2.2

21 4 15
                                    

yine iyisiniz bir bolum daha sokusturdum araya

SU CIFT OPUSSUN DIYE HER SEYI YAPARIM ama daha cok erken 😔
ufak yakinlasmalarla yapcam ben onlarin arasini

zaten okunmalar ve oylar cok az birazcik fazla yorum yapar misiniz acaba 🥹🥹

⭐️⭐️⭐️

Uykumdan uyandığımda hala gece olduğunu fark ettim. Gecenin üçünde neden uyandığımı bilmiyordum fakat sorgulamadan yataktan kalktım. Jimin'in hala uyuduğunu gördüğümde ses çıkarmamaya dikkat ederek telefonu alıp odadan çıktım.

Aşağıya indiğimde içeride oturmak yerine bahçeye çıktım. Önümdeki havuz gündüz oluşan görüntüsünün aksine gece çok daha güzel gözüküyordu. Jennie cidden güzel bir yer seçmişti.

Koltuklardan birine oturmak yerine havuzun kenarına oturup bacaklarımı suya daldırdım. Düşündüğüm tek şey ise odada Jimin'e söylediğim şeydi.

Büyütülecek bir şey değildi fakat yalan da söyleyemezdim. Böyle hissetmemin sebebi neydi bilmiyordum fakat huzur veren bir tarafı vardı.

Yaklaşan adım seslerini duyduğumda kimin geldiğini az çok tahmin etmiştim. "Benden sonra bir diğer huzur veren yer de burası sanırım." Gülümsediğimde aklıma gelen şeytani fikir ile yanıma oturması için ona yer açtım. Yanıma oturduğunda o da bacaklarını havuza sarkıtmıştı. Suya alışsa iyi olurdu çünkü birazdan çok daha kötüsü olacaktı.

Ayaklarımı suyun içerisinde sallarken konuştum. "Acaba bugün plaja gidecek miyiz?" Güldüğünü duydum. "Bu sefer de sen mi hain planlar kurdun yoksa?" Bilmediğimi belirtircesine omuzlarımı kaldırıp indirdim. "Sahiden niye uyandın bu saatte?" Bunu cidden bilmiyordum. "Uyku tutmadı sanırım. Sen de benim sesime uyandın büyük ihtimalle." Cevap vermediğinde ona döndüm. Önümüzdeki havuzu izlediğini gördüğümde gülmeden edemedim. "Saçım ile alakalı olan cezanı bugün plajda verdiğini düşünüyorum. Beni boğdun resmen!" Gülerken teslim olurcasına ellerini havaya kaldırdı. "Haklısın, bir şey demiyorum."

Birkaç dakikayı sessizce oturarak geçirdiğimizde planımı devreye sokmuştum. Havuzun dibinde bir şey görmüşüm gibi davranmaya başladığımda Jimin garip garip bana bakıyordu. "Neye bakıyorsun?" İşaret parmağımla havuzun dibini gösterdim. "Bak şurada bir şey var, görüyor musun?" Biraz eğildiğinde başını iki yana salladı. "Nerede bir şey var Chae?" Gülmemeliydim. Şuan aşırı masum dursa da sabah beni boğduğunu unutmamalıydım. Ben de suya eğilirken diğer elimi sırtına doğru hizaladım. "Şurada işte. Baksana!" Tekrardan eğildiğinde boşta kalan elimle sırtından ittirdim ve suya düşmesini sağladım.

Bunu yapmam biraz gürültü çıkmasına sebep olsa da umursamadım ve gülmeye başladım. Kafasını sudan çıkardığında su göğsüne kadar geliyordu.

Islanan saçlarını düzelttiğinde gülüşümü saklamaya çalıştım. "Bak şimdi gördün suda ne olduğunu. İyi tarafından bak olaya." Bana döndüğünde gözlerindeki duyguyu anlayamamıştım. Kızgın gözükmüyordu fakat bir tarafım tedirgindi çünkü bu yaptığım şeyin bedelini ödetirdi. Jimin'di bu. İstediğini alana kadar bırakmazdı peşini.

Bana doğru geldiğinde bacaklarımı sudan çıkarmayı düşünmüştüm fakat vazgeçmiştim. Tutmam için elini uzattığında konuştu. "Tamam, ödeştik. Yardım et de çıkayım şimdi." Elini tutup tam onu çekeceğim sırada tam tersi bir şey oldu ve beni de suya çekti. Şimdi ikimiz de havuza düşmüştük.

Kafamı sudan çıkardığımda onun aksine su köprücük kemiklerime kadar geliyordu. Aramızda fazla bir boy farkı yoktu fakat Jimin her türlü uzundu.

Saçımı düzelttiğimde karşımda pis pis sırıtan Jimin'e döndüm. "Böyle bir şey olmaması gerekiyordu! Sadece sen düşecektin havuza!" Bana doğru gelmeye başladığında bir adım geriye gittim. "Hayat işte Chaeyoung. Bir bakmışsın orada." Konuşurken bir eliyle havuzun kenarını gösterdi. "Bir bakmışsın havuzda." Cevap vermediğimde üstüme gelmeye devam etti. Artık neredeyse havuzun duvarına çarpacağım sırada konuştum. "Dursan mı artık?"

"Sen beni havuza atarken durmadın ama?" Havuza atan ellerim kırılsaydı da böyle bir anı yaşamasaydık.

Beklediğim gibi sırtım havuzun duvarıyla buluştuğunda Jimin tam anlamıyla dibimdeydi. Gözlerine bakmadan konuştum. "Tamam, havuza attığım için özür dilerim fakat senin bana yaptığın şeyi karşılıksız da bırakamazdım. Denizde boğdun beni resmen. Bunu üzerine sana teşekkür etmemi beklemiyordun herhalde." Cevap vermediğinde belli belirsiz çenemi tutup ona bakmam için başımı kaldırdı. Şimdi göz gözeydik ve bütün hislerimiz gözlerimizden okunabilirdi.

Dudaklarındaki sırıtış kısa bir süreliğine dikkatimi dağıtsa bile bakışlarım tekrardan gözlerini buldu. İki elini de belimde sabitlerken konuştu. "Kuru bir özürü kabul etmeli miyim Chae?" Tanrı aşkına, bu kadar yakınken düzgün bir cümle nasıl kuracaktım?

Üstüne yapışan tişört yüzünden köprücük kemikleri daha da belirginleştiğinde dikkatimi toplamam gittikçe zorlaşıyordu. Kalbim istemediğim şekilde hızlı atıyordu ve dudaklarındaki sırıtış daha da büyürken kalbimin sesini duyabildiğine yemin edebilirdim.

Bu lanet adam neden bu kadar çok sırıtıyordu?

Sorduğu soruya cevap beklediğinin farkındaydım ve alayla da cevaplayabilirdim fakat bu seçeneği kafamdan direkt çıkardım. Gözlerimi zorla gözlerinde tuttuğumda konuştum. "Kabul etmemen için hiçbir neden yok bence. Ayrıca kuru da sayılmaz pek." Son cümlem ile dudaklarındaki sırıtış bir gülümsemeye dönüştü fakat çok uzun sürmeden eski halini aldı. "Bu seferlik dediğin gibi olsun ama bir dahakine bu kadar kolay affetmeyeceğimi unutma lütfen."

Bir kez daha yüzümde gezdirdi gözlerini. Her bir ayrıntıyı zihnine kazımak istercesine bakıyordu. Benim yapabildiğim tek şey ise artık uzaklaşmadı için dualar etmekti çünkü biraz daha bu şekilde dursaydık eğer bayılmam an meselesi olacaktı.

Sonunda uzaklaştığında havuzdan ilk çıkan ben oldum. Evin ortak banyosuna girdiğimde dolapların birinden temiz havlu aldım. Şuan o odaya çıkıp uyumadığı sürece karşısına çıkabileceğimi düşünmüyordum. İlk kez bu kadar yakınlaşmıştık ve anlamlandıramadığım şey ise bunun beni neden bu kadar heyecanlandırmış olmasıydı. Cidden ne oluyordu bana?

Saçımı havlu ile biraz da olsa kurutabildiğimde merdivenlerden gelen sesleri duydum. Büyük ihtimalle odaya çıkıyordu.

Birkaç dakika daha tuvalette bekledikten sonra tüm cesaretimi toplayıp odaya çıktım. İçeri girdiğimde hiçbir telefon ışığı veya herhangi bir ses yoktu. Ses çıkarmamaya çalışarak bavulumdan kıyafetlerimi aldım ve ebeveyn banyosuna girdim. Pijamalarımı giyip banyodan çıktım. Yatakta ona bakacak şekilde uzandım. Biraz daha dikkatli baktığımda gözlerinin kapalı olduğunu gördüm. Bu sefer cidden uyumuş olmalıydı.

Daha fazla düşünmemeye çalışarak gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.

⭐️⭐️⭐️

benim havuz fantazim falan mi var anlamadim amk yazarken 32 dis siritmaktan odaklanamadim

#jiminroseyiopmedenkitapbitmeyecek

jimin sırıtışı diye bir sırıtış türü var bilirsiniz karşısındaki adam olsa adamı bile eritir amk

bunlar flortlesiyor ama chae bunun farkindadir umarim

umarim begenmissinizdiiiirrr
vote vote vote (lutfen 😭)
ve su wattynin erisim engeli yuzunden zaten okunma sayisi ve yorumlar da cok az bu yuzden okuyanlar soyle bolca yorum yaparsa cok sevinirim 🥹
optum hepinizi 😽💖🥹🤍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yakamoz güzeli // yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin