karşı düşüncelerini sizlerle paylaşmak istedim. Benim hayal gücüme katılmak istermisiniz?