Los detalles del acuerdo eran complicados y tomó bastante tiempo concretarse, pero finalmente terminaron los asuntos más complicados. En esencia, el acuerdo se reducía a seis cláusulas principales.
𝟏: 𝘐𝘯 𝘳𝘦𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘎𝘳𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺 𝘤𝘭𝘢𝘯'𝘴 𝘱 𝘳𝘰𝘵𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘛𝘩𝘢𝘶𝘮𝘪𝘦𝘭 𝘤𝘭𝘣 𝘧𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘢𝘳𝘺 𝘰𝘧 𝘒𝘪𝘯𝘨 𝘚𝘰𝘭𝘰𝘮 𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘢 𝘥𝘰𝘸𝘳𝘺 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘷𝘢𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘰𝘵𝘩 𝘦𝘳 𝘢𝘳𝘵𝘪𝘧𝘢𝘤𝘵𝘴. 𝘐𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘎𝘳𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘵𝘳𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘛𝘩𝘢 𝘶𝘮𝘪𝘦𝘭 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘶𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘵𝘩 𝘦 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘢𝘨𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘨𝘪𝘧𝘵𝘴 𝘢𝘴 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘢 𝘥𝘥𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘵𝘦𝘮𝘴 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦 𝘨𝘪 𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳.
𝟐: 𝘛𝘩𝘦 𝘎𝘳𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘴𝘪𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘺 𝘸𝘢𝘺 𝘴𝘩𝘢𝘱𝘦 𝘰𝘳 𝘧𝘰𝘳𝘮 𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘮 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘧𝘦𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘵𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦 𝘥. 𝘐𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘥𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰 𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘢 𝘭𝘶𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘎𝘳𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺 𝘤𝘭𝘢𝘯'𝘴 𝘪𝘯𝘷𝘦𝘴𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦𝘧𝘰𝘭𝘥.
𝟑: 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘤𝘢𝘯 𝘣𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯 𝘢𝘵 𝘢 𝘯𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘣 𝘦𝘵𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘥. 𝘐𝘯 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘤𝘢𝘴𝘦 𝘯𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘥𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘮𝘢𝘺 𝘣𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘦𝘪𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘥𝘦. 𝘐𝘧 𝘢𝘯𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘥𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯, 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘳𝘢𝘤𝘵 𝘢𝘵 𝘢𝘯𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘪𝘵 𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘥 𝘦.
𝟒: 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘪𝘦𝘴 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘮 𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘨𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘔 𝘵𝘰𝘯𝘰𝘮𝘰𝘶𝘴 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘳𝘰𝘱𝘦𝘳𝘵𝘺 𝘰𝘧 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦 𝘴𝘦𝘱𝘢𝘳𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘤𝘤𝘰𝘳𝘥𝘪 𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘳𝘪𝘵𝘦𝘳𝘪𝘢...
𝟓: 𝘐𝘧 𝘦𝘪𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘤𝘰 𝘯𝘧𝘭𝘪𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘶𝘯𝘢𝘧𝘧𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘮𝘶𝘴𝘴 𝘪𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘳 𝘩𝘰𝘸𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘧 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘢𝘯𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘧 𝘭𝘪𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙩 𝘢𝘴𝘴𝘪𝘴𝘵 𝘵𝘩 𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘳 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘺 𝘤𝘪𝘳𝘤𝘶𝘮𝘴𝘵𝘢𝘯𝘤 𝘦𝘴 𝘶𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘶𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘚𝘢𝘵𝘢𝘯𝘴 𝙤𝙧 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘳𝘵𝘩𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤 𝘰𝘶𝘯𝘤𝘪𝘭 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘪𝘵. 𝘈𝘭𝘵𝘦𝘳𝘯𝘢𝘵𝘪𝘷𝘦𝘭𝘺, 𝘪𝘧 𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘭𝘢𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘯𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘰𝘧 𝘵 𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥 𝘦𝘦𝘮 𝘧𝘪𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘯𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 .
ESTÁS LEYENDO
DxD | hijo de ira
FanfictionLa reencarnación era un sueño preciado para muchas personas y yo tuve la suerte de recibirlo. Me concedieron una familia maravillosa, mucha riqueza y la bendición de la magia, pero todo tuvo un costo. En este caso, era el peligro intrínseco del mund...