1. Az alfa a folyónál

775 26 0
                                    

1. fejezet: Az Alfa a folyónál


Sienna


Csak a szeretkezéseket láttam.

Akármerre fordultam, mindenhol reszkető testek voltak. Mozduló végtagok. Nyögő szájak.

Lihegve futottam át egy erdőn és próbáltam menekülni a körülöttem lévő érzéki jelenések elől, amelyek mintha megidéztek volna. Azt mondván, csatlakozz hozzánk...

De minél mélyebbre futottam az erdőbe, annál sötétebb és élőbb lett az erdő.

Néhány fa ringatózott, mint a szerelmesek. Mások göcsörtös gyökerekkel és szálkás ágakkal ragadozóknak tűntek. Közeledve hozzám. Üldözve engem.

Valami odakint a sötétben üldözött. Valami embertelen. És most nem nyögtek a szájak. Sikoltoztak.

A groteszk orgiák mindenütt erőszakossá válnak. Vérengzővé. Életveszélyessé. Bármelyik pillanatban elkaphat a sötétség.

A szex meg fog fojtani.

Ahogy éreztem, hogy egy kígyózó gyökér a lábam körül kering, megbotlottam és lezuhantam egy tátongó lyukba az erdő közepén. De nem lyuk volt.

Egy száj volt. Éles fogakkal és fekete nyelvvel, nyalogatva az ajkakat ahogy egészben elnyel.

Megpróbáltam sikítani, de nem volt hangom.

Lezuhantam.

Távolabbra.

Mélyebbre.

Amíg eggyé váltam az erőszakos, szexuális őrülettel... teljesen felemésztve.




***




Pislogtam. Mi a fenét rajzoltam?

A folyóparton ülve, vázlatfüzettel a kezemben, hitetlenkedve néztem le a saját munkámra. Nagyon nyugtalanító... és szexuális látomás volt.

Ez csak egyet jelenthet: közeledett a Kábulat.

De mielőtt még elgondolkodtam volna a Kábulaton vagy a rajzomon, a közeli kuncogás hangja elvonta a figyelmemet. Megfordultam és megláttam egy csapat lányt, akik körülvették őt.

Aiden Norwood.

Soha nem láttam még itt. Nem a folyóparton, ahová rajzolni megyek és kitisztítani az elmémet. Nem sokan lógnak errefelé a mi fajtánkból.

Miért? Nem tudom.

Talán emiatt a nyugalom miatt, amikor mindig azt várják tőlünk, hogy vadak legyünk. Talán a víz az oka, amikor mindannyiunkban ég a tűz. Vagy lehet, hogy ez egy olyan hely, amelyre mindig is csak a sajátomként gondoltam.

Egy titkos hely, ahol nem vagyok a falka egyik tagja. Ahol én csak én vagyok, Sienna Mercer, egy tizenkilenc éves vörös hajú autodidakta művész. Egy normálisnak tűnő lány.

Az Alfa a víz felé sétált, figyelmen kívül hagyva az őt követő lányok fecsegését. Úgy nézett ki, mintha egyedül akarna lenni. Kíváncsivá tett. Ez késztetett arra, hogy lerajzoljam őt.

Az ezredforduló farkasai - fordításDonde viven las historias. Descúbrelo ahora