1.0

59 8 10
                                    

BEN BU KITABI UNUTMUSUM AMK
diger liskook kitabini devam ettirmeye calisiyorum goz atarsaniz ona da sevinirim 😽
bu bolum de texting 😔

⏤͟͟͞͞ ✰

serendipityy2_: merhabaa

chaewbella: merhaba merhabaa

serendipityy2_: waow
terslemedigin bir gun yine
sasiriyorum biraz

chaewbella: o kadar kotu biri degilim
abartma

serendipityy2_: degilsin tabii ki ama
tanımadığın insanlara karşı sert olmaktan çekinmiyorsun
bu korkutuyor biraz

chaewbella: dediğin gibi tanımadıklarıma karşı
seni de tanıdığım söylenemez fakat parktaki davranışından dolayı güvenimi az da olsa kazandın
sahiden, nasıl da ağlıyordun o gün |

serendipityy2_: güvenini kazanmak her şeyden daha önemli benim için
neyse konuyu dağıtayım
okul nasıl gidiyor?

chaewbella: iyi gibi
ben de tam bilmiyorum
senin nasıl gidiyor

serendipityy2_: benim de aynı ya
tarihçi takık bi bana
ama onu da hallederim umarım

chaewbella: şaka yapıyorsun HDLXJRŞHZLDJX
of o adam bir tek beni seviyor sanırım
bizim sınıftaki jimine de takıntılı
bıktı çocuk artık HFŞZHDŞZNXŞDJZ

serendipityy2_: KIZ BİLE DALGA GEÇİYOR ARTIK AMK TARİHÇİSİ OF |
hiç şaşırmıyorum artık
önüne gelene sarıyor
emekli de olmadı bir türlü
imza toplayalım bence

chaewbella: biraz takıntılı ama iyi adam ya
eminim yakında bırakır peşini

serendipityy2_; umarım umarım (20.37)
özel değilse bir şey soracağım
dikkatimi çekti de hiç gönderi paylaşmamışsın

chaewbella: evet
ama aklımda atmak istediğim var bir tane
istiyorsan özel olarak spoiler verebilirim?

serendipityy2_: nasıl istersen

chaewbella:

chaewbella: bunu atmayı düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


chaewbella: bunu atmayı düşünüyorum

serendipityy2_: çok hoş gözüküyor

chaewbella: teşekkür ederim

serendipityy2_: rica ederim

chaewbella: ben gidip paylaşayım o zaman

serendipityy2_: tamam o zaman (20.45)

⏤͟͟͞ ✰

"Jimin, gel oğlum buraya!" Duyduğumuz sesle kapıda duran tarihçiyi gördük ve gülmeye başladık. Jimin ise beni kurtarın bakışları atıyordu. Bu çocukla alıp veremediği bir şey vardı cidden.

Jungkook önümüzdeki sıraya oturduğunda Tae yan sıradan sırıtıyordu. Hepimiz tarihçinin ne dediğini merak ediyorduk.

Birkaç dakika sonra geri geldiğindr Jungkook gülerek konuştu. "Noldu, niye çağırmış yine?" Tae'nin yanına oturdu ve konuşmaya başladı. "Proje verdi herif bana. Şaka gibi yemin ederim." Yanımda oturan Lisa kolumu dürttüğünde ona döndüm. "Net tarihi kötü diye seninle alakalı bir proje verdi."

"Ne alaka şimdi?" Sabır dilercesine nefes aldı ve açıklamaya başladı. "Tarihi kötü ya, senin de tarihin iyi ya hani. Çalışması için seninle alakalı bir proje vermiştir." Sözünü bitirdiği an tarihçi kapıda göründü ve beni çağırdı. Arkamdan Tae'nin kahkahasını duyabiliyordum. Pislik herif.

Hoca beni kapının yanına çekti ve konuşmaya başladı. "Chaeyoung, Jimin'e bir proje ödevi verdim ve senin yardımcı olmanı istiyorum. Bu zevzek böyle devam ederse tarihten kalacak yoksa." Gülümsedim. Adam her şeyi iyi niyetinden yapıyordu aslında. "Tamam hocam, ben yardımcı olurum." Gülüşüme karşılık verdi ve yanımdan ayrıldı.

"Pişt, pamuk şeker!"

Sınıfa girip bizimkilerin yanına vardığımda ima ettiğim şeyi anlayan Jungkook gülüşünü tutmaya çalışıyordu. Jimin dün saçlarını pembeye boyamıştı ve sabahtan beri dalga geçiyorduk.

Jimin surat astığında Tae güldü ve sarıldı. "Kıyamam lan sana. Milletin ağzına sakız oldun."

"Çilekli sakız, aynen." Lisa'nın dediği şey ile gülmemek için ağzımı kapattım. Biraz da üzülüyorum, çaktırmayın.

"Tarihçi projeni benimle yapmanı istiyor. İki hafta süre verdi. Çabuk olalım da bitsin hemen." Lisa ben demiştim bakışları attığında önüne dönmesi için omzuna vurdum.

"Başlarız bir ara ya." Omuzlarımı bilmiyorum anlamında hareket ettirdim ve konuştum. "Yani çok geç başlarsan tek başına yapmaya devam edersin, ben sana söyleyeyim."

Tae'nin arkasında kaldığı için beni göremiyordu. Başını öne doğru uzattı ve konuştu. "Tek başıma yaparsam karşılık olarak ne yapacaksın?"

"Ne istersen."

"Sen de saçını pembeye boyarsın." Böyle bir şey demesini beklemiyordum.

"Tamam, anlaştık."

Tae gülerken konuşmaya başladı. "Chae hiç endişelenme. Tarih konusunda Jimin'in kazanması söz konusu bile değil."

Hepimiz gülüştüğümüzde Lisa kulağıma doğru fısıldadı. "Eskisi gibi hepimizle samimi oluşunu çok seviyorum Chae. Bizimle hep samimiydin ama onlara karşı çok sert bir duvar örmüştün kendine. Artık hep böyle samimi olalım, olur mu?"

Samimi olduğumuz günleri ben de özlemiştim. İnsanlar yüzünden onlarla iletişimimi azaltmam mantıksızdı. İnsanlar ne yaparsan yap konuşuyordu zaten.

Saçlarını okşadım ve konuştum. "Merak etme, arayı bozmam artık." O da gülümsedi ve sıkıca sarıldı. İyi ki sen Lisa.

⏤͟͟͞͞ ✰

chaenin guzel cocuklarima karsi duvarlarini yikmasi cok hos oldu. yavas yavas iyilestiriyorum aralarini

chaenin tarih sevgisi benimkiyle ayni derece. yemin ederim cok seviyorum.

umarim bolumu begenmissinizdiiirrr
vote vote vote
yorum yorum yorum
opcuuukkleerr 😽💖

yakamoz güzeli // yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin