Sabah iğrenç alarmın sesiyle kalktım. Etrafı inceledim. Evet , her zamanki gibi yalnızdım.
Ailem var mıydı derseniz , evet vardı.
Fakat 10 yıl önce . Onlar ben yedi yaşımda ölmüşlerdi ve ben o günden beri yalnızdım. Yalnızlık iğrençti.
( Tabi üvey ailem var )Sabah sabah bir şey yiyesim yoktu, okul formamı giydim . Telefonumda biraz gezindim. Sonra bir baktım geç kalmışım. Sonra okula doğru yola çıktım.
Ua lisesi 3. Sınıftaydım. Sınıfıma girdim. Mina ve Denki ile selamlaşıp en arka sırama geçtim. Aizawa hoca gelmemişti anlaşılan . Oysa ben geç bile gelmiştim. Bakugo yanıma geldi.
' gene geç kaldın aptal '
' yemin et , sen söylemeseydin anlamazdın zaten ben'
' kes , hayatta bir iyilik yaparsın '
' nefes alma , sende hayatta iyilik yaparsın 'Bakugo ile bakıştık ve birden
anırmaya ( gülmeye ) başladık.' niye geç kaldın bugün '
' telefonla uğraşıyordum bir baktım geç kalmışım '
' vah vah '
' ben bir sıçış bakışı attım saate sonra zaten geç kaldım diye yavaşça okula geldim '
' çok zekisin maşallah ' dedi Bakugo
' doping hafıza birincisi ' dedi birden yarı piç
' bu yarı piç ilk kez doğru konuştu ' dedi Bakugo ( önce anırdı - güldü-)
' sabah sabah benden ne istiyorsunuz bok orduları ?' dedimİkisi bana side eye bakışı atarken hoca geldi.
' neyse SeGe ( siktir git ) hoca geldi '
Dedim ve ikisi göt korkusundan yok oldular.Aiwaza hoca her zamanki gibi mükemmel bir şekilde ders anlatmaya başladı . Teneffüs zili çaldı. Minaların yanına gittim.
' Aileme artık para kazandırdığım için çok gururlu hissediyorum ' dedi Uraraka.
' hey , o hissi bizde yaşıyoruz . Haksızlık yapma ' dedi görünmez kız.
Onların dediklerini duyunca yere bakarak gülümsedim. İstemsizce gözümden bir damla aktı.
O sırada bir kol beni omuzunun altına alıp sürüklemeye başladı.' bir damla daha gözünden yaş akarsa sana onu sokarım ' dedi Bakugo
Gözümdeki yaşları sildim ve Bakugo'yu durdurdum . Sonra yanaklarını sıktım.
' Ben ağlamıyordum ki piç, sen yanlış görmüşsün ' dedim
Bakugo tekrar kolunu omzuma attı ve yürümeye başladı.
' aynen kanka ben körüm ' dedi ve Yarı piçin yanında durdu.' canım soba çekti ' dedi Shoto
' bok ye ' dedim...
Okul bitti
bir değişiklik yapıp uçurumun kenarına gittim.
Burası rahatlayıcıydı, sessizdi , güzeldi.
Uçurumun ucundaki boşluğa benim gözümde ise özgürlüğe baktım.
' merhaba özgürlük , en son yedi yaşında sana sahiptim fakat artık yoksun ' gözlerim istemsizce dolmuştu.
' en kötüsü de ne biliyor musun ?' dedim ağlaklı sesim ile
' özgürlüğünü kendi ellerin ile yok etmen ' gelen ses ile dona kalmıştım.
Özgürlüğümü kendi ellerim ile kaybettiğimi benim dışımda kimse bilmiyordu ...?
Upsii , sanırım bu sesin sahibini bilionuz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DABİxREADER
Chick-LitKiyomi ismindeki genç kızımız Dabi tarafından kaçırılır. Dabi'nin onu kaçırmasının sebebi ise kızın geçmişte ailesini öldürdüğü için Kiyomi'nin cesaretine hayran olmasıdır. Fakat kızın öldürüldüğü ailesi onun gerçek ailesi mi ?