tabiki durmadim ve FICIME EDIT YAPTIM
ama siz izleyemeyeceksiniz sanirim 😞 olsun ya
vote vote vote
yorum yorum yorum
hadi aslanlarim optum ❤️🩹⏤͟͟͞͞ ✰
"Sıkıntıdan yeri göğü birbirine katacağım şimdi. Ne boş konuştu ya."
Jennie'nin dediği şeyi onayladığımda sabrım bir tık daha azalmıştı. Güneş gözüme geliyor, tüm derimi yakıyordu. Yaz mevsimini sevmeyen birisi değildim fakat müdürün boş konuşmaları için bahçede beklettiği zaman güneşe bir kez daha lanet okuyordum.
Bir süre sonra hocalardan konuştuğumuz için azar yediğimizde hepimiz önümüze dönmüştük. Yapacak hiçbir şeyim kalmadığında mecburen müdürün söylediği şeylere odaklandım. "Bu yıl sonunda bir balo düzenlenecek ve dans grubuna ikişerli takımlar alınacak. Katılmak isteyenler okul girişindeki talimatları okuyup başvurabilir. İyi tatiller."
CİDDEN LANET KONUŞMAYI BİTİREBİLDİ! diye sevinç nidaları atarken arkadan bana seslenen Lili'yi gördüm. "ROSIE, ROSIE!" diyerek bağırıyordu. Yanıma geldiğinde nefes nefese olmasına rağmen konuşmaya çalıştı. "Balo... Baloya... Ay bayılıcam sanırım." Bir insanın tüm hareketleri mi garip olurdu? Lisa ise tabikii.
"Dur bir soluklan, öyle konuş." Jennie ile pür dikkat ne söyleyeceğini bekliyorduk. Birkaç saniye sonra bir hışımla bağırdı. "Baloya katılıyoruz!" Hayır, bu... NE ALAKA?!
"Çok iyi fikir! Yarın elbise bakmaya gidelim hatta, olur mu?" Jennie'ye sen de mi?! bakışları attığımda konuştu. "Mızıkçılık yok, geliyorsun o baloya." Gelsem de bir şey fark etmezdi ki. Benim bir partnerim yoktu.
"E partner olayını ne yapacaksınız?" İkisi de kafasını aynı yöne çevirdiğinde ben de bakmak zorunda kaldım ve gördüğüm grup ile arkama bakmadan kaçmak istedim. O üçlü hayatta olmaz!
"Sakın düşündüğüm şeyi yapmayın, gidelim buradan." Lisa koluma yapıştığında kaçacak vaktim bile kalmamıştı. Bu üçlü ile sadece Lisa ve Jennie arkadaştı. Jisoonnie ve ben genelde uzak duran taraftık.
En sonunda yanımıza vardıklarında hepsi gülümsüyordu. "Nasılsınız hanımlar?" Kötü, kötü, kötü.
"İyiyiz, siz?" Cidden sohbet ediyorlardı. "İyiyiz de şu balo işini ne yapacaksınız? Ona göre birlikte gidelim." Lisa ile Jennie birbirlerine bakıp sırıttı. "Olur. Biz de birilerini arıyorduk zaten." Taehyung, Jennie'den aldığı cevabı beğenmiş olmalı ki gülümsedi. "O zaman haberleşiriz sonra." Onayladıklarında yanımızdan uzaklaştılar.
Gittikleri gibi kızlara döndüm. "Şaka yapıyorsunuz değil mi? Gitmeyeceğiz onlarla?" Kimse şaka tabii ki! demediğinde ciddi olduklarını anladım. Oflayıp arkamızda kalan banka oturdum. Üçü de yanıma yerleştiğinde Jisoonnie konuştu. "Benim kocam var zaten. O yüzden olaya hiç dahil olmadan gidiyorum. Birbirinize şiddet uygulamak dışında her şeyde özgürsünüz. Görüşürüzz." Al sana bir kocacı daha.
Üçümüz de el salladık ve konumuza geri döndük. "Sen bu çocuklardan nefret mi ediyorsun?" Jennie'nin sorduğu soru hakkında eskiden çok düşünmüştüm. Dördümüz de ortaokuldan beri arkadaştık ve lisenin ilk yıllarında bunlarla tanışmıştık. "Seviyorum fakat okulun magazin sayfasını düşünsenize. Tüm kızlar onların peşinde zaten. Birlikte görünürsek net bir sürü düşman ediniriz." Lisa güç vermek amaçlı omzumu sıvazladı. "Sen meraklanma. Boktan bir magazin sayfası için çocuklarla aranı da bozma bak." Çocuklarla aram nasıldı ki?
Bu üç yıl boyunca konuşmuştuk. Fakat magazin sayfasında sevgili olduğumuz ve yattığımız iddiaları çoğalınca ben daha mesafeli davranmaya başlamıştım. Nefretle bir ilgisi yoktu. Onları seviyordum ve iyi çocuklardı. Ben, Jennie ve Lisa'ya göre daha sessizdim fakat onlar da buna alışmıştı. Anlaşıyorduk yine de.
Derin bir nefes aldım ve konuştum. "Tamam o zaman, gidelim." İkisi de ayağa kalkıp zıplamaya başladı.
⏤͟͟͞͞ ✰
BALO ICIN O KADAR HEYECANLIYIM KI AGLAYACAM
biraz gec oldu ama olsun olsun
haydi bakaliiimmmvote vote vote
yorum yorum yorum
optuummm 😽💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yakamoz güzeli // yarı texting
Fanfictionsıcak bir aralık gecesi her şeyi değiştirebilir mi? - anonim jirosè - 301223