0.7

73 4 8
                                    

medya chaenin looku
coksel look bu arada eriyip gidiyorum
neyse iyi okumalaarr

⏤͟͟͞͞ ✰

"Ya cidden oldu mu bu sizce?" Aynada bir kez daha kendime baktığımda görüntüye alışmaya çalışıyordum. Sade, siyah bir elbise seçmiştim kendim için. Kızlar gayet yakıştığını söylüyordu fakat içime sinmemişti pek.

"Ay Chae delirtme beni, çok güzel oldun!" Jennie'nin söylenmesiyle aynanın önünden çekildim ve yatağa oturdum. Lisa ve ikisi de baloya uygun parçalar seçmişlerdi. Şahsen benden çok daha hoş görünüyorlardı.

Saat akşam 20.30'da balo başlayacağı için çocuklar bizi almaya gelecekti. Yine saçma salak haberlere konu olabilirdik ama bu eskisi kadar umurumda değildi. Yani sanırım.

"Gelmiş bizimkiler, hadi." Hepimiz eşyalarımızı toplayıp evden çıktık ve kapının önünde bizi bekleyen arabaya doğru yürüdük. Hava tam bir yaz akşamıydı. Hafifçe esen rüzgar insanın uykusunu getiriyordu.

Arabaya bindiğimizde üçü de bize döndü. "Bu güzelliğinizin zekatını verin bari be." Tae'nin söylenmesine gülüp üçüne de göz gezdirmiştim. Jimin -sanırım balo için- pembe olan saçlarını tekrar sarıya boyamıştı. Hepsi gayet şık gözüküyordu.

Çiftleri ise Jennie'nin büyük ısrarı sonucu Jungkook-Lisa, Tae-Jennie, Jimin ve ben olarak ayarlamıştık.

Yarım saat sonra balo salonuna vardığımızda hepimiz arabadan indik. İçeri girmek için kızların peşinden gidecekken hepsi kendi partnerlerinin koluna girdi ve öyle giriş yaptılar. Şuan Jimin ile bakışıyoruz, evet.

"İçeri girmemiz lazım." Kolunu bana doğru uzattığında cidden bunu yapmam gerektiğini anladım. Sakin ol Chae, çocuğu üç senedir tanıyorsun. Yabancıymış gibi davranma.

Davetini kabul edip koluna girdim ve giriş kapısına doğru yavaşça yürümeye başladık. Diğerleri baya bir ileride kalmıştı çünkü biz beş saat bakışmıştık.

Bir süre daha yürüdük ve oldukça büyük olan salonun köşesindeki masada duran bizimkileri gördüm. "Bak, oradalar." Adımlarımızı o tarafa yönelttik ve masaya vardığımızda ayrıldık. "Biz de sizi bekliyoruz kaç dakikadır." Bir sorun olmadığını belirtircesine kafa salladım.

On dakika sonra salonun neredeyse tamamı dolmuştu. Okul cidden bu tarz etkinliklere çok özen gösteriyordu. En iyi özelliği buydu sanırım.

Ve sahneye çıkan müdür konuşmaya başladı.

"Sevgili öğrenciler,
Öncelikle bu güzel etkinliğe katılım sağladığınız için çok teşekkür ederiz. Bu son seneniz ve güzel hatıralar biriktirmek hepimizin elinde. Bu akşamın hafızanızda güzel bir hatıra olarak kalmasını umuyorum. Şimdi ise açılış dansı için çiftlerimizi davet ediyorum."

Ve "Until I Found You" çalmaya başladı.

"Hadi hadi, hepimiz gidiyoruz." Tekrar Jimin ile bakışıyoruz ve dünya beş saniyeliğine duruyor.

En sonunda gözlerimi çektim ve etrafa bakmaya başladım. Gülümsedi ve beni dansa kaldırmak için elini uzattı. "Sadece bana güven, olur mu?" Başımla onayladım ve elini tuttum. Üç yıl sonra ilk kez el ele tutuşmuştuk.

Dansa ilgisi olduğunu biliyordum fakat bu işte ne kadar profesyonel olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Onu şimdi görecektik.

Diğerleri kendini şarkıya kaptırmış, dans ediyordu. Biz de onlardan çok uzaklaşmadan dans etme pozisyonuna geçtik. Hala el ele tutuşurken diğer eli ile belimi sardı. Evet, bayılacaktım.

Kulağıma doğru eğilip konuşmaya başladı. "Hareketlerimi takip et." Geriye doğru bir adım attığında dediğini yaparak ona ayak uydurdum. Birkaç saniye sonra ritim hızlandığında yanlışlıkla ayağına basmıştım. Özür dilemek için kafamı kaldırdığımda tahmin etmediğim kadar yakındık ve sadece bana bakıyordu. Gözlerimizi buluşturduğumda ağzımdan fısıltı şeklinde bir "Özür dilerim." cümlesi çıkmıştı ama ben bile zor duymuştum. "Sorun değil" anlamında kafasını salladı ve geri kalan dakikalarda dans etmeye devam ettik.

Danstan sonra hepimiz masaya geri dönmüştük. İnsanlar kendi halinde takılmaya, eğlenmeye başlamışlardı. Ve o anda Taylor Swift"in "Lover" parçası çalmaya başladı.

Bizimkiler kendi aralarında sohbet ederken ben ise şarkıyı mırıldanıyordum.

"Can I go where you go?"

"Can we always be this close? Forever and ever..."

Lisa da bana eşlik etmeye başladı ve birden dans etmeye başladık. Bir yandan dans ediyor, diğer taraftan gülmeden edemiyordum. Şarkının en güzel kısmı geldiğinde ise tüm salon da dahil şarkıya eşlik ediyorduk.

"Ladies and Gentlemen, will you please stand?"

Ve Lisa beni şaşırtmayarak hepimizi salonun ortasına sürükledi. Fakat birbirimize bakarak şarkı söylemeye devam ediyorduk.

"With every guitar string scar on my hand"

Beni bir kez kendi etrafımda döndürdüğünde gülümsememe engel olamadım. Tam deliydi bu kız.

Diğerleri de bize göre daha köşede duruyordu. Jennie gülerek bizi izliyor, diğer üçlü ise gülümsüyordu.

"I take this magnetic force of a man to be my..."

Dansa ara verip önümde reverans yaptığında karşılık verip dansa devam ettik. Ve aynı anda bir bağırış.

"Lover!"

Ve biz deli gibi gülümseyerek şarkı bitene kadar dans ettik.

- 23.50 -

Saatler geçtikçe bazıları evlere dağılmış, bazıları ise salonun büyük bahçesinde oturmaya başlamıştı. En son ettiğimiz dansın üstünden birkaç kere daha dans etmiştik ve bu sefer ayağına basmamaya özen göstermiştim. Bir ara iki eliyle belimi sarmıştı ve yapacak başka bir şeyim olmadığı için kollarımı boynuna dolamıştım. Hayatımda en çok utandığım an olabilirdi.

Diğerleri gibi biz de bahçeye çıktık ve bir ağacın altına oturduk. "Cidden çok güzel bir geceydi." Hepimiz Tae'yi onayladık. Herkesin birbirine karşı saygı gösterdiği ve olaysız bir gece olmuştu. Gayet güzel geçmişti.

Bu akşam baloya gelenler hakkında konuşmaya başlamıştık ki telefonum titredi. Ekranını açtığımda instagramdan olduğunu anladım.

serendipityy2_: Bak bir yıldız kaydı gökyüzünde
Ben seni diledim yine (00.00)
Görüldü...

⏤͟͟͞͞ ✰

simdi bana "e cocuk yaninda telefona baktigini hic mi fark etmedi" demeyin cunku chaenin jimin ile arasinda digerleri var yani basta chae sonda jimin oturuyor oyle kodlayin kafanizda karisiklik olmasin

ya bu arada ramazan o kadar ramazan gibi hissettirmiyor ki yaz ayina denk gelmesine cok alismisim, usuyunce falan asiei garipsiyorum

neyse umarim begenmissinizdirrr
vote vote vote
yorum yorum yorum
optum yanaciklarinizdaann 🥺💋

yakamoz güzeli // yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin