2. A kábulat

553 21 0
                                    

2. fejezet: A Kábulat


Sienna


Anya: Kedves Sienna. Hol vagy?

Sienna: Anya, hányszor kell még elmondanom neked

Sienna: Nem szükséges kedvessel kezdened az üzeneteket

Anya: De ez így különlegesebb! Mint egy levél neked!

Anya: Siess haza!

Anya: Itt van a nővéred.

Anya: Elhozta Jeremyt.

Anya: Tudod, ez mit jelent...

Anya: FRISS PLETYKA.

Sienna: ...király?

Sienna: Hamarosan visszamegyek.

Anya: Remek. Szeretlek, anya.


Nem döntheted el, mikor és hol tör rád a Kábulat.

Vezetés közben? Inkább húzódj le gyorsan, különben ötven autónyi torlódást okozol.

Munka közben? Csekkolj ki és fuss a dombok felé, különben te és a főnököd sokkal többek lesztek, mint kollégák.

Miközben leültem vacsorázni, imádkoztam, hogy ne érjen el, amíg a családommal vagyok – a lehető legrosszabb helyen, szerintem.

Miközben segítettem megteríteni és egy tányér házi készítésű lasagne-t szolgáltam fel Selene-nek, a hátsó ajtót bámultam, hátha rögtönözve menekülnöm kell.

Leültem enni az egész családdal, akik már élénk beszélgetésbe keveredtek.

- Mi a helyzet, Jeremy? - mondta anyám és biccentett a nővérem társának. - Alig szóltál egy szót, mióta beléptél. Hogy megy a munka?

- Nem kell válaszolnod erre, tanácsadó - mondta Selene és szórakozott pillantást vetett anyára.

- Nos - nevetett Jeremy - ha pletykákat akarsz tudni a vezetőségről, Melissa, tudod, hogy nem árulhatok el ilyen információkat.

- Még csak egy bólintást sem, hogy megerősítsd vagy cáfold?

- Anya - mondta Selene - Ő a falka főügyvédje. Az ő feladata, hogy megőrizze a titkaikat.

- De... - sóhajtott anya. - Nem kell tudnom semmi jelentősről. Csak egy kis pletyiről. Például... igaz, hogy a mi Alfánk és Jocelynünk már nem egy szerelmespár és hogy randizik a férfi bétájával, Josh-sal?

- Anya - Selene és én mondtuk kórusban.

Jeremy elvigyorodott.

- Megtagadom a kérdés megválaszolását.

- Ó, nem vagytok viccesek, egyikőtök sem.

A nő inkább viselkedett tinédzserként, mint a két lánya együttvéve. De mi még jobban szerettük őt ezért. Az idő nagy részében.

- Kérdezhetnél az én munkámról, tudod. - mondta Selene.

- Megtettem, nem? - kérdezte egy falat lasagne-n keresztül - Biztos vagyok benne, hogy megtettem.

Selene a szemét forgatta. Anya mindig is szerette volna, ha Selene egy stabilabb karriert folytat. A divat, gondolta anyám, nem foglalkozás. Hobbi volt.

Az ezredforduló farkasai - fordításWhere stories live. Discover now