arkadaslar yakamoz guzeli jimin mi yoksa can you feel my heart jimin mi?
GECEN BOLUM BUNU TARTISTIK VE CIDDEN ASIRI IYI BIR KONU OLDUGUNU DUSUNUYORUM. DIGER FICE DE BIR BAKIN VE BUNU TARTISALIM LUTFEN⏤͟͟͞͞✰
- Kuaför Günü 14.50-
JiminBeklediğim an gelmişti. Tarihçiye projeyi teslim etmiştim ve gayet de olumlu yanıt vermişti. Chaeyoung sözünü tutmuştu. Saçlarını boyatmıştı.
Açıkçası biraz komik duracağını düşünmüştüm fakat şuan aynanın karşısındaki koltukta saçları kurutulan Chae'yi gördükçe biraz daha aşık oluyordum. Haddinden fazla yakışmıştı fakat bunu belli edemezdim.
"Hoop, Chae çağırıyor." Tae bize seslendiğinde hepimiz Chae'nin yanına gitmiştik. Birkaç dakika sonra saçları tamamen kurumuştu. Önce bana baktı ve sonrasında konuştu. "Beğenmedi." Jennie bize göz gezdirdi. "Kim beğenmemiş?" Herkesin yüz ifadesini kontrol ettim. Kimse beğenmemiş gibi durmuyordu.
"Jimin beğenmedi. Baksana şunun sıfatına."
Herkes kafasını bana çevirdi. Üstümdeki gözler yüzünden istemsizce gerilmiştim. Kendime geldiğimde konuşmaya başladım. "Öyle bir şey demedim. Nerden çıkardın bunu?"
Bana göz devirip diğerleriyle gülümseyerek konuşmaya başladı.Bana cidden göz devirmişti.
"Aşkım bakma sen o öküze. Çok yakıştı bu renk sana!" HERKES NİYE BANA DÜŞMAN KESİLDİ AMK?!
Diğerleri kendi arasında konuşup Chae'nin saçını överken Jungkook yanıma geldi. "Oğlum hem seviyorsun hem de şu yüzüne bak. Gülümse lan biraz!" Fazla mı somurtuyordum? Anlaşılmaması için onlara arkamızı döndük. "Ya anlarsa şimdi?" Sabır dilercesine yüzünü ovuşturdu. "Anlayacağı varsa da şuan hepsi gitti zaten."
Jungkook anonim olarak yazdığımı bilmiyordu. Tae ise hoşlandığımı bile bilmiyordu. O böyle konulara heyecanlanıp ağzından kaçıran birisiydi. Bu yüzden söylememiştim.
"Neyse ya, olan oldu artık. Daha fazla batırmamaya çalışsan yeter."
Jungkook diğerlerinin yanına gitmişti fakat ben burada kalmıştım. Göz ucuyla onlara baktım. Chae yavaştan toparlanmaya başlamıştı. Arada bir saçlarına bakıyor, belki de cidden güzel olmadığını düşünüyordu. Böyle düşünmesinin tek suçlusu da bendim zaten. Tabii benim fikirlerimi önemsiyorsa.
Gözlerimiz kesiştiğinde uzun uzadıya baktı bana. Bir an ağlayacağım sandım. Aramızda oluşan değişik fakat yoğun olan o his yüzünden ağlamak istedim. Bu kadar yakınken bu kadar uzak olduğumuz için ağlamak istedim. Ona sahip olmadan geçirdiğim üç yıl için ağlamak istedim.
Kalbimin sesini dinle Chaeyoung. "Jimin Chaeyoung'u seviyor." diye atıyor resmen.
Bu büyülü anı bozan şey ise göz devirmesi oldu. Cidden.
Yol boyunca herkes sohbet etti. Yavaş yavaş eve dağıldık.
- 17.00 -
jendawkiee: chae
bueaya
hemen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yakamoz güzeli // yarı texting
Fanfictionsıcak bir aralık gecesi her şeyi değiştirebilir mi? - anonim jirosè - 301223