8. BÖLÜM

373 29 0
                                    

Keyifli okumalar dilerim

Sabah gözümü abimin göğsünde açmıştım. Dün düşüncelerimin arasında abimin göğsünde uyuya kalmıştım yavaşça doğrulup yataktan kalktım. Abimin üstünü örtüp kendi odama geçtim

Güzel bir duş alıp üstümü değiştirdim aşağıya indiğimde herkes uyanmıştı.

"Günaydın güzelim" dedi abimler bir ağızdan annemle babamda "günaydın kızım" dedi "günaydın ablacım" herkese gülümsedim "günaydın" dedim ve Yağız abimle Alperen abimin arasına oturdum. Sessiz geçen kahvaltidan sonra Alperen abim konuştu. "Bugün tatil hadi dışarı çıkalım ailecek Piknik falan yaparız" dediğinde ilk abime sonra tek tek herkese baktım.

Annem "olur oğlum ben hazırlık yapayım iki saate çıkarız." Dediğinde gülümsedim hayatım boyunca ilk defa pikniğe gidecektim.

Sofradan kalktığımızda ben odama çıktım üstüme ince uzun bir şeyler giydim. Hâlâ yaralar vardı vücudumda ve ebedi kalacak izler...

Hafif bir makyaj yapıp saçımı balıksırtı ördüm. Gitmek için hazırdım artık. Kapım çalınca o tarafa döndüm. Yağız abimdi gelen "gel abi" dediğimde içeri girip karşımda durdu.

"Neden kısa kollu giymedin. Hava sıcak yanarsın bunlarla" dediğinde abime baktım. "Yaralar kötü gözüküyor da ondan abi" dediğimde alnımdan öpüp"güzelim benim geçecek hepsi tek tek geçecek söz veriyorum kalmaması için elimden geleni yapacağım. "Abicim yapma böyle nolur biliyoruz ikimizde benim çok fazla zamanım kalmadı." Dediğimde gözlerinde korku yer aldı. Beni kaybetme korkusu. "hayır efnan sen ölmeyeceksin izin vermem bizi bırakıp bir yere gidemezsin"

"Sana söz abicim dayana bildiğim kadar dayanacam merak etme" dediğimde kendine çekip sarıldı. Bende karşılık verdim. Hadi abi çıkalım artık geç kalmadan" dediğimde başıyla onayladı.

Aşağıya indiğimizde herkes hazırdı. Yiğit Efe yanıma gelip sarıldı. Bende ona sarıldım. "Abla voleybol oynar mıyız?" Diye sorduğunda boyuna göre eğilip "oynarız tabi ablacım" Dediğimde hızla başını salladı. Bende saçını karıştırıp ayağa kalktım.

Son hazırlıkları yapıp evden çıktık. Arabaya eşyaları yerleştirip piknik alanına doğru yola koyulduk.

Çok güzel ağaçlık bir alana gelmiştik annemle yeri serip eşyaları üzerine koyduk. Babamla Alperen abim mangalı yakarken yağız abimle yiğit hamağı kuruyordu.

Hepimiz işimizi bittirdikten sonra bir kaç saat oyun oynadık voleybol yakalanbaç ve da nicesi .

İkindine doğru mangal yedik yemekten sonra Alperen abim gitar çalmaya başladı.

Berk baysal - düş

kaç sene oldu yamacıma düşemedin hala
bak neler geldi şu başıma doyamadım sana
ben sana hayransam
sen beni kurtarsan

yağmur olup yağdın da yüzüme
ben mi kaçtım şemsiye altına
bir kez olsun gülmedin kalbime
beni kurtarsan

ah nasıl yaptın bunu bana sevemedim daha
sövdüm durdum ona buna kıyamadım sana
gel sana muhtaçsam
sen beni duymazsan

yağmur olup yağdın da yüzüme
ben mi kaçtım şemsiye altına
bir kez olsun gülmedin kalbime
beni kurtarsan

Nakaratta hepimiz söylüyorduk abimin sesi Berk baysalın şarkılarına uyuyordu ve çok güzel söylüyordu.

Bir süre daha şarkı söyledi ve biz biraz daha eğlendik sonra eşyaları topladık.

Arabaya bindiğimizde eve gitmiyorduk. Sürpriz demişlerdi.

...

Bir süre sonra lunaparkin önüne geldik. O kadar büyük ve güzeldi ki ışıklar yavaş yavaş yanmaya başlıyordu hava kararmaya başlamıştı. Arabadan inip büyülenmiş gibi önümdeki lunaparka bakıyordum.

"Hadi" diyen yağız abime baktım. Elimden tutup beni peşinden sürükledi. Saatlerce lunaparkta eğlendik.

İlk defa bu kadar mutluydum bu aile tüm yaralarımı sarmıştı. Ve mutluydum.

Eğlencemiz bitmis ve eve gelmiştik herkes odalarına dağılmıştı. Üzerimi değiştirdim yatağa yatacağım sırada kapım çaldı "gir" dediğimde yağız abim içeriye girdi. Yanıma çağırdım.

Geldiğinde "güzelim yaralarına pansuman yaptın mı?" Dediğinde ona baktım. "hayır abi yapmadım" dediğinde banyoya girip ilk yardım kutusunu getirip yanıma oturdu. "O zaman pansuman vakti" dediğinde gülümsedim. Üstümü çıkarıp arkamı döndüm. Abim yavaşça pansuman yapmaya başladı.

"Ne zaman anlatacaksin yaşadıklarını?" Dediğinde ona çevirdim kafamı. "Bilmiyorum abi" dediğimde sorduğu soruyla dondum.

"Tehdit mi ettiler güzelim" dedi. Ne cevap vermeliydim doğruyu söylersem o öğrenir ve dediğini yapardı söylemezsem abime ne diyecektim yalan söylemek istemiyordum.

"Anladım güzelim ama bana anlat kimse duymaz bana anlattığını hadi güzelim anlat lütfen" dedi. "Abi ben..." Ne demeliydim. Ne yapmalıydım bilmiyorum.

"Bana bak güzelim benim abin burda kimse ne sana nede bize zarar veremez hadi anlat anlat ki bir çözüm bulalım" dediğinde kafamı salladım derin bir nefes aldım abim pansumana devam ederken bende başladım anlatmaya  "Her şey sekiz yaşımda başladı. Sırf parka gitmek istedim diye azarlayıp tokat attı sonra bebek istedim diye dövdü." Gözümün önünde canlanıyordu tek tek hepsi hal bu ki sadece bir bebek istememiştim acıyor dedikçe vurdu ben ağladıkça daha çok ağlattı. Sırf ağlıyorum diye daha çok dövdü.

"Bu gün geçtikçe büyüdü. Her gün her gece sonra bazen bir hafta dokunmaz ama ikinci hafta her fırsatta döverlerdi Evde her işi ben yapıyordum en ufak bir hatam da vuruyor yada saatlerce dövüyordu..."

Sustum bekledim abime baktım. Abim sinirlenmişti ama bişi demiyor ve pansumana devam ediyordu. Önüme döndüm abim sinirden duramazken  ben ne yapıyorum. Göz yaşlarım benden habersiz akıyordu. Anlatmaya devam ettim.

"En küçük bir şeyde ağır cezalar verirdi. Depoya kapattırdı gunlerce aç bırakıp döverdi. Sırf eve altı dakika geç kaldım diye saatlerce  dövmüştü yemeği yaktım diye saatlerce işkence yapmıştı. Biri bana temas etse dövüyor üstünede kaynar yağ döküyordu." Abim sinirliydi. Ona baktığımda gözlerinde saf öfkeyi görebiliyordum. Geri önüme döndüm ve devam ettim "Öyle böyle büyüdüm DNA testinin sonuçları çıktıktan sonra Bodrum'a kapattı iki gün aralıksız dövüp tecavüz etti" dediğimde uzun bir sessizlik oldu. İkimizde konuşmadım ne ben ona baktım nede o pansumana devam etti. Son dediğim ona ağır geldi.

Bu kadarını beklemediği kesindi. Aramızdaki sessizliği ben bozdum. "sonra bıraktı sana mesaj attım yardım etmeni istedim geldin ilk defa biri sesimi duymuştu. Beni kurtardın." Dediğimde ona baktım anında gözlerinin içindeki o şevkat ve merhamet duygusu ortaya çıkmıştı.

"Geldim abicim geldim ben seni hep duyarım sen bana seslen yeter" dediğinde tebessüm edip sarıldım oda bana sarıldı. "Teşekkür ederim abi" dediğimde başımı öpüp. "Abiler kardeşlerini korur meleğim. Sen benim canparçamken seni nasıl korumam nasıl duymam. Özür dilerim meleğim daha erken sesini duyamadım için özür dilerim geç kaldığım için özür dilerim." Dedi sesindeki tını kalbimi acıttı.

"Özür dileme abi sen bişi yapmadın aksine beni orda bırakmadın beni korudun iyileştirdi." Dediğimde gülümsedi. "Hadi pansumanı bitirelim. Dediğinde kafamı salladım arkami tekrar döndüm ve son kalan cümlemide söyledim. "Ertesi günde babam geldi ve tamamen beni o lânet şehirden kurtardı" dedim.

Bir süre sonra abim pansumanı bitirdi üstümü giyindikten sonra alnımı öpüp "iyi geceler meleğim" dedi "iyi geceler abicim teşekkür ederim" dedim ve abim odadan çıktı. Bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.

EFNANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin