Alnımdan kalkan ağırlık yerinde ıslak bir soğukluk bıraktı.
Ağırlaşmış göz kapaklarımı aralamaya çalıştım. Birkaç kırpıştırmanın ardından, görüşüm üstündeki bulanık perde aralandı.
"İyi misin?" dedi, yüzünde endişeli bir ifadeyle Aldrin.
Yatağın içinde doğrularak oturdum. "Senin burada ne işin var Aldrin?"
Elindeki ıslak bez parçasını komodinin üstüne bıraktı sakince. "Şey, Araba anahtarına takılıydı evin anahtarı. Anahtarları bırakmak için gelmiştim ama zili defalarca çalmama rağmen duymayınca, bir şey olduğunu düşünüp içeriye girdim."
"Anlıyorum, bir sorun yok iyiyim," dedim, uykudan dolayı çatallaşmış sesimle.
"İyiysen şunlar ne?" dedi komodin üstündeki ilaçları, su bardağını ve ıslak bezi göstererek.
"Ne bileyim, sen koymadın mı?" dedim şüpheyle.
Başını olumsuz anlamda salladı. "Hayır, ben geldiğimde burdaydılar ve ıslak bez alnının üstündeydi. Ben de görünce hasta olduğunu düşündüm ama iyiyim diyorsun."
Bu durum karşısında omuz silktim. "Hiçbir fikrim yok. Belki de uyku sersemiyken yapmışımdır."
"Peki kahvaltıda ne istersin?" dedi Aldrin. Meraklı yüz ifadesiyle benden bir cevap bekliyordu.
"Bana fark etmez. Sabah pek iştahım olmuyor zaten, takıl kafana göre," dedim, üstümden gelen nemli histen terlemiş olduğumun farkına vararak.
"Mutfak girişin karşısında, zaten görmüşsündür. Kahvaltıdan önde duş alsam iyi olacak," dedim, elimi nemli saç tellerimde gezdirerek.
"Tamamdır ben mutfaktayım o zaman," diyerek odadan ayrıldı.
Sanırım kızlarla kavga ettiğimiz gece, montsuz dışarıya çıkmamın ödülünü alıyorum.
Odamdan ayrılıp hızlıca ılık bir duş aldım. Duştan sonra üstüme beyaz renkte olan yarasa kol kazağımı, altıma da yüksek beli ve bol paçaları olan kahverengi pantolonumu giydim. Kazağın etek ucunu pantolonumun içine yerleştirdim ve belini hafifçe dışarıya çekiştirerek bol durmasını sağladım.
Aynada kendime baktım. Bol giyinmeyi seviyorum.
Kollarımı havada yukarı aşağıya salladım. Kazağın yarasa kolları sallanıyordu. Ha ha çok iyi...Çıkmadan odama son kez baktım. Hmm nevresimlerimi de değiltirsem iyi olacak sanırım.
Yorgandan, yastıktan ve yataktan sıyırdığım nevresim takımını banyoda olan kirli sepetine fırlattım. Köşede duran, poşete doldurduğum yakılmayı bekleyen kanlı kıyafetleri görmezden gelerek banyodan çıktım. Şu an onları yakmaya vakit ayıramazdım.
Sanırım bu yeterli. Temiz nevresimi eve geri gelince sererim.
Ev boyunca koridordan yayılmış yumurta kokusu iştahımı açıyordu. Mutfağa ilerledikçe artan kokuyu koklayarak Aldrin'in yanına kadar geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Kuzgun
FantasíaSoluksuz kalmış, kesik nefesleri arasında ellerine baktı. Kızıla boyanmış ellerindeki kaygan his, ona yabancı değildi. Hani öldürürsem her şey düzelirdi, peki neden şimdi bu durumda olan benim; suçlu benmişim gibi neden terk edildim... Öldürmesi içi...