6.Bölüm

28 5 0
                                    


***

Aldrin, karşı şeride kayan arabayı keskin bir manevrayla düzeltti.
Bana geniş bir gülümsemeyle göz kırparak, "Ne diye korkuyorsun bu kadar, direksiyonun başında ben varım," dedi.

Şaşkınlıkla birkaç saniye donup kaldım.  Hızlıca geri çekilerek elimdeki sigara paketini Aldrin'e doğru fırlattım.

"Gerizekalı! Ben, sen yola bak diye sana yardım ediyorum! Ne demeye yoldan ayırıyorsun gözlerini, aklım çıktı!"

Dudaklarının kenarı kurnazca yukarıya kıvrıldı. "Merak etme, senin yerinde kim olsa benim yakışıklılığıma dayanamayıp aklını oynatırdı."

Elimi kalbimin üzerine koyup derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

"Sen iyi misin? Biraz fazla korktun sanki." dedi endişeyle yüzündeki sırıtış yok olurken.

"Korkmadım iyiyim, sıkıntı yok. Köprünün çıkışından sağa dön."
Trafik kazası olabileceği ihtimali tedirgin ediyordu. Geçirdiğim kazayı hatırlamasam bile vücudum bu travmayı atlatabilmiş değildi.

"İlaçlarını mı aksatıyorsun?" dedi, şüphelendiğini gizlemeyerek.
"Kontrolüm altında, ama sen nasıl anladın?"

Başını sallayarak, "Kontrolün altında, ama şimdilik. Bazen kiminle konuştuğunu unuttuğunu düşünüyorum. Şu anda önlük takmıyor olmam seni aldatmasın. Başına ne gelebileceğini bu sabah erken saatlerde gördük sanırım. İlacını ne zamandır kullanmıyorsun?"

Başımı çevirip görüş açımdan Aldrin'i çıkardım. Nedense bu durum, şu anda azarlanıyormuş gibi hissettiriyordu.
"Dün," dedim, lafı fazla uzatmadan.
"Risin, düzgünce cevap ver!" derken sesi öncekine nazaran yüksek çıkmıştı.

Aldrin'e dönerek, "Tamam tamam, dün hiç almadım. En son dün değil önceki günün sabahı kullandım yani!" dedim.

Düşünceli bakışlarla yolu gözlüyordu. "Anlıyorum, belki olayların içerisinde olduğun için fark edemedin ama, her şey birbiriyle alakalı gibi görünüyor."

"Nasıl yani?"

Sigarasından derin bir nefes alarak konuşmasına devam etti. "Şöyle yani, kızlarla olan kavgan ilaçlarını bırakmandan dolayı olabilir. Uzun süredir o yüksek dozlu ilaçları kullanıyorsun. Bırakmak senin kararın fakat bunun beraberinde getirdiklerine katlanabilecek misin orasını da düşünmen gerek, ayrıca..."

"Ayrıca, daha da mı var?" dedim şaşkınca.

"Dün gece gelen çağrıyla hastaneye kaldırıldığını ve kalp krizi geçirmiş olduğunu söylediğimi hatırlıyorsun değil mi?"
Başımı sallayarak onayladım. Böyle bir şeyi unutmak pek de mümkün değildi.

"Dün gece evden çıktıktan sonra ne yaşadıysan üzerinde yoğun bir etki bıraktığını söyleyebilirim."

"Yani şunu mu demek istiyorsun, o kadar yoğundu ki yaşadığımı kalbim kaldıramadı?" dedim, söyleyeceklerinin devamını tahmin ederek.

"Tam da bunu kastediyorum. Zehirlenmelere karşı direncin var, ama hepsi bu kadar zehirin kızı. Fiziksel direncinin olması duygusal anlamda da güçlü olacağın anlamına gelmez. Yaşadığın ani ve yüksek duygu dalgalanmalarını vücudun kaldıramıyor olabilir."

Kör KuzgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin