biraz agliyorum ama bolum yazicam
iyi okumalar⏤͟͟͞͞ ✰
"Ben anlamıyorum ki oğlum sizi. İt köpek gibisiniz."
Sandalyemi çekip oturduğumda konuştum. "Seviyorlar birbirlerini, deme öyle." Jennie dediğim şey yüzünden garip bakışlar atıyordu. Aslında haklıydı. Jungkook, Jimin ve Tae ile dalga geçiyordu. Sinir oluyorlardı elbette ama bıyık altından güldüklerini görebiliyordum.
Onlar birbirleriyle dalaşırken Jennie'nin kulağına fısıldadım. "Bana anonim olarak bir çocuk yazıyor, iki haftadır falan." Jennie ağzındaki kahveyi püskürteceği sırada elimle engelledim. Gözlerini büyütmüş bir şekilde bana döndü. "Lisa'ya ve Jisoo'ya söyledin mi yoksa bana özel olarak mı geç haber veriyorsun?"
"İlk sana söyledim." Yüzündeki gergin ifade yavaşça gitti. "En son bana söylemiş olsaydın neler yapabileceğimi tahmin edebiliyor musun Chae'ciğim?" Tabii ki tahmin edebiliyordum. Beni kuşbaşı et gibi doğrardı ama neyse ki ilk ona söyleyerek canımı kurtarmıştım. "Sen normalde engellersin böyle sana yazanları ama şaşırdım konuşmanıza."
"Engelledim zaten."
"Ne?"
"Yani ilk kez yazdığında engelledim. Sonra bu aptal başka bir hesap açıp tekrar yazdı bana. Üç yıldır hoşlanıyormuş benden." Şaşkınlıktan ağzı açık kaldığında elimle kapadım. "Chae, yani... Üç yıl normal hadi yine ama bunu platonik bir şekilde yapmak cidden büyük marifet. Bu yıllar içinde bir de olmayan bir ilişkiye sadık kaldıysa harbi delilik bu."
Lafını bitirdiği an ben konuşmaya başladım. "İşin garip tarafı bir gece beni çağırdı parka. Kötü olduğunu söyledi. Ben de güvenmediğim için gelemem falan demiştim ama sonradan telefonu kapattı, ulaşamadım. Merak edip gittim bende ve salıncakta oturduk öyle. Bir ara ağladı hatta." Jennie kendini tutamayıp "Çüş!" diye bağırdığında karşımızda oturan üçlü bize dönmüştü. O samimiyetten yoksun gülümsemesini yaparak "Yok bir şey canım, dönün siz önünüze." dedi.
"E kim olabilir sence bu? Yani bir tahminin var mı?" Tahminim yoktu. Birinden de şüphelenmiyordum ama şu eski arkadaş mevzusu yüzünden meraktan ölecektim. "Ya şüphelenmeyi falan geç, bu çocuk senin eski arkadaşın olduğunu söyledi. Eskiden sizin oralarda oturuyormuş ama baya eski diye hatırlamıyor olabilirmişsin falan. Bana öyle dedi."
Dediğimi anlamaya çalışır gibi bir süre yüzüme baktı. Sonradan aklına geldiğinde konuşmaya başladı. "Haa, ne?" Bu kız iyi değildi cidden. "Tamam, hatırlamıyorsun sen de." Bir şey söylemedi ve önüne döndü.
- Okuldan Sonra 15.36 -
serendipityy2_ x chaewbella
chaewbella: bahsetsene biraz
neymiş şu aralık gecesiserendipityy2_: hayal sanırım
sen cidden bana yazdın
benden önce
ben yazmadan
bana yazdınchaewbella: şaşırman bittiyse eğer cevap??
serendipityy2_: dokuzuncu sınıfı hatırlıyor musun?
chaewbella: az çok
serendipityy2_: o zamanlar bir gezi olmuştu
gezi de değil daha doğrusu kamp
sen de gelmiştinchaewbella: nasıl unuturum ki o mükemmel geçen bir haftayı |
evetserendipityy2_: o hafta
hocalar sahilde ateş yakıp şarkı söyleyeceğiz diye çağırmıştı
şarkı söylemiştin
adı price tag'dichaewbella: hatırlıyorum
o gece ateşin başında ben söylemiştim
o zamanlar küçüktüm ciddenserendipityy2_: o zamandan beri fikrim değişmedi
işte o gün chaeyoung
o aralık gecesi
her şeyden, tüm sahte gülümsemelerden uzaklaşıp sana geldim
gülümsemen bile sıcacık etti içimi
sen benim sıcak aralık gecemsin chaeyoung (15.39)
🫧🫧🫧
"Buyrun, tarih projeniz."Sırama koyduğu dosyayla şaşkın bir şekilde ona baktım. "Şaka yapıyorsun, di mi?" Hayır anlamında başını salladı. Sıramın önündeki sandalyeye oturdu ve devam etti. "Gayet ciddiyim. İçine bak istersen?" Doğruluğunu kanıtlamak için dosyayı açtığımda ve incelediğimde cidden proje olduğunu anladım. "Net birisine yaptırdın. Bu kadar detaylı yapamazsın." Suratını astığında küçük bir çocuğa benzemişti. "Ayıp oluyor ama. O kadar beceriksiz miyim ben?"
"Bilemem o kadarını ama inandırıcı gelmedi. Belki de saçlarımı boyamamın tek yolunun bu olduğunu düşündün ve projeyi yapması için birine rüşvet verdin? Ben bilemem valla." Tek nefeste söylediğim şeyle şaşkınlığa uğramıştı resmen. "Yuh be, iki sezonluk dizi yazdın burada. Sadece biraz hırslanıp çalıştım ve yaptım işte." Daha fazla uzatmadım ve dediklerine inandım. Neden inandığımı kendim bile bilmiyordum.
Önümdeki sıraya oturdu ve gülümsedi. "Bu hafta sonu kuafördeyiz o zaman??"
Cidden bir proje yüzünden saçımı boyatacaktım, hem de pembeye.
⏤͟͟͞͞ ✰
diş tedavisi kadar kotu bir sey yok su hayatta ya. alti aydir damaklik kullaniyorum hala tel takilmadi. boyle kafami surtucem duvarlara artik. bunaldim iyice
neyse bolum hakkında düşünceleri alayım??
bu arada ficteki en uzun bolum bu oldu 🙂
o da 620 kelime amk. daha uzunlarini yazarimsu baloncugu emojisini cok seviyorum ve bu yuzden zaman araliklarini belirtmek icin onu kullanmaya karar verdim
jimin nasil gaza geldi ama amk masallah cocuguma
serendipitynin de rosèyi nasil gordugunu ogrendigimize gore bolum bitmistir!!vote vote vote
yorum yorum yorum
hepinizi koocaman opuyorum, gorusuruuzzz 🥹🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yakamoz güzeli // yarı texting
Fanfictionsıcak bir aralık gecesi her şeyi değiştirebilir mi? - anonim jirosè - 301223