1.8

74 6 43
                                    

AY BEN SIZI BIR OZLEDIM BIR OZLEDIM VARYA YANIMDA OLSANIZ KOCAMAN SARILIRIM SIZE OYLE BIR OZLEM

bir de bana cok kizmayin olur mu bolum atmadim diye. ben cok seviyom sizi 🤍💖

͟͟͞͞

"Siz de delirmişsiniz. Ben kocamsız bir yere gider miyim sizce?" Jin'e daha çok sırnaştığında güldüm. Cidden çok tatlılardı.

Tae kamyonet tarzı bir araba ayarlayabileceğini söylemişti ve açıkçası pek güvenmemiştik fakat şuan önünde durduğumuz araç gayet lüks görünüyordu. Beklediğimden çok daha iyi bir durumdaydı.

Tae valizleri yerleştirirken muhteşem dörtlüyle teker teker sarıldım. Sıra Hoseok'a geldiğinde gururlu bir anne gibi bana bakıyordu. Ciddi olmadığını bildiğim için gülümsedim ve ben de onu taklit ettim. O da güldüğünde sıkıca sarıldık birbirimize. Hepsi abim gibiydi. Namjoon hepimizi kıskanırdı mesela. Yoongi daha soğuk görünürdü fakat en korumacısı oydu. Seokjin ise... Jin'di işte. Her zaman komikti. Bizim üçlü ise aynıydı zaten. Her şeyle dalga geçme modunda yaşayıp gidiyorlardı.

Yavaş yavaş arabaya bindiğimizde dörtlüğü koltuğu biz almıştık. Sabahın erken saatleri olduğu için kimse cam kenarını kapmamı sorun etmemişti. Bunun verdiği mutluluğu içimde yaşamaya devam ettim çünkü sesimi çıkarırsam Lisa beni burada yaşatmazdı bile. O da yanıma oturmuştu. Çocuklarla sarılsa bile bunu en uykulu hali ile yapmıştı. Açıkçası bu uykulu hallerine alışmıştık çünkü her tatilde böyleydi. Yanıma otururdu ve başını omzuma yaslardı. Şuanda da olduğu gibi.

Karşımızdaki dörtlü koltuğa ise Jimin, Jin, Jungkook ve Hoseok oturmuştu. Jimin tam karşıma oturduğunda saçlarım hakkında konuşacağını sezmiştim fakat düşündüğümün aksine saçlarıma ne olduğunu sorarcasına gözleriyle işaret etti. 'Banane' dercesine omuzlarımı kaldırıp indirdim. Bu halime güldü ve başını cama yasladı. Büyük ihtimalle o da uyuyacaktı.

Karşımızdaki dörtlünün arkasında iki tane karşılıklı tekli koltuk vardı, onlara da Namjoon ve Yoongi oturmuştu. Arabayı Tae'nin kullanmasını istemiştik çünkü aramızda araba kullanışına güvendiğimiz tek kişi oydu.

Lisa bilmem kaçıncı rüyasındayken Jennie konuştu. "Ya şarkı açsanıza, böyle sessiz sessiz mi gideceğiz? Çok sıkıcı hem." Jungkook gözlerini ovuştururken "Ya sabah sabah yat zıbar Jennie, kurbanın olayım." dedi ve o da kafasını Jimin'in omzuna yasladı. Herkes yavaş yavaş uykuya daldı. Ben de kulaklıklarımı taktım ve cama yaslandım. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken hatırladığım tek şey beni izleyen Jimin'di.

-10.14-
Yazar'dan...

Geniş arabada süren yolculuk başlarda sessiz geçse de uzun süre devam etmedi. Jennie zaten uyumamıştı. Namjoon, Yoongi ve Taehyung ise bazen sohbet etmiş, bazense direksiyona Yoongi geçmişti. Jungkook ve Lalisa uyku ile uyanıklık arasındaydı ama uykuları hafif olduğu için tam dalmış da sayılmazlardı. Konuşulanları duyabiliyorlardı en azından.

Jin ise Jisoo ile fısıldaşarak konuşuyordu. İki yıldır gayet sağlıklı bir ilişkileri vardı. Jisoo diğer kızlardan uzak otursa bile aralarına soğukluk girmemişti hiçbir zaman. Altın bir iple bağlıydılar birbirlerine.

Jimin'in yaptığı tek şey ise karşısında uyuyan güzeller güzeli kızı izlemekti. Gece heyecandan uyuyamamış olmalıydı ki genç kız yolculuğun başından beri uyuyordu. Kulaklıkları hala takılıydı. Uyurken şarkı dinlemek bir nevi terapiydi onun için. Ruhunu dinlendiren bir terapi.

"Düş düş, utanma." Jennie Jimin'e laf attığında hiç kimse neyden bahsettiğini anlamamıştı. O da bunu fark edince göz devirdi ve açıklama yapmak zorunda kaldı. "Kızın içine düşeceksin diyorum!" Jungkook üzerindeki uyku sersemliğiyle sırıttı. Gözleri hala kapalıyken konuştu. "Düşüyor zaten." Jimin yanındaki Jungkook'u dürttü ve omzundan kalkmasını sağladı. İşte şimdi tam anlamıyla uyanmıştı.

"Kim kime düşüyor ya?" Lalisa mızmızlandığında Jennie "Of söyleyeceğim artık ben." dedi. Genç kız bu sırrı içinde daha fazla tutamadığından emindi. "Jimin, Chaeyoung'a aşık!"

"Bağırma şöyle, uyanacak şimdi!"

"Ben de bir boklar yok diye şaşırıyordum zaten. Tam üstüne denk geldi."

"Ne zamandır lan?"

"Ben tahmin etmiştim zaten."

"Chaeyoung'un haberi var mı?"

"Platonik misin lan yoksa?"

"NE?!"

"Hayırlı olsun kardeşim."

"Jennie'ye ne ara söyledin lan?"

"Ay susun bir be! Gören de arabada 40 kişiyiz sanacak!" Jennie oluşan kargaşayı bağırarak sonlandırmıştı. Lisa ise haberin şokunu üstünden atamamıştı.

Daha fazla soruya mahruz kalmamak için Jimin her şeyi teker teker anlattı. Üç yıldır Chae'den hoşlandığını ve birkaç hafta önce duygularını daha fazla içinde yaşayamadığı için anonim olarak mesaj attığını açıkladı.

Sözlerini bitirdiğinde derin bir nefes verdi. Üç yılın yükü omuzlarından kalkmıştı sanki.

Lisa tam soru soracaktı ki Chae yerinde kıpırdandı. Uykusu hafifti. Uyanması da çok uzun sürmedi. Gözlerini araladığında kulağında çalan şarkıyı durdurdu. Arabadaki ölüm sessizliği dikkatini çekmiş olacak ki uykulu gözleriyle karşısındaki dörtlüye ve kızlara baktı. Gözlerini ovuştururken "Niye sessizsin bu kadar?" diye sordu. Açıkçası kimse bu soruya ne cevap vereceğini bilmiyordu.

Jennie olayı toparlamak adına boğazını temizledi ve Chae'ye döndü. "Yok bir şey aşkım, yeni uyandı herkes. Uyku sersemiyiz hepimiz, yani ben dışında." Herkes Jennie'nin yalanına ayak uydurmak için gözlerini ovuşturdu veya esneme numarası yaptı. Chae onların bu hallerine anlam veremezken telefonuna odaklandı. Son anda söylenen yalan kurtarmıştı hepsini.

⭐️⭐️⭐️

telefon degistirdigim icin kullandigim yildiz seysi de gitti bu yuzden buna gectim artik

bolum kisa oldu ama diger bolum cok eglenceli olacak heyecanlanin diye yani kips 😉

diger bolumu de okul acilinca atarim herhal (saka saka)

neyse bu bolum bos degildi en azindan yani jimin herkese acikladi artik onumuzdeki bolum bizimkiler jiroseyi yalnız bırakıp durur artik AY DUSUNSENIZE COK KOMIK LISA ROSEYI FALAN JIMININ USTUNE ITIYOR AMK ISERIM HE HXKDGXKDGXMDGZKSYKHEOEHDOZBH OF

ama sonraki bolumde cidden tatli bir sahne var yani klise de degil bence ayrica klise derseniz de kliseler her zaman ise yarar ben buna inaniyorum

sizi cok ozlemisim 🥹
umarim begenmissinizdiiirr
vote vote vote
yorum yorum yorum
optuuummm 🎀🐣

yakamoz güzeli // yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin