11.Bölüm

60 4 0
                                    

Kağıdın arkasını çevirdiğimde, öncekinden farklı olarak bir saat ve tarih yazıyordu.

Bu çok saçmaydı. Belli ki biri bizimle oyun oynuyordu.
Daha sonra bakmak için kağıdın önlü arkalı resmini çektim ve zarfa yerleştirerek yerine bıraktım.

"Şu an buna ayıracak vaktim yok. Boş bir zamanımda araştırım," dedim yavaş adımlarla yürümeye başlarken.

"Neden? Arasana internetten belki..." Aida'nın yakarışı, telefonumun çalmasıyla yarıda bölündü.

Arayan Aldrin'di. Belki de ancak şimdi gelmek için vakit bulmuştur?

"Efendim Aldrin?" dedim, aramayı yanıtlayarak.

"R-Risin, hastaneye gelmeniz gerek," dedi tedirgin bir ses tonuyla.

"Neden, bir sorun mu var hastanede?"
Dün benim için yaptıkları yüzünden, başı belaya mı girdi?

"Sorun değil de... İrene trafik kazası geçirmiş, birazdan o..."

Cümlesini bitirmesini beklemeden atıldım. "Aynı hastane mi?"

"Evet ama..."
Olumlu yanıtı alır almaz telefonu kapattım.

Hızlıca taksi çağırırken aynı zamanda Aida'yla konuşuyordum. "Hadi Aida gidiyoruz!"

"Nereye ya apar topar?" dedi şaşkınlıkla. Çoktan onu kolundan tutup sürüplemeye başlamıştım.

"Yolda anlatırım."

~

Hastahane girişine hızlıca ilerlerken, kapının yanında dalgınca sigarasını içen Aldrin'le karşılaştık. Sırtını duvara yaslamış, ileriye kaymış bacağıyla kendini destekliyordu.

"Nerede o?" dedim, içime çektiğim soğuk hava burnumu sızlatırken.

Sigarasından derin bir nefes çekip kenara doğru üfledi. "Yoğun bakımda, ama şimdilik. Ciddi bir travma bulgusu bulmayınca çıkaracaklardır."

"Nasıl olmuş şu kaza?" dedim çatık kaşlarımla önümdeki duvarı süzerken.

"Trafik kazası olarak giriş yapıldı ama, araç içindeki bir trafik kazası olsaydı vücudunda sürüklenme benzeri izler olmazdı. Sanki etrafta yuvarlanmış gibi sürtünme yaraları var."

Bakışlarımı Aldrin'e geri çevirdiğimde, yüzünün ekşi bir ifadeye bürümüş olduğunu gördüm. Anlattıklarından acı çekiyordu, belki de bu durumdan tiksiniyordu.

"Ben bir bakacağım," dedim Aldrin'i yalnız bırakmak isteyerek.

Kendi kafasında boğuştuğu sorunlardan sağ çıkabilmesi için biraz yalnız kalmaya ihtiyacı vardı.

"İçeriye almıyorlar ama yine de siz bilirsiniz," dedi.

Başını bize doğru çevirmeden dosdoğruca karşısına bakıyordu. Aldrin'in yanına saklanarak, hızlıca belimdeki silahı kol çantamın içine attım.

Kör KuzgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin