burak

87 6 2
                                    

Hilal'in ultra şakasını anlayabilmemden sonra bende ona sadece en değerli küfürümü söyledim.
Bu küfre sahip olmak için level atlamak gerek. Mesela Hilal gibi..
Havluları topladıktan sonra terliklerden ses çıkarta çıkarta otele doğru yürüdük. Otele girerken bugün tartıştığım adını "bilmediğim" adamı gördüm. Bir kenarda oturmuş düşünüyodu. Ben öylece izlerken yanına bir kız geldi ve sarıldı.
Umursamayıp otele girdim.
Hilal beni beklemeden gitmişti.
Odaya girdiğimde yumuşak yatağıma attım kendimi. Hilal'de hazırlanıyodu.
Enerjisini sevdiğim.
-Nereye?
+Kızım  gitcektik ya. Hani herkez yemek yedikten sonra, kura çekilip dans edicektik insanlarla. Biraz saçma geliyor ama eğleniceğimiz kesin.
- gerçekten benim sevgilim olmamasına rağmen sen daha istekli çıktın be güzelim.
+ben senin için istiyorum. Yalvartma beni. Tamam mı gidiyoruz?!
Derin bir nefes alıp sadece eğlenmek amacıyla sözünü göz önünde bulundurarak,
-peki tamam gidiyoruz. Dedim.
Hilal mutluluk dansını yaptıktan sonra benim dolabı açtı.
Bir saat bana gösterdiği elbiseleri beğendirtmeye çalışıyordu. Bense bir mazeret bulup beğenmiyordum.En sonunda çıkardığı elbiseyi de beğenmemiştim.
Hilal baygınlık geçireceğini belli ederek bana son gösterdiği elbiseyi giymem için zorladı.
En son hazır olduğumuzda ben gerçekten ilk defa güzel gözüktüğümün farkına vardım.
Elbisem kısa beyaz rekli, beli tam oturmuştu ve bel kısmında pembe çiçek desenleri vardı. Hoştu. Saçımıda salık bıraktım. Hilal'le çıktıktan sonra sanki herkezin beni izlediğini sanıyordum. En sonunda geldiğimizde. Bir masaya oturup yemekleri bekledik. Yemek faslı bitmeye yakın kura çekildi.
Hilal'e uzun boylu tatlı bir adam geldi. Akşam saçmalıklarla devam ederken. En sonunda bana sıra gelmişti. Bir isim çektiğimde, kağıtta yazan ege isimli çocuk yanımda bitiverdi. Kendiside bana bu ne biçim kız bakışı atarak dans ettik. Yanımıza dans eden birileri yaklaşıyodu. Ege'de maşallah yandaki kızı gözleriyle yemişti. Ben de bir bakıyim derken dikkatimi çeken kız değil erkek olmuştu bugün kolalarımı düşüren gıcık olduğunu farkettim. O da beni izliyormuş. Cidden alnımda bana bakın falan mı yazdığından şüphelenmedim değil. Bir anlık hareketle eşler değişmişti. Ne olduğunu daha çözemeden Onunla dans ediyordum. Konuşmaya başlamıştı. İsmi Burak olduğunu yaşınınsa 24 olduğunu öğrendim. Hemen hemen herşeyini ögrenmiştim. Sesi çok hoşuma gitmişti ayrıca komiktide. Dans şeysi bittikten sonra beraber kumsalda yürümeye başladık. En sonunda Konuşcak bir şey bulamayınca öylece yüzüne baktım. Yeşil gözlüydü. Anlatılamayacak kadar tatlıydı...
Burak'ın ağzından;
Cuma günüydü. Hava fazlasıyla sıcaktı. Su almaya giderken karşımdan bir kızın değişik hareketlerine maruz kaldım. Onunla çarpışma niyetinde olmadığımdan kenara çekilmeye çalıştım. Birşey farketmedi. Çarpışmıştık.
Bana nefretle bakan suratı görülmeye değerdi. Fakat bana,
Önüne baksana hayvan?!  Diye çıkışmıştı. Canım sıkılmıştı zaten iyi eğlence çıkmıştı bana da. Ama fazla uzatmadan gidivedi.Giderken de söylediği sözle haykırmıştım. Hoşuma gitmedi desem yalan olurdu.Akşama kadar güldüm. En sonunda bir kenara gidip oturdum.Aklıma annem geldi yine.
Onun o bağırışı kulaklarımda çınladı sanki. Yanıma kardeşim eda geldi tek dayanağım oydu. O yoksa ben zaten yoktum. Kafamı kaldırdığımda bugün ki kızın otele girdiğini gördüm. Acaba akşam ki eğlenceye gelicekmiyidi?
Akşam olduğunda kuralar çekildi ve bana Ecrin adında bir kız gelmişti. Dans ederken yan tarafımızda o kız dans ediyodu. Şöyle bir baktığımda dans ettiği kişiye kaş göz işareti yaptım. Ege'nin Ecrin'e baktığını anlamıştım. Ani bir hareketle değiştirdik. Hem sevenleri buluşturmak sevaptır. Diyerekten bende bu deli kızla tanışabilecektim. Öyle de oldu uzun uzun konuştuktan sonra kumsala gittik. En sonunda sessizlik olmuştu yakından tekrardan baktım yüzüne.Fazlasıyla güzeldi.
Birbirimize baktıktan bir süre sonra ayağa kalktı ve konuşmaya başladı..
Hikayeye zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. Oylarınızı bekliyorum. :)

Öylesine Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin